Besvaret June 10, 2016 Blodprøver, hvad da? :unsure Håber du er ok? :kiss Jeg er så overdrevet træt! Det har jeg været siden fødslen, men det gav jo god mening, når A sov så dårligt. Siden han begyndte at sove ok om natten, har jeg bare stadig været mega træt. Derfor frygtede jeg, jeg var gravid der for nogle uger siden. Jeg sover oftest 8-9 timer om natten, og jeg er smadret hele dagen, så nu ville jeg have undersøgt, om der er en grund. Sygeplejersken tog 8 forskellige blodprøver, så det bliver da i hvert fald undersøgt grundigt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Jeg er så overdrevet træt! Det har jeg været siden fødslen, men det gav jo god mening, når A sov så dårligt. Siden han begyndte at sove ok om natten, har jeg bare stadig været mega træt. Derfor frygtede jeg, jeg var gravid der for nogle uger siden. Jeg sover oftest 8-9 timer om natten, og jeg er smadret hele dagen, så nu ville jeg have undersøgt, om der er en grund. Sygeplejersken tog 8 forskellige blodprøver, så det bliver da i hvert fald undersøgt grundigt :D Håber det er noget harmløst som vitaminmangel el lign. Men godt at få fundet ud af! Så håber blodprøverne giver nogle svar :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Håber det er noget harmløst som vitaminmangel el lign. Men godt at få fundet ud af! Så håber blodprøverne giver nogle svar :kram Tak :kram2 Jeg satser også på et eller andet simpelt svar. Og måske er det bare jern, der skal til. Jeg har aldrig haft en særlig god blodprocent <_< Men nu skulle det altså undersøges! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Jeg er så overdrevet træt! Det har jeg været siden fødslen, men det gav jo god mening, når A sov så dårligt. Siden han begyndte at sove ok om natten, har jeg bare stadig været mega træt. Derfor frygtede jeg, jeg var gravid der for nogle uger siden. Jeg sover oftest 8-9 timer om natten, og jeg er smadret hele dagen, så nu ville jeg have undersøgt, om der er en grund. Sygeplejersken tog 8 forskellige blodprøver, så det bliver da i hvert fald undersøgt grundigt :D Håber der viser sig at være en harmløs grund og der er noget at gøre ved det. Min mand har jo samme problem og har været ved lægen mange gange og der er intet at se :( håber du snart kan få mere energi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Håber der viser sig at være en harmløs grund og der er noget at gøre ved det. Min mand har jo samme problem og har været ved lægen mange gange og der er intet at se :( håber du snart kan få mere energi! Åh, nej! Jeg frygter virkelig at få samme svar :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Åh, nej! Jeg frygter virkelig at få samme svar :( Hvornår får du svar? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Jeg glæder mig til fest med mine kollegaer om en uge... Og sommerhus ferie med de to drenge,min mand og hans forældre i uge 25.... Trænger til at opleve andet end det herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Til min ringslynge kommer! Inden 18 er et alt for fluffy tidspunkt til mig! Og den har bare af at komme inden vi skal til sommerfest! Til Nohr sover en god lur så jeg kan bage pølsebrød og hækle. Til at give William en god krammer og vise ham, at det der sommerfest ikke er noget farligt noget, men noget hyggeligt noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Heartland festival senere på dagen. Fadøl og Love Shop går godt i spænd med hinanden :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Jeg er så overdrevet træt! Det har jeg været siden fødslen, men det gav jo god mening, når A sov så dårligt. Siden han begyndte at sove ok om natten, har jeg bare stadig været mega træt. Derfor frygtede jeg, jeg var gravid der for nogle uger siden. Jeg sover oftest 8-9 timer om natten, og jeg er smadret hele dagen, så nu ville jeg have undersøgt, om der er en grund. Sygeplejersken tog 8 forskellige blodprøver, så det bliver da i hvert fald undersøgt grundigt :D Det lyder rigtig meget som mig, inden jeg kom i behandling for mit stofskifte - jeg var træt og i konstant underskud. Det stinker og det tager bare al ens energi når man samtidig skal være noget for ham den lille. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Hvornår får du svar? :kram2 Forhåbentlig på mandag, men hun vidste det ikke med sikkerhed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Det lyder rigtig meget som mig, inden jeg kom i behandling for mit stofskifte - jeg var træt og i konstant underskud. Det stinker og det tager bare al ens energi når man samtidig skal være noget for ham den lille. :kram2 Det var faktisk dig, der skubbede mig afsted ;) Jeg så dig og en anden skrev om det, og derfor besluttede jeg at handle på det. Tænk, hvis der også kan gøres noget for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Det var faktisk dig, der skubbede mig afsted ;) Jeg så dig og en anden skrev om det, og derfor besluttede jeg at handle på det. Tænk, hvis der også kan gøres noget for mig. Jamen i så fald, er jeg glad for at hjælpe ;) efter jeg er startet behandling er det som om jeg bor i en helt anden krop - jeg har overskud, sover bedre, har tabt mig næsten 5 kg, mine mens er normaliseret og min hud er mindre tør. Jeg håber der kan gøres lidt for dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Jamen i så fald, er jeg glad for at hjælpe ;) efter jeg er startet behandling er det som om jeg bor i en helt anden krop - jeg har overskud, sover bedre, har tabt mig næsten 5 kg, mine mens er normaliseret og min hud er mindre tør. Jeg håber der kan gøres lidt for dig :kram2 Det lyder sgu ikke skidt ;) For mig ville det give totalt mening, fordi jeg netop også er så træt, men også fordi kiloene dælme sidder godt fast på mig. Det kan jeg slet ikke forstå. Jeg har også tør hud og sådan. Men egentlig tror jeg mest på, jeg mangler et eller andet simpelt vitamin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Det lyder sgu ikke skidt ;) For mig ville det give totalt mening, fordi jeg netop også er så træt, men også fordi kiloene dælme sidder godt fast på mig. Det kan jeg slet ikke forstå. Jeg har også tør hud og sådan. Men egentlig tror jeg mest på, jeg mangler et eller andet simpelt vitamin. Det giver god mening. Jeg kan huske for nogle år siden, manglede jeg D-vitamin. Det fucker altså også med ens system :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Det giver god mening. Jeg kan huske for nogle år siden, manglede jeg D-vitamin. Det fucker altså også med ens system :rolleyes Og der er bare mange muligheder, så jeg vil gerne vide, hvor jegsksl sætte ind, i stedet for bare at eksperimentere selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Jeg glæder mig så meget til, at vi får vores nyerhvervede båd ud og ligge i Vallensbæk havn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Det lyder sgu ikke skidt ;) For mig ville det give totalt mening, fordi jeg netop også er så træt, men også fordi kiloene dælme sidder godt fast på mig. Det kan jeg slet ikke forstå. Jeg har også tør hud og sådan. Men egentlig tror jeg mest på, jeg mangler et eller andet simpelt vitamin.Det lyder meget som mine symptomer på for lavt stofskifte. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Det lyder meget som mine symptomer på for lavt stofskifte. Dit gik over af sig selv, ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Dit gik over af sig selv, ikke?Det er ikke ovre endnu men kroppen har selv rettet op på det. Men jeg er heller ikke så træt mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Det er ikke ovre endnu men kroppen har selv rettet op på det. Men jeg er heller ikke så træt mere :) Jeg håber, jeg kan gøre det samme :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 At have overstået eksamen og kan ligge låg på livet som studerende nu jeg er glad for mit job :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 Jeg håber, jeg kan gøre det samme :unsureEllers hjælper medicin ret nemt på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 Ellers hjælper medicin ret nemt på det :) Årh, men altså. Hvordan gik det i går? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 At vores overnattende gæster tager hjem! Jeg vil gerne holde søndag i fred og ro... Del dette indlæg Link to post Share on other sites