Besvaret May 24, 2016 Opringning fra DP om at jeg er gået videre :loveshower Så mangler vi kun den sidste samtale :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Opringning fra DP om at jeg er gået videre :loveshower Så mangler vi kun den sidste samtale :loveshower :loveshower godt gået :gp :kiss du kan jo heller ikke være andet end den fødte dp'er :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Opringning fra DP om at jeg er gået videre :loveshower Så mangler vi kun den sidste samtale :loveshower Fantastisk! Stort tillykke med det, så bliver drømmen jo snart til virkelighed :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Opringning fra DP om at jeg er gået videre :loveshower Så mangler vi kun den sidste samtale :loveshower :loveshower :yay :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 :loveshower godt gået :gp :kiss du kan jo heller ikke være andet end den fødte dp'er :biglove Tak :kiss Fantastisk! Stort tillykke med det, så bliver drømmen jo snart til virkelighed :loveshower :yay Ja det er helt vildt :kuller Det havde jeg faktisk ikke troet, da idéen opstod sidste år, men det føles helt rigtigt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Tak :kiss Ja det er helt vildt :kuller Det havde jeg faktisk ikke troet, da idéen opstod sidste år, men det føles helt rigtigt :kuller Og mavefornemmelse er altid det bedste pejlemærke! Du bliver en skide god dp! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Og mavefornemmelse er altid det bedste pejlemærke! Du bliver en skide god dp! :biglove Tak :kiss Jeg glæder mig i hvert fald :kuller Jeg kommer nok til at gå i seng kl 18.30 i en periode, men når alle er kørt ind, så bliver det SÅ hyggeligt! :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Jeg har sovet fra 21.30 til 5 uden afbrydelser ! Det er ikke sket i rigtig lang tid da ;-) flere af de nætter tak ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 BBM yeeeeeeeees!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 BBM yeeeeeeeees!!! :loveshower :loveshower :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Opringning fra DP om at jeg er gået videre :loveshower Så mangler vi kun den sidste samtale :loveshower Vi andre var jo heller ikke rigtig i tvivl :D :yay tillykke sødeste :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Vi andre var jo heller ikke rigtig i tvivl :D :yay tillykke sødeste :kiss Hehe I er så søde :kiss Tak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Opringning fra DP om at jeg er gået videre :loveshower Så mangler vi kun den sidste samtale :loveshower Hvor er du sej! :yay Tillykke! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Hvor er du sej! :yay Tillykke! :D Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Jeg har modtaget mit nye ansættelsesbrev idag :yay Så kan jeg godt officielt opsige det gamle ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Opringning fra DP om at jeg er gået videre :loveshower Så mangler vi kun den sidste samtale :loveshowerFedt :glad Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Tanken om vores nye Wellpur seng! Det bliver dælme dejligt at få noget ordentligt at sove på.... Føler mig SÅ voksen altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Min søde kusine lader mig og manden låne hendes lejlighed, så vi har overnatning, når vi skal til Tinderbox d. 23/6 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Fedt :glad Tillykke :) Taaaaaaak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Min store pige har lige stået uden at holde ved noget :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Jeg er gravid :7himmel Sjovt som erkendelsen rammer drypvis. Lige i dag, lige nu kom jeg til at tænke på sådan en blød, lille baby... Sådan en skal jeg ha! :loveshower det er jo fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Jeg er gravid :7himmel Sjovt som erkendelsen rammer drypvis. Lige i dag, lige nu kom jeg til at tænke på sådan en blød, lille baby... Sådan en skal jeg ha! :loveshower det er jo fantastisk! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Min store pige har lige stået uden at holde ved noget :bigloveEj hvad, du har jo lige født :rolleyes hvordan er hun blevet så stor Del dette indlæg Link to post Share on other sites