Besvaret July 14, 2016 At komme hjem og få en normal rytme igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2016 Senest fredag :yay Vi bliver udskrevet senest på fredag :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2016 Til Albert sover, så jeg kan få lidt ro :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2016 Senest fredag :yay Vi bliver udskrevet senest på fredag :yay :glad Fedt fedt fedt :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2016 Senest fredag :yay Vi bliver udskrevet senest på fredag :yay :glad Skønt!!!! :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Cirkels første Tivoli tur i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Senest fredag :yay Vi bliver udskrevet senest på fredag :yay :glad DEJLIGT!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Stuegang idag. :) Der skal udarbejdes en hjemsendelsesplan nemlig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Til at hente min pakke på posthuset og til at bage kage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Vores bedste venner kommer i eftermiddag til en hygge dag med grill og kage og leg med ungerne :-) og masser af voksen hygge ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Til at sejle rundt i Københavns kanaler i eftermiddag. Jeg håber virkelig vejret holder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Frisør idag... Udover jeg skal til frisør, så er det min første tur ud af huset uden børn siden januar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Imorgen når vi bliver udskrevet :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Imorgen når vi bliver udskrevet :yay :glad :yay Hvor er det bare godt! :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Hvor fedt!!! Det er da godt nok gået stærkt!!! Er du tryg ved det?Ja det er jeg faktisk helt tryg ved. Får i morgen kursus i at lægge forbindinger på transplantaterne. Og har fået kursus i hvordan forbindingen på donorstederne fjernes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Ja det er jeg faktisk helt tryg ved. Får i morgen kursus i at lægge forbindinger på transplantaterne. Og har fået kursus i hvordan forbindingen på donorstederne fjernes. Fantastisk :yay bed evt om nr til hjemmesygeplejen i din kommune - de laver den slags til hverdag og er gode at have i baghånden hvis du bliver utryg :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 At ringe til bedsteforældre på FaceTime imorgen, når vi er på vej hjem. Onde mig har bildt dem ind at vi først bliver udskrevet fredag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Imorgen når vi bliver udskrevet :yay :glad :yay Jaaaaaa!!!! :yay :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 I aften skal vi til forældreforberedelse og danne mødregrupper :biglove Glæder mig rigtig meget - også til at se alle de små bebser :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Hygge med dejlige BK-piger i morgen :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Hygge med dejlige BK-piger i morgen :lovebk Også mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Hygge med dejlige BK-piger i morgen :lovebk Word! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Voksen aften i aften! :7himmel FØRSTE hele dag/aften/nat uden børn siden Vi fik Liff. Behøver jeg at sige at jeg glæder mig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites