Besvaret August 13, 2016 Leonora sover stadig uden pude men ligger ofte på sin dyne så måske man skulle overveje :chin: Filippa fik først juniorpude da hun var 3 mener jeg... Jeg havde virkelig heller ikke tænkt, at det var nu, men måden han gør det bare, fortæller bare, at han rigtig gerne vil have en pude :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Hvad gør man så lige, når man har et barn, der sparker alt, man ligger over ham, af? Hverken tæpper eller dyne bliver der, og de bliver ikke brugt som hovedpude. Det ryger bare til siden :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Hvad gør man så lige, når man har et barn, der sparker alt, man ligger over ham, af? Hverken tæpper eller dyne bliver der, og de bliver ikke brugt som hovedpude. Det ryger bare til siden :rolleyes Venter - det kommer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Venter - det kommer ;) Super, tak :D Jeg tænkte også nok, at det nok skal komme med tiden, men han har godt nok ligget uden noget længe nu pga. det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Super, tak :D Jeg tænkte også nok, at det nok skal komme med tiden, men han har godt nok ligget uden noget længe nu pga. det :) Aner det ikke. Her sover Mie også ovenpå dynen og gerne i fodenden, men sin pude, bamser og sutter rykker hun med i søvne. :LOL Jeg sørger bare for hun er klædt på så hun ikke fryser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Aner det ikke. Her sover Mie også ovenpå dynen og gerne i fodenden, men sin pude, bamser og sutter rykker hun med i søvne. :lol Jeg sørger bare for hun er klædt på så hun ikke fryser ;) Præcis! :lol Her ligger Adrian i en uld/silke-natdragt, og han er dejlig lun, når vi står op om morgenen. Så i det store og hele er det jo ikke et problem, men det bliver det måske hvis det fortsætter til vinter :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Hvad gør man så lige, når man har et barn, der sparker alt, man ligger over ham, af? Hverken tæpper eller dyne bliver der, og de bliver ikke brugt som hovedpude. Det ryger bare til siden :rolleyes Noah sov med strømper de første 2.5 år af hans liv... Han havde heller aldrig dyne på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Hold nu op jeg har været lad i dag :blush Efter 47 timer den første uge efter ferien er det tiltrængt! OL i tv :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Præcis! :lol Her ligger Adrian i en uld/silke-natdragt, og han er dejlig lun, når vi står op om morgenen. Så i det store og hele er det jo ikke et problem, men det bliver det måske hvis det fortsætter til vinter :P Vi gav Mie strømpebukser under uldheldregterne sidste vinter ;)Edit: fordi hun piller strømper af :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Vi gav Mie strømpebukser under uldheldregterne sidste vinter ;) Edit: fordi hun piller strømper af :rolleyes Haha, hvis han stadig gør det til vinter, må vi sørge for at han beholder strømperne på eller skifte over til strømpebukser så. Dem er han nemlig også slem til at smide :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Hurra vi har fået installeret opvaskemaskine! Efter ca 8 år uden. Åh hvor skønt.. Men. Er der nogen der ved om man skal køre et vaskeprogram igennem før man tager den i brug? Synes ikke der står spor i manualen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Hurra vi har fået installeret opvaskemaskine! Efter ca 8 år uden. Åh hvor skønt.. Men. Er der nogen der ved om man skal køre et vaskeprogram igennem før man tager den i brug? Synes ikke der står spor i manualen.. Det skal man :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Det skal man :) Tak. Med salt afspænding og sæbe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Tak. Med salt afspænding og sæbe? Det ville jeg gøre. Eller en rens :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 http://www.domstol.dk/oestrelandsret/nyheder/domsresumeer/Pages/DomfældelseaftretiltalteivoldtægtssagfraHerfølge.aspx Denne her bør vække en vis interesse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 http://www.domstol.dk/oestrelandsret/nyheder/domsresumeer/Pages/DomfældelseaftretiltalteivoldtægtssagfraHerfølge.aspx Denne her bør vække en vis interesse. Ja, jeg blev lettet :) og de var enige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 http://www.domstol.dk/oestrelandsret/nyheder/domsresumeer/Pages/DomfældelseaftretiltalteivoldtægtssagfraHerfølge.aspx Denne her bør vække en vis interesse. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 http://www.domstol.dk/oestrelandsret/nyheder/domsresumeer/Pages/DomfældelseaftretiltalteivoldtægtssagfraHerfølge.aspx Denne her bør vække en vis interesse. Det manglede fandme bare! Jeg blev seriøst lidt dårlig, da jeg læste beskrivelsen. Jeg fatter slet ikke, hvordan de nogensinde kunne blive frikendt?! :blink Dejlig nyhed! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 Min mand er indlagt. Igen. 3. gang på 5 uger. Jeg er ikke fan :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 Det manglede fandme bare! Jeg blev seriøst lidt dårlig, da jeg læste beskrivelsen. Jeg fatter slet ikke, hvordan de nogensinde kunne blive frikendt?! :blink Dejlig nyhed! :super Ej, det var virkelig også skræmmende :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 Min mand er indlagt. Igen. 3. gang på 5 uger. Jeg er ikke fan :( :kram2 det lyder ikke godt. Er du okay? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 Min mand er indlagt. Igen. 3. gang på 5 uger. Jeg er ikke fan :( Åhhh nej da :kram2 jeg håber ikke det er alvorligt. God bedring med ham og :kram2 til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 Han lider af kronisk tarmslyng, så får kraftige mavekramper og konstant opkast når det sker. Så intet alvorligt, blot ondt (på ham) og øv for mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 Hvor længe tager en begravelse? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 God bedring med ham :kram Det er aldrig sjovt at være adskilt som familie :kram Det har du ret i :kram L's er vist mest en bagatel i forhold til jeres situation :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites