Oprettet March 23, 2016 Der er vidst lidt tvivl om hvorvidt der er lavet en officiel april test liste... men ellers kommer den her Held og lykke til alle *kaster vildt omkring mig med babystøv* 1.2.3.4.5. BeJa :bd 6.7. Maj 2014 :bye *held og lykke næste gang* 8. LilleMyeh :bd 9.10.11. Lisahenø :bd 12. HeidiMarie :bye *held og lykke næste gang* + Ruhal :bye *held og lykke næste gang* 13.14.15.16. bhcm :bd 17.18.19.20.21.22.23.24. Puttefutte :bd + Tullemor86 :bye *held og lykke næste gang* + Soffekb :bd 25. Sonea :stork + Petra82 :bye *held og lykke næste gang* 26.27.28.29. Minalima :stork + Frk.Mini :bd 30. ------------------------------------ Stort tillykke til Lolo :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Jeg vil gerne på den 12 april Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Jeg regner med mens ikke kommer D. 9-10, men tænker jeg nok tester D. 7 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Jeg er lidt i tvivl da jeg smed minipillerne den 6 på dag 4. Havde niven i underlivet og meget ømme bryster den 22, så går ud fra at jeg skal teste den 5. april. Ret mig gerne hvis jeg er forkert på den... Jeg har ikke prøvet det her før Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg har test dag den 16 april.. Men mon ikk der snyder sig en enkel test ind før det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg skal teste den 25 i stedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2016 Jeg skal teste den 12.april ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2016 BeJa og Maj 2014, har i fået testet? Jeg må indrømme at jeg ikke har de store forventninger denne gang, da jeg har været så heldig at anskaffe mig en gang influenza, lige i de dage her hvor jeg har ÆL :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Jeg er ude mens kom 3 dage før tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Nogen der har fået testet positiv? Her går jeg og venter utålmodig med at kunne teste og mærker efter hver enkel lille forandring i underlivet.. Jeg tror ikk så meget på det, denne gang, men er egentlig også rart ikk at have for høje forventninger, man bliver bare så nemt skuffet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Jeg er ude mens kom 3 dage før tid Øv øv! Min mens kom også 3 dage før tid i sidste cyklus, det er mærkelig som den mens kan blive ved med at drille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Øv øv! Min mens kom også 3 dage før tid i sidste cyklus, det er mærkelig som den mens kan blive ved med at drille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Skrev til hende og skal lige have ringet mandag og bestilt tid. Jeg regner med at hun tager blodprøver for at tjekke om mine hormoner er som de skal være, for det har jeg mistanke om, at de ikke er. Hun er sød og forstående, så vi skal snakke om mine cyklusser. Tager min mand med. Nu vil vi virkelig gerne have nr 2 begge to, så vil helst ikke spilde flere mdr for så at få af vide, at mine hormoner ikke er som de skal være. Okay, det bliver rigtig spændende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Okay, det bliver rigtig spændende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Så fik jeg opdateret listen. Held og lykke næste gang Maj 2014 :kiss BeJa, LilleMyeh, Lisahenø, er der noget nyt hos jer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Venter stadig i spændning til jeg kan teste lørdag. Havde igår et par timer med brunlig udflåd og troede tante rød kom før tid, men måske jeg er heldig det er ægget der har sat sig fast Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg er desværre ude, mens kom igår nat og vågnede ved at jeg havde de vildeste mave smerter :( Lægen er kontaktet og jeg har fået en tid på fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites