Besvaret May 4, 2016 Arthur har sovet i barnevognen :glad Ikke ret lang tid, men det foregik uden skrig og skrål :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Niklas har sovet godt i barnevogn på trods af sirene idag...vi har nået lidt i haven...nyder min serie inden Tobias skal hentes og vi overvejer en tur i ikea måske...elsker forår og min familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Forlænget weekend med mine drenge :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Arthur har sovet i barnevognen :glad Ikke ret lang tid, men det foregik uden skrig og skrål :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 At have fået min store dreng hjem. Har ikke set ham siden søndag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Fast vikarjob indtil August, hvor jeg starter skole!!! :o :toot :yay :glad :loveshower Hvor dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 At have fået min store dreng hjem. Har ikke set ham siden søndag... :biglove skønt han er godt hjemme igen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Vores nye robotstøvsuger der kører rundt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Hvor er det dejligt for dig, stort tillykke.. Hvad skal du læse? Skal læse Dansk, engelsk og samfundsfag på C niveau, da det er adgangskrav for at komme ind på EUX til Januar. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 Min mand. Selvom han får de mest hjernedøde ideer til tider! Så kom vi af med olietanken og kan nu ordne sidste del af haven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2016 At vi er kommet så godt i gang med de stofbleer der kom ind af døren i mandags. Amilia vil pludselig gerne have ble på igen og så ser hun altså bare så nuttet ud med en lille stofblemås Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 At jeg sidder i en bus på vej til Århus :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Synet af min lille bandit, der sidder og spiller memory på iPaden - pludselig har han åbenbart knækket koden :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 At være på vej til hospitalet for endelig at se min venindes nyfødte datter :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Det helt fantastiske vejr og en veloverstået power-gåtur på 2 timer her til formiddag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 At Noah er i skønt humør :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Solen! Og at min mand har taget pigerne med på legeplads, så jeg kan drikke kaffe i solen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 At manden og størstepigen er taget på fisketur. Og imens lillepigen har sovet har jeg fået ordnet en masse både inde og ude - skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 For anden dag har vi nabo pigerne på besøg der leger med pigerne. Jeg synes godt nok at pigerne er blevet store! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 En lang gåtur for fire generationer: Min mormor, min mor, mig selv og mine børn :biglove Is, legepladser, ænder og boldspil :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Lissi går! :loveshower Altså med en kasse legetøj foran sig of course, men der blev taget skridt! Min store pige :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 At jeg sidder i en bus på vej til Århus :yay Tak for besøget :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Tak for besøget :kiss Selv tak! Det var SÅ hyggeligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Min store dreng ❤️ Hold nu op hvor han udviklet sig så meget de sidste måneder. Han har bare råhygget dig med en anden dreng på legepladsen uden jeg behøver at være nervøs for han laver ballade :yay Og moren var ovre at sige til mig hvor sød han var ved hendes anden dreng på 1,5 år. Og da de gik hjem fortsatte han bare med at lege med en pige der var dernede :glad Det er virkelig fantastisk :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2016 Selv tak! Det var SÅ hyggeligt :kram2 Ja det var så :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites