Besvaret November 6, 2016 Til ikke at være så pisse sur og grådlabil hele tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2016 3 minutes ago, Girl Next Door said: Til and på torsdag Vi snyder og får det onsdag, da Rasmus skal arbejde torsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2016 Jeg skal til frisøren imorgen det har jeg ikke været i to år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2016 Når jeg går i seng om 179 dage, for så skal jeg ikke op og på det dumme arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2016 At prøve mere end en uge fri for sygdom ad gangen herhjemme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2016 1 hour ago, girly1988 said: At prøve mere end en uge fri for sygdom ad gangen herhjemme... Håber ikke det ligger langt ude i fremtiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2016 5 fridage fra på torsdag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2016 Noget så simpelt som mere søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2016 At blive rask! Jeg er mega mand, når jeg bliver syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2016 4 hours ago, skruk said: At møde baby Mega ditto 4 hours ago, AnneDam said: Kønsscanning på fredag Uh det blir spændede! 5 minutes ago, MorAnja said: At blive rask! Jeg er mega mand, når jeg bliver syg God bedring! Man må godt være pyller når man er syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2016 At få min store dreng hjem lige om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2016 Teater med min niece på søndag og fridag med min store lille søn tirsdag Jeg har været dum nok til at fortælle ham, at vi skal have en fridag sammen, og nu kan han næsten ikke vente. Jeg tænker legeplads, sofahygge og frokost på McD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2016 At min mave bliver i orden igen Jeg blev mavesyg for snart 14 dage siden, og jeg kan bare ikke få styr på min mave igen Hver gang jeg spiser noget kan jeg nærmest starte forfra med vandtynd aff. (Sorry for detaljer) så hvis nogen har gyldne råd modtager jeg gerne!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2016 5 minutes ago, TroldeMor said: At min mave bliver i orden igen Jeg blev mavesyg for snart 14 dage siden, og jeg kan bare ikke få styr på min mave igen Hver gang jeg spiser noget kan jeg nærmest starte forfra med vandtynd aff. (Sorry for detaljer) så hvis nogen har gyldne råd modtager jeg gerne!! Risafkog! Det smager skrækkeligt, men det virker, og det virker hurtigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2016 28 minutes ago, Fru.Mor said: Risafkog! Det smager skrækkeligt, men det virker, og det virker hurtigt Åhhh det skal jeg have!! Hvad er det helt præcist?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2016 21 minutes ago, TroldeMor said: Åhhh det skal jeg have!! Hvad er det helt præcist?? Kog en dl ris i en liter vand i 20 min. Tilsæt to spsk sukker og en tsk salt. Drik og få det bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2016 7 hours ago, TroldeMor said: At min mave bliver i orden igen Jeg blev mavesyg for snart 14 dage siden, og jeg kan bare ikke få styr på min mave igen Hver gang jeg spiser noget kan jeg nærmest starte forfra med vandtynd aff. (Sorry for detaljer) så hvis nogen har gyldne råd modtager jeg gerne!! Årh Det tog faktisk også os 14 dage før maven blev helt god igen Jeg synes blød, lys, fiberfattig mad var det bedste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2016 Her virkede Chips, banan og cola Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2016 11 hours ago, TroldeMor said: At min mave bliver i orden igen Jeg blev mavesyg for snart 14 dage siden, og jeg kan bare ikke få styr på min mave igen Hver gang jeg spiser noget kan jeg nærmest starte forfra med vandtynd aff. (Sorry for detaljer) så hvis nogen har gyldne råd modtager jeg gerne!! Mælkesyrebakterier. De kan fås både som kapselform og som dråber. Alternativt masser af yoghurt, der jo er fyldt med dem også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2016 12 hours ago, Fru.Mor said: Kog en dl ris i en liter vand i 20 min. Tilsæt to spsk sukker og en tsk salt. Drik og få det bedre Pyh, det lyder ikke særlig appetitligt Men ikke desto mindre koger risene lystigt nu... alt får en chance på dette punkt 6 hours ago, Stephi-moren said: Årh Det tog faktisk også os 14 dage før maven blev helt god igen Jeg synes blød, lys, fiberfattig mad var det bedste. Øv altså, det er bare længe Synes også jeg prøver med de ting.... men indtil videre uden held 2 hours ago, TiaK said: Her virkede Chips, banan og cola Hmm, banan er ikke prøvet endnu. Det må blive næste forsøg hvis det med risvand ikke bider på mig.... tak 1 hour ago, roselein said: Mælkesyrebakterier. De kan fås både som kapselform og som dråber. Alternativt masser af yoghurt, der jo er fyldt med dem også. Jeg tager 8 paraghurt dagligt men tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2016 14 hours ago, TroldeMor said: At min mave bliver i orden igen Jeg blev mavesyg for snart 14 dage siden, og jeg kan bare ikke få styr på min mave igen Hver gang jeg spiser noget kan jeg nærmest starte forfra med vandtynd aff. (Sorry for detaljer) så hvis nogen har gyldne råd modtager jeg gerne!! Prøv at undgå laktose helt, indtil maven er i orden igen. Laktose kan nemlig være rigtig hårdt for maven efter sygdom, og nogle mennesker bliver faktisk midlertidigt laktoseintolerante i en periode efter maveinfektion. Prøv evt. laktosefri kefir fra Valio - det tror jeg kunne være godt for dig, der er nemlig en masse gode ting i kefir Del dette indlæg Link to post Share on other sites