Glowin

Familie vugger

8 indlæg i dette emne

Vi har i min familie 2 vugger som begge betyder ret meget - der er dog også temmelig stor forskel på de 2, så jeg går lidt med overvejelser om hvilken vi skal vælge :)

Den første:

Denne stammer helt tilbage til min oldemor - hun var den første der lå i den og siden har min mormor, mor, mostre fætre og kusiner ligget i den. Den har et langt liggemål på omkring 90cm.. så Lille My vil kunne ligge i den indtil vi rykker hende ind i eget værelse. Den er på hjul og stoffet som ligger ud over kanten samt 'himlen' er tilgængelig både i den lille-mønstrede og den hvide med kniplinger.

2sb4zf7.jpg

Den anden:

Denne vugge har jeg selv ligget i, den anden var optaget da jeg blev født da jeg har en fætter ca. jævnaldrene som dog kom først ;) Den har noget kortere liggemål og er også smallere så her snakker vi nok ca. 70cm - også på hjul. Den har kniplinger på sengehimlen som min oldemor har lavet .

nh06z9.jpg

Er lidt vægelsindet.. for synes de er rigtig fine begge 2 .. og nr.2 er jo lidt speciel fordi jeg selv har ligget i den.. men nr. 1 er jo også ret speciel fordi både min mor, mormor og oldemor har ligget deri + den er noget større :)

Hmm... tænke tænke.. luksus problem, i know ;)

Del dette indlæg

Jeg vil vælge den jeg SELV havde ligget i.. men søde er de begge to :)

Hvilken vil din pige kunne bruge til sine børn..? måske vugge et vil oftere være optaget hvis dine fætre og kusiner bruger den til deres børn og de så også igen bruger den til deres..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville (mest af praktiske årsager) vælge den første. Det er bare nemmere at have en der er i en ordentlig størrelse, det har vi i hvert fald været rigtig glade for. Vores havde vist også et liggemål på lidt mere end 90, for vi kunne nemlig have liften til at være i den til at starte med, så det var mere "hule" agtigt for Lærke.

Glæder mig til at høre, hvad du ender md, for de er begge utroligt flotte!

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er begge to rigtig flotte

Jeg tror nok at hvis jeg stod med valget at det ville blive den første, udelukkende pga liggemålet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor ikke dem begge? Låne den lille til at starte med og når så lille My blir større rykke over i den anden før tremmesengen?? Men skulle jeg vælge ville jeg vælge den største :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville vælge den største, selv om de begge to er nogle søde vugger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også vælge den første, men de er begge meget søde :) Men ville vælge den udelukkende pga størrelsen...

Men tænker også om begge vugger ikke kan komme i brug ??

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er meget søde begge 2. Jeg tror måske jeg havde valgt den lille. Men det er også fordi Isabella kun lå i sin vugge i 3 måneder (så kom hun på eget værelse), og der var hendes vugge mere end stor nok. Hun kunne også godt lide at ligge "tæt"- altså at sengen ikke var for stor.

Men det er meget smukke vugger begge to :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER