Besvaret April 7, 2016 Adam der snakker! Jeg bliver simpelthen ikke træt af at tælle nye ord lige foreløbig, det går SÅ stærkt lige nu! :O :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2016 At Mikromanden er kommet ud af CPAP og over i Optiflow - næste skridt: ingen ilt!* :yay :yay Nu kan man se hans fine ansigt så meget bedre :biglove *såfremt han kan holde til det; lige nu er Optiflow på forsøgsbasis, men det ser ud til at han tager det rigtig fint 7-9-13 ^_^ Seje seje mikromand altså :loveshower hvor er han fin :biglove :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2016 At Mikromanden er kommet ud af CPAP og over i Optiflow - næste skridt: ingen ilt!* :yay :yay Nu kan man se hans fine ansigt så meget bedre :biglove *såfremt han kan holde til det; lige nu er Optiflow på forsøgsbasis, men det ser ud til at han tager det rigtig fint 7-9-13 ^_^ Hvor godt. Min søn var prøvekanin inde på Skejby og det sad meget bedre end cpap og var også blidere. Håber snart han kan klare sig selv :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2016 At Mikromanden er kommet ud af CPAP og over i Optiflow - næste skridt: ingen ilt!* :yay :yay Nu kan man se hans fine ansigt så meget bedre :biglove *såfremt han kan holde til det; lige nu er Optiflow på forsøgsbasis, men det ser ud til at han tager det rigtig fint 7-9-13 ^_^ Jeg krydser og beder til at han kan holdes stabil med optiflow :loveshower - et skridt tættere på HJEM! :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2016 Liff der siger "daaaat" (tak) hver gang jeg rækker hende noget :wub Og skønt besøg hos min kære kusine i dag! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2016 At Mikromanden er kommet ud af CPAP og over i Optiflow - næste skridt: ingen ilt!* :yay :yay Nu kan man se hans fine ansigt så meget bedre :biglove *såfremt han kan holde til det; lige nu er Optiflow på forsøgsbasis, men det ser ud til at han tager det rigtig fint 7-9-13 ^_^ Hvor er det dejligt! Og hvor er han da bare fin, jeres Mikromand :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Kun at have været vågen af to kortere omgange i nat OG sovet helt til vækkeuret ringede :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Kun at have været vågen af to kortere omgange i nat OG sovet helt til vækkeuret ringede :yay Åh hvor godt til dig :yay :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Kun at have været vågen af to kortere omgange i nat OG sovet helt til vækkeuret ringede :yay :yay Det var vist også tiltrængt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Åh hvor godt til dig :yay :kram2 Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 :yay Det var vist også tiltrængt? Det er i hvert fald længe siden! Leonora sov hele natten i egen seng og måtte vækkes der - dét er også lææææænge siden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Babyfod eller hånd der bokser i siden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Lettere hjertebanken over at den store skal hjem og lege hos en veninde på onsdag. De er bare blevet så store altså.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Kun at have været vågen af to kortere omgange i nat OG sovet helt til vækkeuret ringede :yay :yay Hvor fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Jeg har sovet til kl 10 i dag! Aner ikke hvornår det skete sidst. Måske sommer 2013? Det var i hvert fald dejligt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 En god træning :glad God måde at gå på weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Infomøde omkring muligt (vikar)job! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 At have nået lidt i haven, mens mindstefisen sov Og så skal vi senere hente Aksels juniorseng. Han bliver simpelthen så stor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Min lille milde smilepige, der tog sp-besøg midt i lur som en stjerne, og som er hoppet en kurve op på vægten :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Vi har fået lavet newborn fotos i dag, og jeg er HELT sikker på, at der var en del rigtig fine billeder i blandt :yay Glæder mig helt vildt til at se resultatet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Øhh... Min baby sover, og det er ikke ovenpå mig. Jeg er lige dele forundret og glad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Øhh... Min baby sover, og det er ikke ovenpå mig. Jeg er lige dele forundret og glad :DAntijinx! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Har lige bestilt en sammenklappelig trækvogn, som vi kan bruge både når vi skal hente David i børnehaven og han skal have ven(ner) med hjem, og som kan bruges til alle sommerens ture :yay Nu glæder jeg mig endnu mere til sommer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Der er allerede sneak peek fra vores fotosession i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Var lige endnu en tur på børne bazar shopping :-) Nu har vi vinterjakke str 80 som Tobias har brugt denne vinter og er på vej ud af...og har en i 86 og 92 så mon ikke mine to drenge kan passe en hver af de 3 jakker næste vinter ;-) Så fandt jeg lige tallerken og kop samt en fin bog til sølle 20 kr. Jeg er FAN ! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites