SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Har sendt de tre andre afsted efter is. Ved ikke hvad jeg er mest glad for; udsigten til is, eller at være helt alene hjemme i en halv time. For første gang i over 4 mdr, tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Disse 2 :biglove

63rbxz.jpg

En hyggelig eftermiddag og en fornuftig start på nyt job :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disse 2 :biglove63rbxz.jpg

En hyggelig eftermiddag og en fornuftig start på nyt job :glad

Nåhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :wub :wub :kuller hvor er de skønne :biglove

Dejligt det er gået okay med job start :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blokhus?

Her er godt nok skønt idag. Idag gør det mig glad at se min lille vandhund fjolle rundt ved vandet og i sandet :biglove

Ja! Er du her også?

Det var bare et kæmpe hit. Han fik ikke spist så meget, men til gengæld har han løbet 100 km tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Er du her også?

Det var bare et kæmpe hit. Han fik ikke spist så meget, men til gengæld har han løbet 100 km tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disse 2 :biglove

63rbxz.jpg

En hyggelig eftermiddag og en fornuftig start på nyt job :glad

Dejligt, Anita! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er sommer og mega varmt! Jeg elsker det!

Så kan vi spise i haven, mens ungerne kan bade i badebassinet, vi kan have alle vinduer åbne og få frisk luft ind. Vi er ude med ungerne og lege i stedet for inde og glor på tv.. Vi får drukket ind, mens vi drømmer om haven og sommerferie og livet generelt!

Vi får snakket med alle naboerne.. Og ungerne får klappet alle hunde på tur, der vil klappes..

Det gør mig så glad, at jeg nægter at brokke mig over at varmen også driller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disse 2 :biglove

63rbxz.jpg

En hyggelig eftermiddag og en fornuftig start på nyt job :glad

Kæft hvor er de skønne :loveshower og lidt sjove.

Dejligt at det er gået godt med jobstart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods 3 x lorteputning (indtil videre) er jeg bare i godt humør. Har haft en så dejlig dag, vi har været i svømmehallen for første gang og A nød det og var så dygtig. Det har været fantastisk vejr og vi har hygget i haven. God mad og generelt bare hygge! Nu tæller jeg bare ned til min kæreste engang kommer hjem omkring midnat. Åh hvor jeg savner ham og glæder mig til at give ham et kæmpe kys!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige kommet hjem efter at have været der siden eftermiddagen. Mega skønt :glad Aksel blev fuldstændig gennemblødt fordi han lige syntes han skulle sætte sig ned i vandet :lol og så har han sand alle tænkelige steder :D

Elsker stranden :biglove

 

Hehe.. Vi kørte hjem ved 19 tiden :) Næste gang må vi lige koordinere! :P Elliot løb rundt uden tøj på efter han også satte sig i vandet.. Så vi måtte også en tur under bruseren da vi kom hjem, for der var sand over alt! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores kat er kommet hjem, efter at have været væk siden lørdag morgen! :loveshower Han er fyldt med tæger og hundesulten, men hvor er det dog skønt at han er hjemme igen! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en GOD dag :loveshower

 

Næsten ingen kvalme, træheden ku klares med en bette lur, jeg har fået støvsuget mm og lavet fornuftig aftensmad trods varmen og min kæreste har været sød og kærlig. Lilly er bare kær og skøn og en lille smule provokerende. Og hun har sagt den længste sætning jeg endnu har hørt fra hende: 

 

Lilly: Må godt få neglelak, blå?

Mor: Far siger nej, skat. Han siger du er for lille

Lilly: Må godt spørg far? Mig stor pige!

Mor: Ja skat, prøv at spørge far om du må få neglelak på.

Lilly: "Far, må godt få neglelak på, blå neglelak på min negle, må godt det far?"

:biglove

(han sagde desværre nej :rolleyes men godt spurgt!)

 

Og desuden... jeg er gravid! :loveshower (undskyld jeg gentager mig selv, men jeg blir bare ramt af små dryp af lykke lige pludselig!) Det er jo fantastisk :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores kat er kommet hjem, efter at have været væk siden lørdag morgen! :loveshower Han er fyldt med tæger og hundesulten, men hvor er det dog skønt at han er hjemme igen! :biglove

Sikke en bølle mis, men godt at han fandt hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Davids rigtig gode kammerat skal være storebror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en GOD dag :loveshower

Næsten ingen kvalme, træheden ku klares med en bette lur, jeg har fået støvsuget mm og lavet fornuftig aftensmad trods varmen og min kæreste har været sød og kærlig. Lilly er bare kær og skøn og en lille smule provokerende. Og hun har sagt den længste sætning jeg endnu har hørt fra hende:

Lilly: Må godt få neglelak, blå?

Mor: Far siger nej, skat. Han siger du er for lille

Lilly: Må godt spørg far? Mig stor pige!

Mor: Ja skat, prøv at spørge far om du må få neglelak på.

Lilly: "Far, må godt få neglelak på, blå neglelak på min negle, må godt det far?"

:biglove

(han sagde desværre nej :rolleyes men godt spurgt!)

Og desuden... jeg er gravid! :loveshower (undskyld jeg gentager mig selv, men jeg blir bare ramt af små dryp af lykke lige pludselig!) Det er jo fantastisk :7himmel

Dejligt indlæg :biglove Og søde Lilly, der sker godt nok pludselig noget med sproget :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :wub :wub :kuller hvor er de skønne :biglove

Dejligt det er gået okay med job start :kram2

  

Dejligt, Anita! :yay

  

Kæft hvor er de skønne :loveshower og lidt sjove.

Dejligt at det er gået godt med jobstart

Tak, det er virkelig disse øjeblikket der gør det hele værd :wub Julius vil så gerne have en lille nys og specielt når jeg henter ham i dagpleje :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Tobias næsten ser ud til at være frisk igen.

Nåede at bage kage til i morgen

Skønt vejr der gør en glad i låget ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en bølle mis, men godt at han fandt hjem

Ja, jeg troede ikke han ville komme hjem igen! Var begyndt at overveje at stille madskåle og kattebakke væk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg troede ikke han ville komme hjem igen! Var begyndt at overveje at stille madskåle og kattebakke væk..

Det har vi måtte gøre, vores har været væk i en måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg troede ikke han ville komme hjem igen! Var begyndt at overveje at stille madskåle og kattebakke væk..

 

Åh, godt kan kom igen! Man kan blive overrasket over hvor længe de kan være væk og så stå der som om ingenting var sket :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft nogle gode dage herhjemme med gode vågenperioder og gode søvnperioder, krydret med nogle timers utrøstelig gråd indimellem - men det er bedre end det ofte er.

Det vender nok igen om lidt, men de sidste dage har bare været gode

:yay En god dag kommer ikke skidt tilbage! Dejligt med lidt medgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En tur med Noah på løbecyklen helt op til Meny og tilbage igen, en tur på 2 km i alt, og han var så sej hele vejen!

Selv da han lige tog en flyvetur udlover styret skulle han bare lige trøstes, og var så klar til at ræse videre igen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med lidt medvind JustMe, håber de gode vinde fortsætter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft nogle gode dage herhjemme med gode vågenperioder og gode søvnperioder, krydret med nogle timers utrøstelig gråd indimellem - men det er bedre end det ofte er.

Det vender nok igen om lidt, men de sidste dage har bare været gode

Dejligt at høre! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ungerne er begyndt at sove længere i weekenden :yay Imorges sov de helt til 6.45 og vågnede kun pga nogle fjolser, der dyttede af hinanden og stod og snakkede mega højt ude på gaden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER