SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Så fed en dag!! Det er så dejligt med ros - både for ens evne som sangerinde og bandmedlem, men også som kone og mor.

Jeg er så rørt og høj på alle kommentarene :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fed en dag!! Det er så dejligt med ros - både for ens evne som sangerinde og bandmedlem, men også som kone og mor.

Jeg er så rørt og høj på alle kommentarene :7himmel

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig eftermiddag med de fleste veninder.

Sushi til aften og nu Ben & Jerrys i sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun blev puttet kl 20, sov halv ni og sover endnu.... Feriebarn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig slet ikke noget at grine af, men så alligevel...

Vi er ved at tjekke ud fra ferie og bagefter hviler vi lige i stolene ved siden af. Imens er nogle andre ved at tjekke ud, og den ældre herre, der er formand for den lille familie, brokker sig højt og meget længe. Og hvorfor? Jo... Den højstol, han har fået, var af plastik (IKEA-stol). Og på billedet i brochuren, var der en af træ. Så det ville han have haft. "Ellers må I jo lave det billede om!".

Fnis. Stakkels ekspedient. Og stakkels mand, at han måtte lide den frygtelige skæbne at få en IKEA-stol. Men det var altså komisk!

Jeg håber, at de alle hørte, at Brian ret højt og grinende brokkede sig "Der var SOL på alle billeder i brochuren! Jeg forlanger SOL! Ellers må de lave billedet om!"

:lol :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Eigils transplantater bare ser så fine ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig slet ikke noget at grine af, men så alligevel...

Vi er ved at tjekke ud fra ferie og bagefter hviler vi lige i stolene ved siden af. Imens er nogle andre ved at tjekke ud, og den ældre herre, der er formand for den lille familie, brokker sig højt og meget længe. Og hvorfor? Jo... Den højstol, han har fået, var af plastik (IKEA-stol). Og på billedet i brochuren, var der en af træ. Så det ville han have haft. "Ellers må I jo lave det billede om!".

Fnis. Stakkels ekspedient. Og stakkels mand, at han måtte lide den frygtelige skæbne at få en IKEA-stol. Men det var altså komisk!

Jeg håber, at de alle hørte, at Brian ret højt og grinende brokkede sig "Der var SOL på alle billeder i brochuren! Jeg forlanger SOL! Ellers må de lave billedet om!"

:lol :blush

Oh dear... :rolleyes

Griner, B :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Outletland i Aalborg. Shopping gør mig altid glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sindssygt så meget overskud det kan give at have nogle timer med sine store børn uden at skulle tænke baby hele tiden! Bare det at jeg har været i badeland med de store i et par timer, det er faktisk nok til at jeg føler mig totalt glad og overskudsagtig trods elendig nat...

Men okay... Sex igår aftes for første gang i mange uger gør nok heller ikke noget dårligt for humøret :whistling

:D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygge i haven med flødeskumskager fra bageren.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygge i haven med flødeskumskager fra bageren.. :biglove

Snyd, her erikke vejr til at være i haven og har slet ikke en kage ;)

Det er dig dog så velundt når ham Nohr ikke vil ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyd, her erikke vejr til at være i haven og har slet ikke en kage ;)

Det er dig dog så velundt når ham Nohr ikke vil ud :kram2

Det var heller ikke sådan rigtigt havevejr, lunt nok men ingen sol.. Men vi var stædige, og nåede en god hyggelig halv time inden himlen åbnede for sluserne. :lol

Ja, jeg tænker at forkæle mig selv groft mens jeg venter.. Så kommer der da noget godt ud af det! Og et par ekstra kilo på sidebenene... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var heller ikke sådan rigtigt havevejr, lunt nok men ingen sol.. Men vi var stædige, og nåede en god hyggelig halv time inden himlen åbnede for sluserne. :lol

Ja, jeg tænker at forkæle mig selv groft mens jeg venter.. Så kommer der da noget godt ud af det! Og et par ekstra kilo på sidebenene... :rolleyes

Dejligt I nåede en hyggelig halv time, inden der var sluse åbning :rolleyes nej, der kommer en baby ud af det :LOL :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I nåede en hyggelig halv time, inden der var sluse åbning :rolleyes nej, der kommer en baby ud af det :LOL :kiss

Forhåbentlig ikke af samtlige 18 kilo! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig ikke af samtlige 18 kilo! :haha

Nej nej :rolleyes men af flødeskumskagen idag :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig ikke af samtlige 18 kilo! :haha

 

Det kommer sguda an på hvor længe han venter ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej :rolleyes men af flødeskumskagen idag :bd :bd

Jeg tror lige præcis den kage sætter sig på hans sideben.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer sguda an på hvor længe han venter ;) :rolleyes

Haha, ja dét er selvfølgelig rigtigt.. :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror lige præcis den kage sætter sig på hans sideben.. :lol

Babyelastikker :biglove :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror lige præcis den kage sætter sig på hans sideben.. :lol

Så kan han lære det, kan han! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyelastikker :biglove :wub

Oh yes.. Dem er jeg ikke så bekendt med, Storm har alle dage været en splejs. En dejlig splejs! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan han lære det, kan han! :D

Jahaer! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjældent besøg af Sørens lillebror og hans kæreste og det var bare SÅ hyggeligt!!!

Anna og tante Vivian elsker hinanden og har hygget sig i haven og på Annas værelse, Søren og jeg lavede dejlig mad (karamel-salt-is - nuj, det var godt!), Sofie sov kl. 19.40 efter god amning og relativt kort putning, Anna fik lov til at være oppe til 20.15 og blev puttet stort set uden brok og faldt selv i søvn, også har vi intet hørt til dem, mens vi har spillet voksenspil, hvor alle grinede, så man ikke kunne få vejret.

De tog hjem kl. 22 (de skal på arbejde i morgen) og jeg ligger nu i min seng.

Åh, hvor jeg trængte til lige præcis sådan en dag! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjældent besøg af Sørens lillebror og hans kæreste og det var bare SÅ hyggeligt!!!

Anna og tante Vivian elsker hinanden og har hygget sig i haven og på Annas værelse, Søren og jeg lavede dejlig mad (karamel-salt-is - nuj, det var godt!), Sofie sov kl. 19.40 efter god amning og relativt kort putning, Anna fik lov til at være oppe til 20.15 og blev puttet stort set uden brok og faldt selv i søvn, også har vi intet hørt til dem, mens vi har spillet voksenspil, hvor alle grinede, så man ikke kunne få vejret.

De tog hjem kl. 22 (de skal på arbejde i morgen) og jeg ligger nu i min seng.

Åh, hvor jeg trængte til lige præcis sådan en dag! ^_^

Det lyder som en ret perfekt dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjældent besøg af Sørens lillebror og hans kæreste og det var bare SÅ hyggeligt!!!

Anna og tante Vivian elsker hinanden og har hygget sig i haven og på Annas værelse, Søren og jeg lavede dejlig mad (karamel-salt-is - nuj, det var godt!), Sofie sov kl. 19.40 efter god amning og relativt kort putning, Anna fik lov til at være oppe til 20.15 og blev puttet stort set uden brok og faldt selv i søvn, også har vi intet hørt til dem, mens vi har spillet voksenspil, hvor alle grinede, så man ikke kunne få vejret.

De tog hjem kl. 22 (de skal på arbejde i morgen) og jeg ligger nu i min seng.

Åh, hvor jeg trængte til lige præcis sådan en dag! ^_^

Det lyder ogs bare som en rigtig dejlig dag - det har du fortjent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER