Besvaret April 15, 2016 Jeg er blevet moster igen :wub :loveshower Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 Mine gode venner har fået endnu en datter i nat :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 Tillykke :loveshower Tak :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 Endelig godkendelse af min sidste praktik! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 Endelig godkendelse af min sidste praktik! :yay Kæmpe tillykke :kiss og også på tide Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 Kæmpe tillykke :kiss og også på tide Helt enig! Og tusind tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 At kemi (forhåbentlig) er overstået :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 At kemi (forhåbentlig) er overstået :yay :glad Yay, hvor er du sej :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 Yay, hvor er du sej :yay :ditto et kæmpe skridt tættere på drømmen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 10-års dag med M og lækker middag, med mit første glas rødvin siden jeg blev gravid :wub Det kan KUN blive godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 :7himmel Det er evigheder siden jeg har puttet William sidst, så at han falder i søvn på min mave er simpelthen vidunderligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 :7himmel Det er evigheder siden jeg har puttet William sidst, så at han falder i søvn på min mave er simpelthen vidunderligt :biglove :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2016 Vi har lige fået login fra fotografen, og billederne er intet mindre end fantastiske :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 Masser af hygge og grin med Niklas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 Først nåede jeg lige at hygge med manden da Amilia skulle sove til middag, så smuttede jeg selv i seng og endte med 3 timers lur. Hun har snart sovet i 4 timer. Burde hun ikke vågne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 Min mor. Jeg er så glad for, at hun er her sammen med mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 En dejlig dag, der næææææsten har været renset for ipads og mobiler. :7himmel At vi så måske ikke har været mega pædagogiske alligevel, og har holdt shopping-spree med ungerne er en anden snak :whistling Men mega hyggeligt at tage ud og fræse lidt penge af bare fordi :blush :D Og så har V og jeg løbet rundt i lejligheden og leget krig med hans nye skyder med 8 forskellige lyde (der alle lyder som bilalarmer og/eller et gammelt modem, men han ELSKER den). Og E har fået en bamse, som hun bare er så tydeligt forelsket i og kraaaammer :wub Og vi har været på Jensens Bøfhus, hvor begge unger opførte sig pænt, og Elisabeth spiste lystigt af maden (hendes første måltid ude :biglove) og V lavede stort på deres toilet (Han har ellers nægtet toilettet herhjemme i nogle dage) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 At jeg troede jeg skulle trævle en hel halv trøje op pga jeg havde lavet fejl, men jeg kunne nøjes med det ene ærme :D (ja ja de små ting tæller) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 At min søn så godt som aldrig er syg! Jeg har haft en enkelt sygedag med ham i år pga. lidt feber, men ellers intet.. Han har småsnottet og hostet lidt, men ikke noget der er noget. Føler mig mega heldig!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 At min lille supermand tog sit første restaurantsbesøg som en perle :yay Og generelt at han har været en sand fornøjelse idag - selvom han har været fanget i et ganske lille sommerhus med 6 voksne og en tosse-hund hele dagen. I regnvejr :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 SøsterBK og BK! At man kan få så gode venner IRL pga et onlineforum :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 SøsterBK og BK! At man kan få så gode venner IRL pga et onlineforum :glad :kiss :kram2 :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 Virkelig hyggelig og dejlig barnedåb for verdens dejligste Gunvor-pige i dag! Også selvom jeg ser mega tyk ud på samtlige billeder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 Virkelig hyggelig og dejlig barnedåb for verdens dejligste Gunvor-pige i dag! Også selvom jeg ser mega tyk ud på samtlige billeder! :glad stort tillykke med dåb! Og du ser garanteret glad og smuk ud på billederne :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 Virkelig hyggelig og dejlig barnedåb for verdens dejligste Gunvor-pige i dag! Også selvom jeg ser mega tyk ud på samtlige billeder!Skønt! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites