Besvaret June 2, 2016 En Anr keyhænger - sådan en dims til at have nøgler i ;) Sejt :D Tillykke med præmierne :D Og sikke glad, Ida ser ud :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Hun er også meget glad for den. Hun har ikke været oppe af den siden vi var færdige med at spise aftensmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Ny seng, dyner, puder, sengetøj og vi slap kun af med 10.000 normalpris 17000. Glæder mig til at få den hjem på tirsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 https://imgur.com/a/6k4A1 Ida og "Chips posen" samt forholdet mellem den og en pose american grill Det ser max hyggeligt ud :) Ville dog få lyst til chips HELE tiden med sådan en i stuen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Storm sov i sin egen seng fra kl. 20-7! :yay Ikke et pip hørte vi fra ham!!! :loveshower Eneste problem var, at jeg var bange for om der var noget galt da jeg vågnede. :lol Det var første gang i et år vi vågnede uden ham i smørhullet. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Storm sov i sin egen seng fra kl. 20-7! :yay Ikke et pip hørte vi fra ham!!! :loveshower Eneste problem var, at jeg var bange for om der var noget galt da jeg vågnede. :lol Det var første gang i et år vi vågnede uden ham i smørhullet. :rolleyes Fedt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 En rigtig god morgen med Erica. Selvom hun skulle være i bh en halv time tidligere, så nåede vi at lege, da hun bare var super sød til alt det praktiske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Nå ja og at Line er tilbage og tage et godt stræk fra 20/21-03/04, så skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Danske jordbær (for 20,- i Føtex) :glad nomnom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 At William har fået det så meget bedre at vi alle 3 har været i haven (Nohr har ædt græs :lol ) og jeg har fået plantet mine krydderurter ud i krukker :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 At William har fået det så meget bedre at vi alle 3 har været i haven (Nohr har ædt græs :lol ) og jeg har fået plantet mine krydderurter ud i krukker :yay :lolhit Godt William har det bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 At William har fået det så meget bedre at vi alle 3 har været i haven (Nohr har ædt græs :lol ) og jeg har fået plantet mine krydderurter ud i krukker :yayDejligt at William har det nedre! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 At jeg endelig har fået taget mig sammen og ansøgt kommunen om §100, dækning af merudgifter, og jeg har bedt min læge lave henvisning til fys til vederlagsfri holdtræning :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 At det er sommer! Og at jeg kun har 3 dage tilbage på arbejde inden barsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Dejligt :-) sig endelig til hvis du har brug for noget vedr merudgifter :-) nok kender jeg primært til børneområdet, men lidt ved jeg da også om voksen-området :-)Tak. :)Det er primært min solcreme det drejer sig om :) Og så har jeg påført min kalk + d-vitamin. Jeg forstod på en i mit diagnosenetværk, at hun har alt sin medicin på også. Det undrede mig, da jeg tænker at man jo får tilskud via CTR kun. Men det har jeg hvert fald ikke opført. Jeg bliver også helt træt ved tanken om at regne ud hvor mange penge jeg bruger på medicin. Mit CTR saldo siger jo ikke noget om hvor mange penge jeg reelt bruger, men hvor meget min medicin er værd før tilskud.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Fantastisk første tur i legestue :yay Og at A har fået plads på privatskolen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Medicin skal du endelig få skrevet på. Hvis du har lyst, så vil jeg gerne hjælpe med at finde ud af hvor meget du bruger om året efter tilskud? Der er en hjemmeside som hedder medicinpriser.dk hvor man med lidt snilde kan regne det ud, på baggrund af medicin, styrke og dosis. Det tager rundt regnet 15-20 minutter MAX. Men hvad gør jeg når jeg jo har sendt ansøgningen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Du kan altid bare sende en besked til kommune og sige at du gerne vil tilføje medicin på din merudgiftsanaøgning, og du giver så og så meget. De vil sikkert kontakte dig alligevel når de behandler din ansøgning med anmodning om dokumentation eller hvor de kan indhente yderligere oplysninger og sådan. Jeg tror jeg har sendt 4-5 mails med rettelser til vores ansøgning vedr Ester (som blev indsendt slut januar uden den endnu er afgjort....) Jeg har lige lavet en udregning :) Dog uden min p.n. medicin.Må lige finde ud af hvem hulen jeg skal skrive til :) tak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 David er hjemme hos en legekammerat, M er stadig på arbejde og Oliver sover sin 3. (!!!) lange lur i barnevognen i dag, så jeg har allerede ordnet alt praktisk indenfor. Det er for varmt til at jeg orker (mere) havearbejde i dag. Så nu sidder jeg, med benene smækket op, på terrassen og slapper af i total stilhed :o Og det kan meget vel fortsætte en times tid endnu. Jeg ved simpelthen ikke hvornår livet sidst har været så skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Mathilde bestemte sig endelig for nogle flotte fornuftige Ecco sandaler som oven i købet var sat ned fra 600 til 419,- Yes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 David er hjemme hos en legekammerat, M er stadig på arbejde og Oliver sover sin 3. (!!!) lange lur i barnevognen i dag, så jeg har allerede ordnet alt praktisk indenfor. Det er for varmt til at jeg orker (mere) havearbejde i dag. Så nu sidder jeg, med benene smækket op, på terrassen og slapper af i total stilhed :o Og det kan meget vel fortsætte en times tid endnu. Jeg ved simpelthen ikke hvornår livet sidst har været så skønt!:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Vi er på vej på stranden med madpakker :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 En så dejlig dag :) Kjoleshopping m. Ditte, frozen yougurt og hygge i haven efter afhentning af unger - og så bliver de endda og spiser :yay Såååååå lækkert. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Vi er på vej på stranden med madpakker :yay Det lyder lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Vi er på vej på stranden med madpakker :yayBlokhus?Her er godt nok skønt idag. Idag gør det mig glad at se min lille vandhund fjolle rundt ved vandet og i sandet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites