Besvaret April 24, 2016 Jeg har freaking LØBET 10,55 km i dag! :o :yay De første 8 gik som en leg og jeg snakkede imens, derefter gik det jævnt ned ad bakke og min storesøster snakkede mig igennem den sidste halve kilometer, men jeg gjorde det fandme uden at gå en eneste gang :glad :box :loveshower Sejt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Ny yndlings Ben and Jerry's :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 At begge piger (med hjælp fra deres far ;)) har givet mig den ro til hvile som jeg har haft brug for efter et par hårde dage/nætter. (Hvilket betyder at lige nu ligger Line på maven af mig og sover mens jeg ligger i sengen og surfer bk og Erica leger med farmand nede i stuen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Jeg har freaking LØBET 10,55 km i dag! :o :yay De første 8 gik som en leg og jeg snakkede imens, derefter gik det jævnt ned ad bakke og min storesøster snakkede mig igennem den sidste halve kilometer, men jeg gjorde det fandme uden at gå en eneste gang :glad :box :loveshower :o det er fandme sejt! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 3 dage på farten med begge drenge og Niklas havde kun nogle trælse over trætte timer I fredags...igår og idag har begge drenge været stjerner på tur ! :-) Elsker at være på farten og være social når børnene er nemme og alting køre efter en god rytme ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Jeg har freaking LØBET 10,55 km i dag! :o :yay De første 8 gik som en leg og jeg snakkede imens, derefter gik det jævnt ned ad bakke og min storesøster snakkede mig igennem den sidste halve kilometer, men jeg gjorde det fandme uden at gå en eneste gang :glad :box :loveshower :super :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 Garn- og skoshopping :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 Min helt-alene-fridag er en realitet :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 Min helt-alene-fridag er en realitet :yay :glad :yay Åh hvor dejligt for dig :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 Jeg netshoppede i går og i dag har bøllemanden sovet 2,5 time til første lur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 At vi har fundet den perfekte børnehave til Amilia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 At vi har fundet den perfekte børnehave til Amilia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 Hvilken én? :) Halvdagsbørnehaven på tyborøn alle. Man må starte der allerede når man er 2,5 år, så hun skal starte nok en gang til maj næste år. Det var virkelig et skønt sted og så gode voksne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 Amilia har lavet prut to gange på wc i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2016 Min søde store dreng :kuller Han er nu begyndt at sige tak for mad, helt af sig selv hver aften. Han plukker dagligt blomster til mig og overrækker dem med ordene, "er de ikke smukke?", og så er han vist kommet over udfordringen i at blive storebror. Jeg synes virkelig, at han er blevet stor - sådan adfærdsmæssigt - efter han er blevet storebror, og jeg er simpelthen så stolt af ham! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Fred og ro :7himmel William er i børnehave (det er 1,5 uge siden sidst) og Nohr sover. Ahhh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Mødregruppe hygge :glad De er altså virkelig nogle fantastiske kvinder og tiden fløj afsted. Vi blev vist alle vildt overraskede over at klokken pludselig var 13.30 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Running sushi med min lille familie og svigermor ♥️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Mødregruppe hygge :glad De er altså virkelig nogle fantastiske kvinder og tiden fløj afsted. Vi blev vist alle vildt overraskede over at klokken pludselig var 13.30 :DFedt! :superI min mødregruppe bliver klokken gerne 15-16 stykker før den sidste kommer af sted :D Det er fedt med en god mødregruppe. Jeg er helt høj over min :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Vi har fået malet køkkenet færdig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 At opleve et frieri midt i min ridetime :wub et kærestepar rider sammen.. Hun hoppede af for at ordne noget på hesten også var han hurtig til det samme :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 At jeg ligger her i midten mellem min lille prinsesse og min skønne mand, mens de begge ligger og snorker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 At opleve et frieri midt i min ridetime :wub et kærestepar rider sammen.. Hun hoppede af for at ordne noget på hesten også var han hurtig til det samme :wub Åhr :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 At jeg faktisk orker at sidde op idag :rolleyes Ja... Man-flu burde omdøbes til BBM-flu, for ingen i verdenshistorien har nogensinde haft det så skidt og været så dødsangst som mig de sidste par dage. Og det sørgelige er, at der ikke engang er ret meget joke i det. Jeg bliver SÅ ynkelig. Men det tegner da til forsigtig bedring... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 At jeg faktisk orker at sidde op idag :rolleyes Ja... Man-flu burde omdøbes til BBM-flu, for ingen i verdenshistorien har nogensinde haft det så skidt og været så dødsangst som mig de sidste par dage. Og det sørgelige er, at der ikke engang er ret meget joke i det. Jeg bliver SÅ ynkelig. Men det tegner da til forsigtig bedring... :D:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites