Oprettet March 11, 2011 Jeg bliver lige nødt til at høre dig Ki, om du har hørt fra Martin... ?? :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Jeg har sørme tænkt meget på dig her i dag... Håber Martin har kontaktet dig :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Uha, sad lige og tænkte det samme, da jeg så hvad der var sket... Puha... :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Martin er ok !! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Martin er ok !! :loveshower Årh DET var dejlige nyheder :loveshower :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Martin er ok !! :loveshower Super dejligt og høre... :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Åååh skønt tak for opdateringen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 :loveshower :loveshower Dejligt at høre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Tusind tak for opdateringen- man kunne jo blive helt nervøs :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 det var dejligt at høre, har tænkt meget på ham og Ki.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Skønt han er ok :super Jeg har også en kollega der lande i Tokyo i går... Det var nogen lange timer indtil vi hørte fra hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Hej tøser Tak for omsorgen :kram2 Som Laustsen skriver, er han heldigvis langt væk fra hvor det skete, men de havde godt kunne mærke rystelserne. Så alt er ok :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Pyhh det var godt at læse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 åhhh det var dog en dejlig opdatering, og skrækkeligt for de stakkels mennesker, som er ramt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2011 Det var godt at læse :glad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites