Besvaret May 14, 2016 Min baby, der sidder og spiser morgenmad i vores nye hus :kuller Åhr :yay Er det godt at være flyttet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Hvor dejligt :biglove Åh hvor skønt :wub Åhr :yay Er det godt at være flyttet? Så dejligt! Vi er trætte, men nu kommer den sjove del jo - og mand og søn sover endnu, så forhåbentlig er de nogenlunde udhvilede, når de viser sig ;) Vi har da i øvrigt også fem-års bryllupsdag i dag :) Sigrid har fejret med at blive sej til at trille om på maven :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Velkommen Lady H håber I blir lykkelige under nyt tag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Så dejligt! Vi er trætte, men nu kommer den sjove del jo - og mand og søn sover endnu, så forhåbentlig er de nogenlunde udhvilede, når de viser sig ;) Vi har da i øvrigt også fem-års bryllupsdag i dag :) Sigrid har fejret med at blive sej til at trille om på maven :kuller Tillykke med bryllupsdag, nyt hus og super sej lillesøster! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Så dejligt! Vi er trætte, men nu kommer den sjove del jo - og mand og søn sover endnu, så forhåbentlig er de nogenlunde udhvilede, når de viser sig ;) Vi har da i øvrigt også fem-års bryllupsdag i dag :) Sigrid har fejret med at blive sej til at trille om på maven :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Så dejligt! Vi er trætte, men nu kommer den sjove del jo - og mand og søn sover endnu, så forhåbentlig er de nogenlunde udhvilede, når de viser sig ;) Vi har da i øvrigt også fem-års bryllupsdag i dag :) Sigrid har fejret med at blive sej til at trille om på maven :kuller Tillykke :loveshower Dejligt Sigrid havde lyst til at fejre det :D Dygtige bebse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Så dejligt! Vi er trætte, men nu kommer den sjove del jo - og mand og søn sover endnu, så forhåbentlig er de nogenlunde udhvilede, når de viser sig ;) Vi har da i øvrigt også fem-års bryllupsdag i dag :) Sigrid har fejret med at blive sej til at trille om på maven :kuller Tillykke med bryllupsdag og flytning :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Så dejligt! Vi er trætte, men nu kommer den sjove del jo - og mand og søn sover endnu, så forhåbentlig er de nogenlunde udhvilede, når de viser sig ;) Vi har da i øvrigt også fem-års bryllupsdag i dag :) Sigrid har fejret med at blive sej til at trille om på maven :kuller Tillykke med bryllupsdagen og flytning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Lady H: hvor er det dejligt at flytningen er gået godt og at I nu er nået til den sjove del :yay Og stort tillykke med bryllupsdagen :loveshower Håber at I får en rigtig dejlig dag sammen i jeres nye hus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Onkel Reje :DVi så ham live i går.. Tror jeg var mere underholdt end Storm var! :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Vi så ham live i går.. Tror jeg var mere underholdt end Storm var! :hahaStår og ser ham lige nu :D Fordelen ved børn er klart at man kan tage til sådan noget uden at virke (alt for) sær :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Står og ser ham lige nu :D Fordelen ved børn er klart at man kan tage til sådan noget uden at virke (alt for) sær :DHan leverer virkelig et godt show! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Han leverer virkelig et godt show! :lolJeg er så meget fan :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Garnudsalg :PLalalalalalala, gider ikke høre mere om det... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Lalalalalalala, gider ikke høre mere om det... :DTager lige en tur mere. Jeg glemte noget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Tager lige en tur mere. Jeg glemte noget :DJeg hører ikke efter :D(Hvad skal du lave af soændende ting med det fine bomuldsgarn?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 TiaK - min BK-helt idag :D :D (Du er ikke ked af at bruge store ord :) Jeg tror aldrig jeg er blevet kaldt genial og helt på samme dag før ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 :D (Du er ikke ked af at bruge store ord :) Jeg tror aldrig jeg er blevet kaldt genial og helt på samme dag før ;)) Man kan ikke være lige nordjysk hver dag. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg hører ikke efter :D (Hvad skal du lave af soændende ting med det fine bomuldsgarn?) Uld/bomulden? Jeg tænker noget til Astrid ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Uld/bomulden? Jeg tænker noget til Astrid ^_^Ja, den :) Havde ikke lige spottet at det var en blanding. Er den lækker? Glæder mig til at se hvad du får ud af det :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg ville blive SÅ glad, hvis i vil gå ind og stemme på Naya som Randers' dejligste charmetrold - i skal bare trykke synes godt om ved hendes billede :D https://www.facebook.com/494466507296637/photos/a.1008980412511908.1073741857.494466507296637/1008981195845163/?type=3&theater Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg fik Sirius til at være i stræk viklen OG falde i søvn der :yay normalt bliver han ret sur, men tror at jeg har knækket koden nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites