Besvaret June 4, 2016 Min store seje suttefri dreng sover :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 At min kæreste vil give mig en tur til Paris med mine veninder, når baby og jeg en dag kan undvære hinanden :7himmel Han synes vist, at jeg er gået glip af lidt vel meget her det sidste 1,5 års tid :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 At min kæreste vil give mig en tur til Paris med mine veninder, når baby og jeg en dag kan undvære hinanden :7himmel Han synes vist, at jeg er gået glip af lidt vel meget her det sidste 1,5 års tid :biglove Rettelse - at din forlovede vil give dig... ;) Hvordan går det med bryllupsplanlægningen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Rettelse - at din forlovede vil give dig... ;) Hvordan går det med bryllupsplanlægningen? Ha ha nå ja :D Den er stillestående. Der har været så meget herhjemme. Men der er jo også laaaaang tid til ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 At min kæreste vil give mig en tur til Paris med mine veninder, når baby og jeg en dag kan undvære hinanden :7himmel Han synes vist, at jeg er gået glip af lidt vel meget her det sidste 1,5 års tid :biglove Årh - nice! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 At min kæreste vil give mig en tur til Paris med mine veninder, når baby og jeg en dag kan undvære hinanden :7himmel Han synes vist, at jeg er gået glip af lidt vel meget her det sidste 1,5 års tid :biglove Årh hvor lækkert! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Har tilsyneladende en stor dreng, der lynhurtigt blev færdig med sutten :o :yay Der var lidt klynk i søvne i nat, men ingen opvågning eller egentlig gråd, og her til morgen virker det som om, at han bare har glemt den fuldstændig? :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Vi har haft den dejligste dag i dag, med en lang gåtur i dyrehaven ♥️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Ungerne bader. Rabarber Crumble i ovnen. Grill senere... Humøret bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Vafler til aftensmad... Yay for nykøbt vaffeljern! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Helt igennem dejlig dåb for Oliver. Masser af skønne gæster, super vejr, lækker mad, eksemplariske børn og et overvældende gavebord. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Helt igennem dejlig dåb for Oliver. Masser af skønne gæster, super vejr, lækker mad, eksemplariske børn og et overvældende gavebord. :yay Skønt :biglove Og tillykke med dagen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Det har bare været en helt igennem dejlig weekend: Hjallerup marked, marsvin, ualmindeligt nemt suttestop, pandekager med is, jordbær, kirsebær, hjemmelavet pizza, skøn alenetid (både som par og helt alene), leg på græs og i sand, masser af solskin, effektiv rengøring, og nu nyvasket sengetøj og 4 stk nyvaskede beboere, hvoraf de to mindste er tæt ved at overgive sig til søvnen. Life is good :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Helt igennem dejlig dåb for Oliver. Masser af skønne gæster, super vejr, lækker mad, eksemplariske børn og et overvældende gavebord. :yayDet lyder perfekt! Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Det har bare været en helt igennem dejlig weekend: Hjallerup marked, marsvin, ualmindeligt nemt suttestop, pandekager med is, jordbær, kirsebær, hjemmelavet pizza, skøn alenetid (både som par og helt alene), leg på græs og i sand, masser af solskin, effektiv rengøring, og nu nyvasket sengetøj og 4 stk nyvaskede beboere, hvoraf de to mindste er tæt ved at overgive sig til søvnen. Life is good :biglove Skønt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Jeg elsker vores fars-dag tradition :7himmel En herlig tur i Marselisborg dyrehave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Jeg elsker vores fars-dag tradition :7himmel En herlig tur i Marselisborg dyrehave :) Det så også dejligt ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 At jeg (endelig!) har fået købt nye dyner til Søren og undertegnede - og så endda til en super pris :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 At jeg (endelig!) har fået købt nye dyner til Søren og undertegnede - og så endda til en super pris :yay Hov - er de tilbud, man skal være opmærksom på? Vores er ved at være noget sørgerlige... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2016 Hov - er de tilbud, man skal være opmærksom på? Vores er ved at være noget sørgerlige... :rolleyesTekstilladen.dk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 - solskin - min dejlige M - pakken der venter på mig med kaffesirup, klar til afhentning - vores søde dyrebørn Kan man andet end at være glad :loveshower :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 - solskin - min dejlige M - pakken der venter på mig med kaffesirup, klar til afhentning - vores søde dyrebørn Kan man andet end at være glad :loveshower :wee Hvor er jeg glad for du har så meget at glæde dig over søde Katrine :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 En tur i Bilka uden mand og baby :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 - solskin - min dejlige M - pakken der venter på mig med kaffesirup, klar til afhentning - vores søde dyrebørn Kan man andet end at være glad :loveshower :wee Du er skøn :kiss Hvor år skal jeg komme og prøve kaffesirupprn og møde dine skønne dyr ?! ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Hvor er jeg glad for du har så meget at glæde dig over søde Katrine :glad Små hjerne, små fornøjelser :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites