Besvaret May 11, 2016 Kan han så skaffe en kold Carlsberg bare? Det kunne jeg godt trænge til nu :chin:Sagtens fra fadøls anlægget ;) :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Liff sov kl 19 i dag! :o det er første gang i over en uge at hun sover så tidligt! :yay At Vi så startede 45min før med at putte, er så en anden ting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Har været til tøse fødselsdag med mine bedste veninder her til aften og manden har stået med begge drenge og de sov alle nu jeg kom hjem igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Mega godt besøg i dp! Det er bare det helt rigtige sted, vi har valgt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Mega godt besøg i dp! Det er bare det helt rigtige sted, vi har valgt :loveshower Skønt :Yay Julius er også det mest fantastiske sted. Han elsker at være der og er sindsyg glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Skønt :Yay Julius er også det mest fantastiske sted. Han elsker at være der og er sindsyg glad :glad Det betyder bare så meget! Vi skal jo bare lige vente 2,5 måned mere med opstart <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Mega godt besøg i dp! Det er bare det helt rigtige sted, vi har valgt :loveshower Skønt :yay det må være en god fornemmelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 At alle mine kreabøger er kommet :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Skønt :yay det må være en god fornemmelse Ja, virkelig! Jeg var lidt nervøs faktisk, fordi vi ikke har skrevet ham op andre steder. Vores mavefornemmelse var vildt god efter første besøg, men da så vi hende jo ikke sammen med børnene. Heldigvis gik det perfekt! (Og kram til dig :kram Øv med jeres situation :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 At alle mine kreabøger er kommet :gladSå ved du hvad du skal bruge dagen på :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Så ved du hvad du skal bruge dagen på :gladJa. En vågen Astrid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Ja, virkelig! Jeg var lidt nervøs faktisk, fordi vi ikke har skrevet ham op andre steder. Vores mavefornemmelse var vildt god efter første besøg, men da så vi hende jo ikke sammen med børnene. Heldigvis gik det perfekt! (Og kram til dig :kram Øv med jeres situation :( ) Kan godt forstå du var lidt nervøs hvis det er det eneste sted. Men hvor er det bare dejligt at det så er helt perfekt :) Tak, søde. Det skal sikkert nok ende med at blive godt på en eller anden måde, men lige nu er jeg lidt negativ over det, for det virker til at uanset hvad, bliver det ikke som jeg havde troet og håbet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Ja. En vågen Astrid :D:lolDet er nu heller ikke værst :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 :lol Det er nu heller ikke værst :biglove Nej heldigvis :wub Men 4 timer ekstra i døgnet gjorde ingenting. Altså hvis det var timer hvor ens barn selvfølgelig sov og man selv var super frisk, så man kunne være krea :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 At solen skinner og om lidt tar vi på ferie sydpå. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Det har bare været en god dag! Adrian og jeg har virkelig hygget og grinet :biglove Putningen gik så fint, så nu ligger han og sover, hjemmet er ryddet og jeg har smækket benene op og vil nyde en aleneaften med Eurovision ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Det har bare været en god dag! Adrian og jeg har virkelig hygget og grinet :biglove Putningen gik så fint, så nu ligger han og sover, hjemmet er ryddet og jeg har smækket benene op og vil nyde en aleneaften med Eurovision ^_^ :wub han er altså også bare så dejlig ham din adrian Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 At min dejlige mand har købt både ny sofa og ekstra seng til os idag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 At få at vide Julius er så god til at gå i dagpleje at han ligner en der har gået der i 2 år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 :wub han er altså også bare så dejlig ham din adrian Tak søde, jeg er også ret vild med ham :wub Mie var altså også bare en skøn pige. Så sød og frygtløs :D Og det virker vist til, at Adrian bliver en vildbasse som din Mie. Her over de sidste par dage har han lært at rejse sig, så det gør han bare op af ALT nu. Jeg er reduceret til et klatrestativ nogle gange :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Nohrs legegulv der med sine 2 meter fungerer eminent som underlag for mine udstrækningsøvelser :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Tak søde, jeg er også ret vild med ham :wub Mie var altså også bare en skøn pige. Så sød og frygtløs :D Og det virker vist til, at Adrian bliver en vildbasse som din Mie. Her over de sidste par dage har han lært at rejse sig, så det gør han bare op af ALT nu. Jeg er reduceret til et klatrestativ nogle gange :P Tak hvor er du sød. Hun har bare fået nogle afskrabninger pg sår i ansigtet den lille vildbasse - men ikke om hun sætter farten ned. Jeg er også klatrestativ - ligesom alt andet er :p Haha så det slut med pause, så er han overalt endnu mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Fantastisk dejlig date ❤️ Og måske gode nyheder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Tak hvor er du sød. Hun har bare fået nogle afskrabninger pg sår i ansigtet den lille vildbasse - men ikke om hun sætter farten ned. Jeg er også klatrestativ - ligesom alt andet er :P Haha så det slut med pause, så er han overalt endnu mere ;) Vildbasse er vist det rigtige ord :D Ja, som om det ikke er nok at han møver lynhurtigt, nu skal jeg også hjælpe ham ned fra en masse ting, fordi han ikke kan selv :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites