Besvaret April 3, 2016 At min mand brugte ordet "fantastisk" om at være helt alene med sin søn mens jeg var på tøse-overnatningstur :biglove det gør mig glad helt ned i maven at han har vist sig at være en formidabel far :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Lokalt loppe marked hvor jeg fandt en fleece trøje, fleece dragt, vinter jakke, sommer jakke, regntøj, nattøj, et puzzle spil og et maleri til under 300 kr ;-) Og hyggelig dag med min mand og to drenge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 En helt formidabel søndagsmiddag! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Arh men for saaaaaaadan da, hvor har jeg seje unger! V bad SELV om at få bleen af i bh og har tisset mange gange på toilettet og NUL uheld! :respekt Og herhjemme - mens jeg lige fiksede opvask - kunne jeg pludselig høre en asen og masen. Og sørme om det ikke var E, der havde arbejdet sig op af en skammel og op på fusserne :respekt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Jeg fortsætter i samme stil som Mette ;) (og hvor er de seje :respekt ) William var nemlig verdens sejeste til 3års undersøgelsen :glad holdt selv op i blusen, hoppede pænt op på vægten, snakkede med lægen og var glad og modig :respekt Min lille bitte mus af en dreng, er virkelig ved at blive stor og sej :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Seeeeeejt, Biller! :super :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Jeg har endelig tabt 2,5 kilo! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Der er ikk' noget som en hyggedag med min lille pige ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Manden der lige kommer ind ad Søren med italiensk is Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Første dag på arbejde og at lillepigen har været i tophumør med far hele dagen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Nogle gange tænker jeg.... Må man være så lykkelig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Nogle gange tænker jeg.... Må man være så lykkelig? Kender det godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 At Silas igen kan komme i børnehave og jeg skal ud og nyde barselslivet med et foredrag om forstoppelse hos børn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Caroline sover stadig. Jeg har sat boller til hævning. Vi skal bare hygge igen i dag. Og kommunen har lige lagt vores vielse ved vandet ind i borgmesterens kalender. 1 juli kl 13. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Min svigerfar er begyndt at bruge emojis :lol så hver gang jeg sender et billede af pigerne, kommer kysseemojien tilbage! Hvilket er ret komisk at modtage fra sin svigerfar :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Min svigerfar er begyndt at bruge emojis :lol så hver gang jeg sender et billede af pigerne, kommer kysseemojien tilbage! Hvilket er ret komisk at modtage fra sin svigerfar :lolhit:haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Caroline sover stadig. Jeg har sat boller til hævning. Vi skal bare hygge igen i dag. Og kommunen har lige lagt vores vielse ved vandet ind i borgmesterens kalender. 1 juli kl 13. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Har fået en god lur så jeg bedre kan klare den lange dag uden manden ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Det er lige gået op for mig(grundet mine tickers) at jeg har 3 årsbryllupsdag idag :P :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 At se den bette ferskens hjerteblink :7himmel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 At jeg endelig har fået færdiggjort og bestilt vores årsbog for 2015. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 At jeg endelig har fået færdiggjort og bestilt vores årsbog for 2015. :glad :super Jeg har vores under udarbejdelse og har købt en rabat til den så DEN skal laves! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Spontan ekstra komsammen med 3 fra mødregruppen i dag, selvom vi normalt mødes om torsdagen. Det var godt, når jeg har baby der ikke gider sove i dag! Elsker min mødregruppe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites