Besvaret July 2, 2016 Til alt det her flyttehejs er overstået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 I AFTEN! Skal for første gang ud alene med en veninde siden baby! RØDVIN :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Til at prøve den nye ismaskine i eftermiddag! :mam Og til brunch med min bedste veninde i morgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Ferie fra onsdag eftermiddag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Til at prøve den nye ismaskine i eftermiddag! :mam Og til brunch med min bedste veninde i morgen :yay Så kom den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Næste weekend hvor Rasmus og Ida kommer herover :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Så kom den ;)Ja, den blev leveret i formiddags og den kører nu! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 I AFTEN! Skal for første gang ud alene med en veninde siden baby! RØDVIN :bunny Misundelig :o Rigtig god aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 At føde! Og få gang i amningen.. Og til at flytte! Synes det er liiiidt mange ting der kommer oveni hinanden nu her, men det er vi jo lidt selv skyld i… :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 At føde! Og få gang i amningen.. Og til at flytte! Synes det er liiiidt mange ting der kommer oveni hinanden nu her, men det er vi jo lidt selv skyld i… :unsureHvis du får problemer, så håber jeg, at du tager fat i ammenet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Hvis du får problemer, så håber jeg, at du tager fat i ammenet :) Jeg tager i hvert fald fat i en ammevejleder af en art :) Det SKAL fungere den her gang. Men jeg føler mig allerede bedre rustet ved at være visiteret til patienthotel og have lært af erfaringer fra sidste gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Jeg tager i hvert fald fat i en ammevejleder af en art :) Det SKAL fungere den her gang. Men jeg føler mig allerede bedre rustet ved at være visiteret til patienthotel og have lært af erfaringer fra sidste gang :):super har du hørt, at man kan snakke sit amme forløb igennem inden fødslen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 :super har du hørt, at man kan snakke sit amme forløb igennem inden fødslen? Med ammevejleder? Nej, ikke umiddelbart. Men har været til ammesamtale hos jordemoderen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Med ammevejleder? Nej, ikke umiddelbart. Men har været til ammesamtale hos jordemoderen :)Ja både ved LLL og F&F :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Ja, den blev leveret i formiddags og den kører nu! :glad Hvordan var isen? Hvilken smag valgte I? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Misundelig :o Rigtig god aften :) Taaak. Er næsten hjemme. Det har været så dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Hvordan var isen? Hvilken smag valgte I?Vanille med chokoladestykker. Den smagte rigtig godt, men havde vist fået lidt for meget sukker. Næste gang skal den ikke være helt så sød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Vanille med chokoladestykker. Den smagte rigtig godt, men havde vist fået lidt for meget sukker. Næste gang skal den ikke være helt så sød :) :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Kan anbefale en nem grundis lavet af en dåse kondenseret mælk, 2,5 dl mælk og 1,5 dl mælk og en røvfuld vanilie. Den er sød, men ikke for voldsom. Den er især god med god mørk chokolade :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Kan anbefale en nem grundis lavet af en dåse kondenseret mælk, 2,5 dl mælk og 1,5 dl mælk og en røvfuld vanilie. Den er sød, men ikke for voldsom. Den er især god med god mørk chokolade :mam Mener du fløde eller hvordan? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 At få vished....Hvad så søde Katrine? Er du ok? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Om 6 dage hvor jeg kan kramme Ida igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 ? :kram2 Hvad så søde Katrine? Er du ok? :kiss Det er alt det behandling helvede og at det skal gå op i en højere enhed som virkerlig at være ikke eksisterende :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites