Besvaret May 18, 2016 Der var hjerte blink. En lille væske lomme med en blommesæk og noget meget lille skravl med en puls i ❤️:kram2 :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Der var hjerte blink. En lille væske lomme med en blommesæk og noget meget lille skravl med en puls i ❤️ :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Dejlig tur til Lyngby med en fra mødregruppen. At min lillesøster i dag er blevet udnævnt til holdets husar ud af 240 menige --> stolt storesøster! ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Virkelig dejlig dag! C har faktisk sovet 2 gode lure, hvilket betyder at jeg har nået en masse både praktisk og afslappende og hun selv har været frisk og glad når hun var vågen, så vi har virkelig hygget :biglove Og at M kommer hjem med en kæmpe buket blomster og lidt chokolade uden nogen særlig grund! :loveshower Han er IKKE typen der normalt gør det, jeg tror det er flere år siden jeg overhovedet har fået blomster af nogen slags! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Nyt job :yay Ej hvor skønt - tillykke :wee :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Der var hjerte blink. En lille væske lomme med en blommesæk og noget meget lille skravl med en puls i ❤️ Stort tillykke søde, hvor er det dejligt :loveshower Håber sådan for dig, at R. også snart må synes det samme :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Virkelig dejlig dag! C har faktisk sovet 2 gode lure, hvilket betyder at jeg har nået en masse både praktisk og afslappende og hun selv har været frisk og glad når hun var vågen, så vi har virkelig hygget :biglove Og at M kommer hjem med en kæmpe buket blomster og lidt chokolade uden nogen særlig grund! :loveshower Han er IKKE typen der normalt gør det, jeg tror det er flere år siden jeg overhovedet har fået blomster af nogen slags! Sådan M! Tidligt op og blomster og chokolade? Det er da helt fantastisk :loveshower Og yay for god dag med Clara også :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Har shoppet en masse lækkert fra clinique Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Nye sko :loveshower Kæmpe is :loveshower Og en så fjollet ting som nye hårelastikker :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Keld Heicks sang til Hilda i aftenshowet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Nyt job :yay Kæmpe tillykke - håber du kommer til at trives i det :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Virkelig dejlig dag! C har faktisk sovet 2 gode lure, hvilket betyder at jeg har nået en masse både praktisk og afslappende og hun selv har været frisk og glad når hun var vågen, så vi har virkelig hygget :biglove Og at M kommer hjem med en kæmpe buket blomster og lidt chokolade uden nogen særlig grund! :loveshower Han er IKKE typen der normalt gør det, jeg tror det er flere år siden jeg overhovedet har fået blomster af nogen slags! Hvor dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Magic Mike XXL på netflix :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Nye sko :loveshower Kæmpe is :loveshower Og en så fjollet ting som nye hårelastikker :yay Man skal ikke kimse af godr hårelastikker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Magic Mike XXL på netflix :badgirl:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 At jeg idag er klar til at sove før halv ti ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 :yayEr det for meget, hvis jeg fortæller at det er 2. Gang jeg ser den :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Man skal ikke kimse af godr hårelastikker! Det er SÅ undervurderet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Er det for meget, hvis jeg fortæller at det er 2. Gang jeg ser den :blushJeg var i biffen og se den, og overvejede at gøre det igen ;) Så nej :p...siger hende, som glæder sig til at have tv'et for sig selv imorgen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 At jeg fik ny vikle i går, som bare skal bruges meget i dag. At min lille mus blev vaccineret i går, og hverken har været ked, haft feber eller noget som helst! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Perfekt eksamensemne :D :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Perfekt eksamensemne :D :yay :glad :yay held og lykke alligevel du :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 :yay held og lykke alligevel du :kiss Tak :kiss der må gerne krydses fingre til i morgen kl. 15 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Til trods for jeg har det virkelig skidt, har Marius haft en god dag i badeland. Det er virkelig skønt at være afsted en ganske alm hverdag hvor vi faktisk havde bassinerne for os selv :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites