Besvaret June 4, 2016 At vi har haft nogle gode dage herhjemme med gode vågenperioder og gode søvnperioder, krydret med nogle timers utrøstelig gråd indimellem - men det er bedre end det ofte er. Det vender nok igen om lidt, men de sidste dage har bare været gode Hvor dejligt! Lad der komme flere af dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 "Moar, kan vi ikk nok sende min sut til julemanden idag?" :o :yay :goodluck :unsure :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 "Moar, kan vi ikk nok sende min sut til julemanden idag?" :o :yay :goodluck :unsure :glad Haha sejt! Er du frisk på det? Kan jo godt være han trækker i land når det blir puttetid? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Dejligt indlæg :biglove Og søde Lilly, der sker godt nok pludselig noget med sproget :kuller Hun er SÅ sød og kær(lig). Altså jeg gør mig ingen illusioner, hun er meget bagud for sin alder, men hun taler rigtig meget så hun træner alt hvad hun kan og det er jo det vigtigste lige nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Jeg nyder skyggen med Nohr og nyder synet af en ukrudtsfri terrasse :yay Det var hårdt og varmt, men det er skønt nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Jeg nyder skyggen med Nohr og nyder synet af en ukrudtsfri terrasse :yay Det var hårdt og varmt, men det er skønt nu :D Jeg tager hatten af for dig! Jeg tænkte faktisk på dig i nat, da jeg lå vågen, haha. Det er så vildt, hvor meget du når af praktiske ting, samtidig med du er så meget mor! :respekt Herhjemme ligner lort både inde og ude, og jeg har kun et barn. Du har sgu min dybeste respekt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Hun er SÅ sød og kær(lig). Altså jeg gør mig ingen illusioner, hun er meget bagud for sin alder, men hun taler rigtig meget så hun træner alt hvad hun kan og det er jo det vigtigste lige nu. Jeg tænkte også bare på sproget i forhold til hende selv, jeg kan godt huske, at det ikke er gået så hurtigt. Men det kommer jo :) Og kær er hun i hvert fald :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Roadtrip med manden min :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Haha sejt! Er du frisk på det? Kan jo godt være han trækker i land når det blir puttetid? Jeg tænker nok, at han fortryder. Men også, at han egentlig er klar, når tærsklen først er overskredet så at sige :) Og det her er det tætteste, vi kommer på, at han går af med den frivilligt. Så vi har allerede slået til! :o Og så har vi aftalt, at vi får pandekager med is til aftensmad, for at fejre det. Og jeg skal tilfældigvis alligevel ind til byen idag, så mon ikke julemanden giver en lille gave i eftermiddag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Min dejlige mand fik tårer i øjnene da vi gsv ham "fars førstehjælpskasse" som indeholdte alt det han godt kan lide, nye T-shirts og en medalje. Han blev meget rørt. Vi hygger i haven, pigerne har badet og jeg har også været i. Dejligt at køle ned. Elsker min familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Jeg tager hatten af for dig! Jeg tænkte faktisk på dig i nat, da jeg lå vågen, haha. Det er så vildt, hvor meget du når af praktiske ting, samtidig med du er så meget mor! :respekt Herhjemme ligner lort både inde og ude, og jeg har kun et barn. Du har sgu min dybeste respekt! Hvor er du mega sød :kiss Tro mig, her ligner også regelmæssigt lort her :Blush Jeg vil langt hellere hygge med drengene ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Hvor er du mega sød :kiss Tro mig, her ligner også regelmæssigt lort her :Blush Jeg vil langt hellere hygge med drengene ^_^ Men du har ordner ukrudt mellem fliserne :O Ej, du skulle seriøst se vores hjem, så ville du forstå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 At C har taget Karla på far-datter-date, og de skal i biografen. Det er hendes første biograftur, og jeg glæder mig til at høre, hvordan det er gået. Det er så hyggeligt, når de 2 bare hygger sig uden mig. C kan godt være lidt hurtig til at lade mig om det praktiske,og jeg er nok lidt hurtig til at blande mig, men når de er ude sammen, må han jo stå med det hele selv, og det er super godt for dem begge to :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 At C har taget Karla på far-datter-date, og de skal i biografen. Det er hendes første biograftur, og jeg glæder mig til at høre, hvordan det er gået. Det er så hyggeligt, når de 2 bare hygger sig uden mig. C kan godt være lidt hurtig til at lade mig om det praktiske,og jeg er nok lidt hurtig til at blande mig, men når de er ude sammen, må han jo stå med det hele selv, og det er super godt for dem begge to :bigloveHåber de kommer glade hjem - det lyder i hvert fald godt. Jeg syns også jeg ser at far-datter forholdet rykker når jeg ikke er til rådighed ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 https://www.facebook.com/ThePoynter/videos/1628582970719129/ Den reklame, hvor Pampers har fanget børn der laver bonus i slowmotion :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 At have sendt en jobansøgning En dejlig sommerdag i haven med tøserne, manden og mine forældre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 En sommerdag uden planer med mine yndlingsmennesker :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 At have sendt en jobansøgning En dejlig sommerdag i haven med tøserne, manden og mine forældre Ih spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 En dejlig dag med mine drenge :biglove Og J's reaktion da han smagte vores is ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Min store seje suttefri dreng sover :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Har holdt fødselsdag for nogle venner idag og selvom vi ikke blev så mange var det bar Max hyggeligt :-) skønt vejr og skønne unger og masser af hygge og god mad og kage wup wup elsker sommer ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Min store seje suttefri dreng sover :biglove :toot way to go V-man!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 :toot way to go V-man!!!! :loveshower :loveshower Og ifølge B - som puttede - var det ikke engang slemt. :yay Han snakkede lige om at savne sutten til sidst, og jeg hørte også en smule gråd, men det var slet ikke noget vildt. Nu er vi spændte på natten, men jeg tror faktisk, at han oprigtigt var klar :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 ^_^ sol og sommer - junior i bar mås i haven og soppebassinet og fin cirkustur ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites