SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At vi er startet på projekt blefri tumling... og har idag haft første dag uden ble og uheld.. :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den dejlige dag jeg har haft med David, som fik lov at holde fri fra børnehave - bare fordi :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ENDELIG har fået afgørelse vedr dækning af merudgifter. Det er immervæk også 5,5 mdr siden vi søgte, og det handler om 1800 kr Per måned!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ENDELIG har fået afgørelse vedr dækning af merudgifter. Det er immervæk også 5,5 mdr siden vi søgte, og det handler om 1800 kr Per måned!

:loveshower  :loveshower

 

Det er på tide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At købe bukser i en størrelse jeg ikke har kunne passe de sidste 6-7 år :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg stadig har min hund :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg stadig har min hund :wub

:loveshower Hvad er/var der med vaps?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Hvad er/var der med vaps?

Det korte af det lange er at det har været virkelig svært for ham at blive 'storebror', han er blevet trist, indelukket og doven. Vi har været dumme nok til bare at undskylde det og slå det hen, i stedet for at gribe ind. Selvfølgelig var det i starten også et spørgsmål om minus overskud.

Nu har han så udviklet ret så uheldig adfærd (ikke over for os eller Arthur!), og han har det bare ikke godt. Så vi stod faktisk overfor en aflivning, men jeg kunne bare mærke i mig selv at det var helt helt forkert. Vi har i stedet kontaktet adfærdsbehandler og alternativ behandler, og så sætter vi virkelig ind for at få vores glade vovse igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg stadig har min hund :wub

:loveshower hvor er jeg glad for at høre det :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det korte af det lange er at det har været virkelig svært for ham at blive 'storebror', han er blevet trist, indelukket og doven. Vi har været dumme nok til bare at undskylde det og slå det hen, i stedet for at gribe ind. Selvfølgelig var det i starten også et spørgsmål om minus overskud.

Nu har han så udviklet ret så uheldig adfærd (ikke over for os eller Arthur!), og han har det bare ikke godt. Så vi stod faktisk overfor en aflivning, men jeg kunne bare mærke i mig selv at det var helt helt forkert. Vi har i stedet kontaktet adfærdsbehandler og alternativ behandler, og så sætter vi virkelig ind for at få vores glade vovse igen :biglove

Så vigtigt at tage alvorligt :respekt Jeg krydser fingre for, at I får rettet ham op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt en pose bland selv slik jeg åbenbart har glemt, mens jeg ryddede op i skabet. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vigtigt at tage alvorligt :respekt Jeg krydser fingre for, at I får rettet ham op :)

Ja, han skal jo selvfølgelig ikke være her hvis han ikke er glad og trives, men jeg kan simpelthen ikke gøre det uden at vide vi har prøvet alt. Det er jo vores ansvar som hundeejere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der bliver optaget ti jordemoderstuderende ekstra på Metropol i år :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der bliver optaget ti jordemoderstuderende ekstra på Metropol i år :yay

Så må den ene plads være din :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må den ene plads være din :kram2 :kiss

Det satser jeg stærkt på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der bliver optaget ti jordemoderstuderende ekstra på Metropol i år :yay

 

Ej, hvor godt. Hvornår får du svar?

Krydser sådan for dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det satser jeg stærkt på :D

Jeg hepper :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor godt. Hvornår får du svar?

Krydser sådan for dig :glad

Den 30/7. Det er jo efterhånden snart :)

Tak, søde! Jeg har brug for krydsede fingre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper :goodluck :glad

Tak, søde du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi lige mødes i min familie dagen før 90-års fødselsdag og lærer et par 4-stemmige sange vi kan synge. Det er simpelthen så hyggeligt og jeg elsker at vi kan det. Og det bringer altid glæde hos dem vi synger for :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi lige mødes i min familie dagen før 90-års fødselsdag og lærer et par 4-stemmige sange vi kan synge. Det er simpelthen så hyggeligt og jeg elsker at vi kan det. Og det bringer altid glæde hos dem vi synger for :)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg huskede mig selv på, hvad det gør for humøret at komme ud og få noget motion :) Så jeg fik løbet en tur med cykeltraileren og Lily :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg huskede mig selv på, hvad det gør for humøret at komme ud og få noget motion :) Så jeg fik løbet en tur med cykeltraileren og Lily :yay

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sofie har fået lidt appetit tilbage og sov 2,5 time i formiddag. Håber det er vejen tilbage til glade, milde Sofie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde med (varm) kaffe, strikketøjet og en grinene Edith ved siden af (mens de to mænd sover lur) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER