Besvaret April 17, 2016 Jeg havde testdag d 4. Ventede dog til d. 6. og den var sørme positiv. Tør næsten ikke skrive det herinde, da det sidste gang endte i en SA, så det er en MEGET behersket glæde fra min side. Kan det passe, at der ellers endnu ikke er nogen der har meldt tilbage, at de har testet positiv? Der må da være andre end mig der venter en julebaby. tillykke herfra :) håber selv på en nytårsbaby ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Jeg orker bare ikke tolke mer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Jeg orker bare ikke tolke mer... Heller ikke jeg!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Ser sånn ut foreløpig jo... Håper noen av oss andre kommer efter.... :) Og :glad til dig igen!!! :D Det håber jeg virkelig også for jer alle sammen :kramOg tusind tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 tillykke herfra :) håber selv på en nytårsbaby ;) Tak :) Jeg krydser fingre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Heller ikke jeg!! Konkurranse: Ingen tolking frem til testdag... :P Haha... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Konkurranse: Ingen tolking frem til testdag... :P Haha... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Haha hvis jeg kunne slå hjernen fra havde jeg gjort det :D Me too!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Jeg havde testdag d 4. Ventede dog til d. 6. og den var sørme positiv. Tør næsten ikke skrive det herinde, da det sidste gang endte i en SA, så det er en MEGET behersket glæde fra min side. Kan det passe, at der ellers endnu ikke er nogen der har meldt tilbage, at de har testet positiv? Der må da være andre end mig der venter en julebaby. Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Ja, stort tillykke Lolo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2016 Stort tillykke med de 2 streger Lolo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Har test dag den 24 vil godt på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 BHCM: hvordan gik det med at teste?? :) Er 4+2 og stadig ikk skyggen af mens.. Testede negativt igår, så venter lige et par dage og ser om mens kommer eller jeg måske er heldig at stå med to streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Er 4+2 og stadig ikk skyggen af mens.. Testede negativt igår, så venter lige et par dage og ser om mens kommer eller jeg måske er heldig at stå med to streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Synes jeg har haft ømme bryster de sidste to dage, og det plejer jeg ikke at få op til mens :chin: Håber det er et godt tegn. Men ihhhh hvor er der lang tid til testdag på søndag - hvis jeg altså kan vente så længe :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Synes jeg har haft ømme bryster de sidste to dage, og det plejer jeg ikke at få op til mens :chin: Håber det er et godt tegn. Men ihhhh hvor er der lang tid til testdag på søndag - hvis jeg altså kan vente så længe :whistling Spændende!!!!! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Mit hovede eksploderer snart og kan først teste søndag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Mit hovede eksploderer snart og kan først teste søndag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Stort :kram til dig. Jeg krydser fingre for to fine streger på søndag. tak ❤❤ her kan jeg altid læsse al min frustration af ❤❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Jeg krydser fingre for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Jeg krydser fingre for dig :) tak :) har virkelig brug for mental støtte for jeg er heller ikke normalt særlig tålmodig, så når jeg ikke kan kontrollere ting bliver jeg helt rastløs og det ender bare i selvpineri ved at læse alt muligt på nettet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 tak :) har virkelig brug for mental støtte for jeg er heller ikke normalt særlig tålmodig, så når jeg ikke kan kontrollere ting bliver jeg helt rastløs og det ender bare i selvpineri ved at læse alt muligt på nettet. Årh, det der er vi HELT like på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Årh, det der er vi HELT like på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 det er SÅ dumt! "chillax" for helvede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites