Besvaret June 6, 2016 Nu tænker jeg lige højt her - fraflytnings kage :P og indflytningskage :lol Du tænker ud af boksen. Det kan jeg lide :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Du tænker ud af boksen. Det kan jeg lide :lol Haha :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Nu tænker jeg lige højt her - fraflytnings kage :p og indflytningskage :LOL Du tænker ud af boksen. Det kan jeg lide :lol I er gode :biglove jeg er på indflytter-jordbærkage :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Vores nye seng kommer i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 E og jeg er lige vågnet :blink Er helt groggy :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 De fantastiske kvinder herinde, der fik givet mig et skub til at skaffe lydfilerne fra Smertefri Fødsel.. Det gør en verden til forskel!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 At jeg har fået sat en masse ting til salg på Reshopper! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Har lige fået en fastvikle ganske gratis! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 At jeg endelig har fået bestilt sko til Tobias....glæder mig til de kommer ! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Dejlig tur til Lyngby med to af pigerne fra min mødregruppe og tøj fra Boozt der venter i gls-shoppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Og at Sofie har sovet 2:40 timer til eftermiddag for første gang i virkelig lang tid! Så kan hun nøjes med 2 lure i dag! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 At vi har købt hus! :yay Tillykke!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Manden og jeg har to års bryllupsdag og otte års kæreste dag i dag :wub Det har vi fejret med en tur i Grosserebadet med sansekar og dampbad, og så en times parmassage :D Nu skal vil ud og spise på vores yndlingsrestaurant :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 At vi har købt hus! :yay:yay :kram Billeder billeder billeder billeder billeder!!! Nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Manden og jeg har to års bryllupsdag og otte års kæreste dag i dag :wub Det har vi fejret med en tur i Grosserebadet med sansekar og dampbad, og så en times parmassage :D Nu skal vil ud og spise på vores yndlingsrestaurant :kuller Stort tillykke med jeres dag :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Pada stort tillykke med huskøb ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Manden og jeg har to års bryllupsdag og otte års kæreste dag i dag :wub Det har vi fejret med en tur i Grosserebadet med sansekar og dampbad, og så en times parmassage :D Nu skal vil ud og spise på vores yndlingsrestaurant :kuller Stort tillykke med dagen sødeste du :wub håber I har nydt og fortsat nyder den :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Vi har lige købt en båd :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 At vi har købt hus! :yay Hvor stort :glad tillykke med huskøb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Manden og jeg har to års bryllupsdag og otte års kæreste dag i dag :wub Det har vi fejret med en tur i Grosserebadet med sansekar og dampbad, og så en times parmassage :D Nu skal vil ud og spise på vores yndlingsrestaurant :kuller GUD hvor lyder det romantisk :loveyou Det gad jeg godt et lille nip af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 At vi har fået bestilt sommerferie :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Stort tillykke med jeres dag :wub :biglove Tusind tak, søde :biglove Stort tillykke med dagen sødeste du :wub håber I har nydt og fortsat nyder den :kiss Tak :D Vi har haft en skøn dag med masser af forkælelse til os begge ^_^ GUD hvor lyder det romantisk :loveyou Det gad jeg godt et lille nip af Det har været sådan en dejlig dag :wub Jeg er sikker på, der også venter sådan en dag for dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Vores nye lækre seng, lækre dyner og puder og sengetøj. Det er lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Vores nye lækre seng, lækre dyner og puder og sengetøj. Det er lækkertEr lidt misundelig :) sov godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites