Besvaret May 17, 2016 Er der nogen der har anbefalinger til et godt sted at tage på weekendophold (1 overnatning) i Jylland/Fyn? Vi vil gerne have mest mulig luksus (god mad, spa/badekar, naturskønne omgivelser) til en god pris :D Altså hindsgavl slot ved Middelfart er lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 Altså hindsgavl slot ved Middelfart er lækkert! Jeg er så enig! Lækker lækker mad, dejlige værelser og smukke omgivelser! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 Er der nogen der har anbefalinger til et godt sted at tage på weekendophold (1 overnatning) i Jylland/Fyn? Vi vil gerne have mest mulig luksus (god mad, spa/badekar, naturskønne omgivelser) til en god pris :D Comwell kellersved børkop Vejlefjord spahotel Dyvig badehotel på nord Als Alle tre lækre steder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 Altså hindsgavl slot ved Middelfart er lækkert! Jeg er så enig! Lækker lækker mad, dejlige værelser og smukke omgivelser! :biglove :D tak Ikke at jeg ikke er enige i jeres betragtning. Hindsgavl er lækker, desværre lægger det kun 5 min fra min arbejdsplads og en stor del af vores eksterne afholdte møder har fundet sted på Hindsgavl, så jeg forbinder bare stedet med arbejde. Men ellers et godt bud. Må heller sige at vi gerne vil lidt væk hjemmefra, så det skal ikke være i trekantsområdet og på den sønderjyske østkyst. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 :D tak Ikke at jeg ikke er enige i jeres betragtning. Hindsgavl er lækker, desværre lægger det kun 5 min fra min arbejdsplads og en stor del af vores eksterne afholdte møder har fundet sted på Hindsgavl, så jeg forbinder bare stedet med arbejde. Men ellers et godt bud. Må heller sige at vi gerne vil lidt væk hjemmefra, så det skal ikke være i trekantsområdet og på den sønderjyske østkyst. Nej ok, man skal sgutte tænke på job, når man er på knaldetur!!! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 Overvejer alvorligt at købe Georg Jensen juleuro fra mit fødselsår. :chin: Kan bare ikke finde ud af, om jeg vil, når jeg ikke kan få en fra mandens år :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 Overvejer alvorligt at købe Georg Jensen juleuro fra mit fødselsår. :chin: Kan bare ikke finde ud af, om jeg vil, når jeg ikke kan få en fra mandens år :unsure Men måske betyder den mere for dig end den gør for ham...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 Er der nogen der har anbefalinger til et godt sted at tage på weekendophold (1 overnatning) i Jylland/Fyn? Vi vil gerne have mest mulig luksus (god mad, spa/badekar, naturskønne omgivelser) til en god pris :D Læsø kur :) også vælge pakken med hotel strandgaarden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2016 Men måske betyder den mere for dig end den gør for ham...? Ja det gør den STEN sikkert :D Det er kun overfor mig selv, jeg overvejer om det går an :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Er der nogen der har anbefalinger til et godt sted at tage på weekendophold (1 overnatning) i Jylland/Fyn? Vi vil gerne have mest mulig luksus (god mad, spa/badekar, naturskønne omgivelser) til en god pris :D Stella Maris i Svendborg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Jeg elsker vores nye (ny for os, men brugt ;) ) Ford Mondeo med alt i udstyr! :glad nyder virkelig at kunne smække barnevognen ind bagi uden at skulle tage hjulene af :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Jeg elsker vores nye (ny for os, men brugt ;) ) Ford Mondeo med alt i udstyr! :glad nyder virkelig at kunne smække barnevognen ind bagi uden at skulle tage hjulene af :yay Kæmpe tillykke med den :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Jeg elsker vores nye (ny for os, men brugt ;) ) Ford Mondeo med alt i udstyr! :glad nyder virkelig at kunne smække barnevognen ind bagi uden at skulle tage hjulene af :yay Tillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Er der nogen, der kan sige mig, hvordan Dorothy Perkins er i størrelsen? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Kæmpe tillykke med den :yay Tak :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Er der nogen, der kan sige mig, hvordan Dorothy Perkins er i størrelsen? :help Synes det er ret normalt i størrelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Er der nogen, der kan sige mig, hvordan Dorothy Perkins er i størrelsen? :help Jeg mener altså, jeg har haft noget derfra, som var fuldstændig almindeligt i størrelsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Jeg er mega bange for, jeg er gravid :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Jeg er mega bange for, jeg er gravid :unsure :kram2 længe siden mens? Og har du en test du kan tage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 :kram2 længe siden mens? Og har du en test du kan tage? Nej, har lige haft for er par uger siden, men den var mega underlig. Jeg har taget en test her til eftermiddag, og jeg synes, der er en svag streg :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Nej, har lige haft for er par uger siden, men den var mega underlig. Jeg har taget en test her til eftermiddag, og jeg synes, der er en svag streg :unsureMå vi se? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Må vi se? Jeg kan ikke rigtig fange den på billede :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Jeg kan ikke rigtig fange den på billede :(Æv :(Har du en ekstra test du kan tage i morgen tidlig? Øv med uvished og usikkerhed :Kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Æv :( Har du en ekstra test du kan tage i morgen tidlig? Øv med uvished og usikkerhed :Kiss Her er testen, men som sagt kan jeg ikke rigtig fange stregen: Ja, jeg har en test, som jeg tager i morgen tidlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites