Besvaret April 9, 2016 Mega hyggelig dag med min mor og UDEN BØRN (sorry, unger. Mor elsker jer. Men 4,5 time med lange øreringe, frie arme, og ingen gylp eller spegepølsefingre var altså fedt!) og maaaaaaasser af blomstershopping! :loveshower 4 hortensiaer (2 til mig, 2 til mor) 6 Lithodora 3 miniblomster 1 sammenplantning + skjulere og kasser. Såååå fint! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 At vi bor på sådan en skøn vej med legekammerater til David. Vi har spontant fået besøg af hans gode legekammerat her til eftermiddag, og nu spiser de pizza sammen inden de skal hygge med tegnefilm og fredagsslikket, som blev glemt i går :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 At vi har ordnet omme i vores gårdhave. Købt træer, blomster, krukker osv. derom til :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 At vi har ordnet omme i vores gårdhave. Købt træer, blomster, krukker osv. derom til :yay Ih, synes det lyder helt sydlandsk og ferie-agtigt med en gårdhave :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 En god nat giver en god dag med familien :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 At vi bare har grinet helt vildt meget herhjemme i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Ny kommode til Williams værelse! Den er så fin altså :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Lykken er når junior søndag morgen kl. 7 forlanger: Bygge togbane! Nu! Og fortsætter: Nej, far gør det... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Dejlig 40-års fest for min mand i går. Pasningen af Noah var gået super :yay Har lige solgt tøj for 300 kr på Reshopper Og D har taget ungerne med på Ros Torv så jeg har et par timers fred til at læse :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Dejlig 40-års fest for min mand i går. Pasningen af Noah var gået super :yay Har lige solgt tøj for 300 kr på Reshopper Og D har taget ungerne med på Ros Torv så jeg har et par timers fred til at læse :glad Score!:D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 At have huset for mig selv et par timer :) Og lige om lidt skal jeg ud og spise sent frokost med 4 af pigerne fra min mødregruppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Sofie spiser grød med stor glæde! :blink :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Lykken er når junior søndag morgen kl. 7 forlanger: Bygge togbane! Nu! Og fortsætter: Nej, far gør det... :D Haha, perfekt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Sofie spiser grød med stor glæde! :blink :glad :loveshower :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Sofie spiser grød med stor glæde! :blink :glad :loveshower Ej hvor godt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 At have huset for mig selv et par timer :) Og lige om lidt skal jeg ud og spise sent frokost med 4 af pigerne fra min mødregruppe :) Nice! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 At B og V er på playdate ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Sofie spiser grød med stor glæde! :blink :glad :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Alene med begge drenge som indtil videre har været et par stjerner! Spontant besøg af veninde og hendes datter som er jævnaldrende med Tobias så de fik leget. Slappet lidt af. Nået en tøj vask og fået vasket en omgang med opvasker og tømt den. Bagt en gang pizza snegle som Tobias er vild med jubii! Håber resten af dagen blir lige så god! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 En dejlig tur i zoo med mine drenge :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Alene med begge drenge som indtil videre har været et par stjerner! Spontant besøg af veninde og hendes datter som er jævnaldrende med Tobias så de fik leget. Slappet lidt af. Nået en tøj vask og fået vasket en omgang med opvasker og tømt den. Bagt en gang pizza snegle som Tobias er vild med jubii! Håber resten af dagen blir lige så god! :-) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 En dejlig tur i zoo med mine drenge :biglove :yay lyder hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Min mand! :biglove Bare fordi han er den han er.. :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 At vi næsten er kommet på plads i den renoverede del af huset og kan komme videre med anden etape om lidt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 At jeg sidder HELT alene hjemme :) Godt nok kun lige i mens at manden afleverer Erica (og har lillesøster med i barnevognen) men det er SKØNT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites