Besvaret June 12, 2016 Til de dumme tænder er brudt igennem! :prik Jeg husker det slet ikke så slemt med Anna :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 Til de dumme tænder er brudt igennem! :prik Jeg husker det slet ikke så slemt med Anna :( Øv, hvor er det træls for jer, at hun er så plaget af det :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 Årh, men altså. Hvordan gik det i går? Det gik SÅ godt. Hurra for mormor og hurra for tampax :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 Det gik SÅ godt. Hurra for mormor og hurra for tampax :D Det var godt at høre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 At Erica sover så jeg kan nyde en aleneaften med is og god tv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2016 Det var godt at høre :loveshowerJeg er så lettet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Ferie om 25 dage :yay og 4-5 uger frem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Ferie om 25 dage :yay og 4-5 uger frem :D Øj det var lang ferie ? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Glæder mig til søndag hvor vi skal i sommerhus nordpå ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Øj det var lang ferie ? :-) Jeg arbejder også meget. Har gennemsnitlig min 40-50 timer hver uge fra januar til juni - så vi holder generelt allesammen 4-6 ugers ferie på kontoret når vi ikke har så travlt mere. Har med ferie/fridag og optjent overarbejde til lige knap 10 ugers ferie ;) så trænger virkelig også til ferie og til juli-december hvor vores arbejdsuge bliver reduceret til 35 timer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Om præcis 7 døgn! Til den tid (håber jeg) er jeg færdiguddannet og kan holde ferie og langt om længe få skuldrene ned i normalt niveau..... 7 døgn er faktisk ret lang tid lige nu :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Om præcis 7 døgn! Til den tid (håber jeg) er jeg færdiguddannet og kan holde ferie og langt om længe få skuldrene ned i normalt niveau..... 7 døgn er faktisk ret lang tid lige nu :O Selvfølgelig bliver du færdig. Tro så på dig selv og dine evner. Det er vi så mange andre der slet ikke er i tvivl om Du nok skal klare. Og de børn i Hvidovre er SÅ heldige at de får lige præcis DIG som deres lærer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Selvfølgelig bliver du færdig. Tro så på dig selv og dine evner. Det er vi så mange andre der slet ikke er i tvivl om Du nok skal klare. Og de børn i Hvidovre er SÅ heldige at de får lige præcis DIG som deres lærer. :kiss du er så sød! Jeg er bare dum ved mig selv i disse dage. Panikken over eksamenerne er der for fuld skrue og alligevel er jeg allerede begyndt at spekulere på om jeg overhovedet er dygtig nok til at få en 7. og 8. klasse :rolleyes tænk hvis jeg ødelægger det totalt for dem :O nogle gange ville jeg sgu ønske jeg havde valgt et fag med lidt mindre ansvar :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Jeg arbejder også meget. Har gennemsnitlig min 40-50 timer hver uge fra januar til juni - så vi holder generelt allesammen 4-6 ugers ferie på kontoret når vi ikke har så travlt mere. Har med ferie/fridag og optjent overarbejde til lige knap 10 ugers ferie ;) så trænger virkelig også til ferie og til juli-december hvor vores arbejdsuge bliver reduceret til 35 timer :yay Det lyder som om du går en dejlig tid i møde ;-) og velfortjent! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 Jeg glæder mig VIRKELIG meget til, at min mand kommer hjem, så jeg kan få en løbetur og bare en lillebitte pause fra sygt barn og noget frisk luft... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2016 At vi i morgen er meget klogere på hvad der skal ske. Og måske kan vi endda få noget ro. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2016 Glæder mig til en hyggelig aften med mine kollegaer i aften :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2016 At Idas superhelte værelse bliver helt færdigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2016 At have overstået sommerfest i børnehaven i aften :blush Ej det bliver sikkert hyggeligt, men jeg orker helt ærligt ikke rigtig, det bliver noget bras med Es søvn OG de har meldt ud at der er lus derovre :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2016 At have overstået sommerfest i børnehaven i aften :blush Ej det bliver sikkert hyggeligt, men jeg orker helt ærligt ikke rigtig, det bliver noget bras med Es søvn OG de har meldt ud at der er lus derovre :rolleyesVi skal også afsted :) men jeg glæder mig - det er nok mest fordi at Inger er helt oppe at ringe over det! Forleden løb hun rundt til alle de voksne og råbte "min mor kommer til festen!! Min mor kommer til festen!" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2016 Vi skal også afsted :) men jeg glæder mig - det er nok mest fordi at Inger er helt oppe at ringe over det! Forleden løb hun rundt til alle de voksne og råbte "min mor kommer til festen!! Min mor kommer til festen!" :biglove Åh, men altså :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2016 Vi skal også afsted :) men jeg glæder mig - det er nok mest fordi at Inger er helt oppe at ringe over det! Forleden løb hun rundt til alle de voksne og råbte "min mor kommer til festen!! Min mor kommer til festen!" :biglove Årh hvor skønt :biglove Valdemar er nærmest ligeglad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2016 At se min søsters reaktion på gaverne til navngivningsfesten i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2016 Til at give Filippa fødselsdagsgaver på mandag :) De sidste par dage har hun talt om løbehjul (bl.a. fordi bedsteveninden havde et med i bh i går). I dag da vores familie-fotobog for 2013 (jep, det går ikke tjept her :D) sagde hun "jeg gad godt have min helt egen bog". Hun får et Frost-løbehjul og sin egen fotobog for 0-5 år af os :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2016 Til at give Filippa fødselsdagsgaver på mandag :) De sidste par dage har hun talt om løbehjul (bl.a. fordi bedsteveninden havde et med i bh i går). I dag da vores familie-fotobog for 2013 (jep, det går ikke tjept her :D) sagde hun "jeg gad godt have min helt egen bog". Hun får et Frost-løbehjul og sin egen fotobog for 0-5 år af os :glad Det er en super gave! Jeg laver bog til Inger for hvert år, og hun elsker at kigge i dem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites