Besvaret April 21, 2016 At starte på arbejde :blush :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 At starte på arbejde :blush :badgirl Du når ikke at starte op på Sjælland vel? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Du når ikke at starte op på Sjælland vel? Nej, jeg holder afsked på mit gamle arbejde på fredag, og starter i Haderslev den 1/6. Lige i dag er jeg bare rigtig dårlig til at være på barsel og glæder mig til at tænke sammenhængende tanker og lade gemalen om at rode med at få baby til at sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Nej, jeg holder afsked på mit gamle arbejde på fredag, og starter i Haderslev den 1/6. Lige i dag er jeg bare rigtig dårlig til at være på barsel og glæder mig til at tænke sammenhængende tanker og lade gemalen om at rode med at få baby til at sove :rolleyes Åh er det ikke mærkeligt? Altså at du ikke kommer tilbage på job? I den her uge tænker jeg mest af alt på kostskoler i Ukraine og sådan noget :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Åh er det ikke mærkeligt? Altså at du ikke kommer tilbage på job? I den her uge tænker jeg mest af alt på kostskoler i Ukraine og sådan noget :blush Mega! Der er jo mange derinde, jeg sætter pris på - og det har fyldt meget de seneste syv år. Der er kommet mange ordentlige mennesker ud af kostskoler :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 5+ timers sammenhængende søvn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Er glad for at jeg ikke er alene om det. 4 uger er altså bare for lang tid, og vi er kun i gang med den 3. :rolleyes Åh jeg synes tre uger var rigeligt..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Åh jeg synes tre uger var rigeligt..! H var nærmest hjemme konstant i 4 mdr. Det var for meget af det gode! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 At hygge, bare mig og Freja :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Til hveder i aften med min gode mand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 H var nærmest hjemme konstant i 4 mdr. Det var for meget af det gode! Jeg er allerede begyndt at frygte sommerferien - manden har seks ugers ferie og Erica fire uger. Jeg kommer helt sikkert til at glæde mig til den er slut :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 At smage den 'karamelliseret hvidkål og spicy oksekød' ret jeg lige har forberedt. Håber det smager godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 At smage den 'karamelliseret hvidkål og spicy oksekød' ret jeg lige har forberedt. Håber det smager godt! Åh jeg er helt misundelig :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Åh jeg er helt misundelig :sandie :ditto :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Til hveder i aften med min gode mand! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 At begge unger sover og M er taget til herreaften. Så er der nemlig både sushi, B&J og TV til mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 I den her uge tænker jeg mest af alt på kostskoler i Ukraine og sådan noget :blush :lol Vi kan jo koordinere og sende en flok afsted - så er de ikke helt alene :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 At begge unger sover og M er taget til herreaften. Så er der nemlig både sushi, B&J og TV til mig :yay :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 :lol Vi kan jo koordinere og sende en flok afsted - så er de ikke helt alene :P Go plan! Kostskoleklar.dk er da også et fængende navn til en ny søsterside :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 En hel dag i haven i morgen, hvor vi forhåbentlig bliver færdige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Jeg glæder mig til at få min kæreste hjem på fredag! Ihh hvor jeg savner ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 En hel dag i haven i morgen, hvor vi forhåbentlig bliver færdige :) Hvad laver I i haven? (Hvornår for du svar på kemi? Og hvordan kan det egentligt være at min eksamen var mundtlig når din var skriftlig?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Hvad laver I i haven? (Hvornår for du svar på kemi? Og hvordan kan det egentligt være at min eksamen var mundtlig når din var skriftlig?) Åh, men hvad laver vi ikke? :rolleyes Kort sagt var vores have et stort kæmpe rod, så der skulle fjernes en del beplantning, så vi har gravet og savet og hugget og svedt. Jeg har planeret en masse jord, som i jeg har gravet i fire timer. Og til sidst har jeg plantet hæk. Vi mangler stadig en masse, inden vi kan få lagt fliser.Jeg fik at vide, at når holdet er større end et vist antal, holder de skriftlig eksamen, fordi det er hurtigere. Vi var 49 tilmeldte på mit hold. Jeg tror, jeg kan få svar nårsomhelst nu. Men jeg ved ikke præcis hvornår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Åh, men hvad laver vi ikke? :rolleyes Kort sagt var vores have et stort kæmpe rod, så der skulle fjernes en del beplantning, så vi har gravet og savet og hugget og svedt. Jeg har planeret en masse jord, som i jeg har gravet i fire timer. Og til sidst har jeg plantet hæk. Vi mangler stadig en masse, inden vi kan få lagt fliser. Jeg fik at vide, at når holdet er større end et vist antal, holder de skriftlig eksamen, fordi det er hurtigere. Vi var 49 tilmeldte på mit hold. Jeg tror, jeg kan få svar nårsomhelst nu. Men jeg ved ikke præcis hvornår. Du har gravet fire timer i dag? Ååååh, jeg forudser indlæg i brokketråden de næste dage om ømme muskler :D Jeg har været til lidt træning, og hele kadaveret knirker her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Du har gravet fire timer i dag? Ååååh, jeg forudser indlæg i brokketråden de næste dage om ømme muskler :D Jeg har været til lidt træning, og hele kadaveret knirker her :D Nix, to timer i går og to i dag ;) Jeg var til gengæld øm i fem dage efter en gang bodypump :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites