SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Fantastisk dejlig date ❤️ Og måske gode nyheder

Det her :biglove

Del dette indlæg

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At få at vide Julius er så god til at gå i dagpleje at han ligner en der har gået der i 2 år :D

Seje dreng :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At stå op 5.20. Jeg var ikke så tilfreds med det lige først, men det gav tid til en hyggelig og konfliktreduceret morgen (konfliktfri morgener eksisterer ikke :rolleyes) + oprydning og om lidt kommer E ud til morgenlur og så vil jeg have morgenmad og slappe af :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg nok alligevel har fundet en løsning på vores dp problem :yay pyha, jeg føler mig allerede meget lettere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille lækker sovende baby på min mave :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vurderingsmanden uofficielt har godkendt færdigmeldingen af huset :yay

nu kan vi slappe af :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Nichlas gerne vil forære mig nye sko som "på forhånd tak for at du føder vores baby" gave :wub :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores kommende kat ikke er døv :D :yay

(opdrætteren er lige kommet hjem fra ferie og har til deres store overraskelse opdaget at de hvide er ved at udvikle maske - så de er ikke helt hvide alligevel og dermed ikke den risiko! :yay) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

(opdrætteren er lige kommet hjem fra ferie og har til deres store overraskelse opdaget at de hvide er ved at udvikle maske - så de er ikke helt hvide alligevel og dermed ikke den risiko! :yay)

Yay! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber altså du vil flashe billeder af jeres nye misser  :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega-rabat (70% ved køb af 20 stk) på lækkert, blødt økologisk basistøj på House of Kids.

Fik shoppet til Noah, barselsgave til de store ungers kommende lillebror og et sæt tøj til vores sponsorbarn (hun bor i Europa, så satser på det kommer frem). 55 kr i gennemsnit pr del. Så kan man lige være med :yay Og Noah har blødt basis de næste par år :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg nok alligevel har fundet en løsning på vores dp problem :yay pyha, jeg føler mig allerede meget lettere :)

Wuhuuuuu til begge dele :yay :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor er det godt! :yay

Hvad bliver løsningen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vågne af mig selv og føle mig frisk :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At natten bare har været super god selvom Line faldt i søvn til nat allerede 18:15 :yay Så tog hun da bare 9 timer i streg og vågnede alligevel først kl 03 for at spise og for at falde i søvn igen med det samme og sove til kl 06. Så gider jeg godt det her barselsliv ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega-rabat (70% ved køb af 20 stk) på lækkert, blødt økologisk basistøj på House of Kids.

Fik shoppet til Noah, barselsgave til de store ungers kommende lillebror og et sæt tøj til vores sponsorbarn (hun bor i Europa, så satser på det kommer frem). 55 kr i gennemsnit pr del. Så kan man lige være med :yay Og Noah har blødt basis de næste par år :yay

Uh! Hvor er den shoppende smiley :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min baby, der sidder og spiser morgenmad i vores nye hus :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sov allesammen til 7.30! :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber altså du vil flashe billeder af jeres nye misser :wub

Der skal nok komme billeder :D jeg så selv de første billeder i går og nu glæder jeg mig bare endnu mere - især fordi vi ikke også har bekymringen om den ene mon er døv. Men de er kun en god uge gamle, så indtil videre er det stadig svært at se hvordan se egentlig bliver :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor er det godt! :yay

Hvad bliver løsningen?

Jeg ringede rundt til de private og en havde faktisk plads! Og hun ville gerne mødes med os allerede i går, så vi var på besøg og jeg tror det bliver rigtig fint. Hun har sød og det var gode omgivelser især udenfor. Så nu har vi pludselig en privat plads fra 1/9 hvor vi så må komme alt det vi vil i ugerne op til for at få hende kørt ind (og så først betale fra 1/9). Så det gik pludselig hurtigt!

Det offentlige kunne tilbyde plads i en by 10 km væk eller også en plads fra november eller december - hvilket vi så ellers var indstillede på at vente på, hvis der ikke at var andre muligheder, men det ville jo være måneder uden nogen indtægt til mig.

Så yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor skønt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ringede rundt til de private og en havde faktisk plads! Og hun ville gerne mødes med os allerede i går, så vi var på besøg og jeg tror det bliver rigtig fint. Hun har sød og det var gode omgivelser især udenfor. Så nu har vi pludselig en privat plads fra 1/9 hvor vi så må komme alt det vi vil i ugerne op til for at få hende kørt ind (og så først betale fra 1/9). Så det gik pludselig hurtigt!

Det offentlige kunne tilbyde plads i en by 10 km væk eller også en plads fra november eller december - hvilket vi så ellers var indstillede på at vente på, hvis der ikke at var andre muligheder, men det ville jo være måneder uden nogen indtægt til mig.

Så yay :yay

Ej, hvor er det bare godt! :yay :glad

Vi har jo også valgt privat dp, og er meget glade for vores valg ;) Og så kører vi jo netop løsningen med mig uden indtægt :rolleyes

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER