Oprettet March 11, 2011 Åååh jeg synes skotøj er en jungle... Sagen er jo at Nadja nu er begyndt at gå så vil gerne have hun skal have et par sko, støvler etc. så hun kan have på til leg udendørs (vi har indendørs sko) men er det sko jeg skal købe, støvler eller ? og hvad er bedst som første gang... og skal det være vinterstøvler eller kan almindelige sko godt bruges?.. Hun bruger str. 19 lige nu.. :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Du skal passe på med at støvlerne ikke er for lang skaftet, da hun ikke vil kunne holde balancen i dem og vil ryge på næsen i stedet for. Jeg ville købe et par ankel støvler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Vi har et par bisgaard sko og et par kortskaftede støvler fra polo ralph lauren fra www.brandos.dk.til 379,- Det var de eneste støvler vi ku finde i str 18.De er begge rigtig gode. På den hjemmeside er der mange mærker og str. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Vi har et par bisgaard sko og et par kortskaftede støvler fra polo ralph lauren fra www.brandos.dk.til 379,- Det var de eneste støvler vi ku finde i str 18.De er begge rigtig gode. På den hjemmeside er der mange mærker og str. :) Synes ikk helt jeg kan finde dem du snakker om.. gider du linke til dem du har købt så jeg kan se hvad der er godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Du skal passe på med at støvlerne ikke er for lang skaftet, da hun ikke vil kunne holde balancen i dem og vil ryge på næsen i stedet for. Jeg ville købe et par ankel støvler. Hmmm der kommer dame støvler frem når jeg googler ankel støvler.. hehe.. jeg må lige lede videre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Her er de i str19 :) vi har dem også i blå. Hun går godt i dem og de er gode til udendørs også. med foer. http://www.brandos.dk/polo-ralph-lauren-child-shoes/wgames-ezlayette-26357ncr/a17845 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Her er de i str19 :) vi har dem også i blå. Hun går godt i dem og de er gode til udendørs også. med foer. http://www.brandos.dk/polo-ralph-lauren-child-shoes/wgames-ezlayette-26357ncr/a17845 Tak søde.. må lige tænke over det.. blå til en pige... bum bum ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Tak søde.. må lige tænke over det.. blå til en pige... bum bum ;) jeg er sådan lidt pænt ligeglad med farven så længe de går godt i skoene. Det har virkelig sat begrænsninger for mig når hun kun bruger en str 18 (med plads). der er bare ikke nogen :( Når flyver osv videre er på, så kan man ikke rigtig se det blå og det er også meget mørkeblå, så det ligner lidt sort. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 jeg er sådan lidt pænt ligeglad med farven så længe de går godt i skoene. Det har virkelig sat begrænsninger for mig når hun kun bruger en str 18 (med plads). der er bare ikke nogen :( Når flyver osv videre er på, så kan man ikke rigtig se det blå og det er også meget mørkeblå, så det ligner lidt sort. Ja det rigtigt nok.. det bare lige mit lyserøde prinsesse hoved der skal sluge at hun ikk får prinsesse sko :) Helt sikkert komfort frem for farve.. ingen tvivl.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2011 Ja det rigtigt nok.. det bare lige mit lyserøde prinsesse hoved der skal sluge at hun ikk får prinsesse sko :) Helt sikkert komfort frem for farve.. ingen tvivl.. :lol - desuden så holder et par sorte/blå sig pænere end lyserøde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites