Besvaret March 26, 2016 Han var vært for hele programmet. Det handlede om den stigende angst for nøgenhed. Det var faktisk vældig spændende. Javel ja :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Dejligt at det overgik forventningerne :) Og bonus at få lidt arbejde fra hånden også :yay Det var dejligt. Bliver helt glad når jeg kigger ud og der er møbler på terrassen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 At vi har sovet til klokken 8 ny tid i dag! (Kontra kl. 6 som vi plejer) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Elliot bad om at tisse på wc her til morgen - og gjorde det! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Vi er på vej mod Aalborg og Leos legeland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Vi er på vej mod Aalborg og Leos legeland :) Rigtig god tur :glad jeg håber I får en god tur :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 At jeg har fundet mine strikkepinde frem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 At Medine har lagt endnu et skønt billede op af Sirius ❤ og at vi får log in til vores billeder i aften :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Rigtig god tur :glad jeg håber I får en god tur :kram2Tak : kiss Vi har haft en rigtig skøn dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Tak : kiss Vi har haft en rigtig skøn dag :glad Skønt :glad :bunny :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 4 italienske flutes 30 frikadeller Ørredsalat Frode-får muffins Gulerodskage Påskefrokost here we come :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 At vi har fået gjort støvsuget, tørret støv af, plantet blomster om og fået ryddet op.. :) Og vi fik sovet til kl. 7.30 da den ældste er på ferie ved Mormor og Morfar. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Vi har haft første tur i dinos lege land og det var en succes med begge drenge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Min søsters gemal havde lækker selvfanget røget fisk med til os da vi var til påskefrokost :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 At min veninde skal giftes :loveshower Jeg glæder mig til homo-bryllup :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 At min mor har passet Noah 5 (!) timer i dag, og de har bare hygget :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Seriøst mange lækre billeder fra fotografen af Sirius :loveshower Plus Vi får 2 stk gratis af hende fordi hun gerne vil bruge dem på sin hjemmeside :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 At Logan stort set er ble-fri i dagtimerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 At Markus har knækket kravlekoden :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Noah sov til kl 8 :Yay og var kun lige vågen en enkelt gang omkring 23.30. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Min mand :biglove Han er stået op med Astrid hver dag i ferien, taget alle nætter og bare været FAR :loveshower Det bliver jo helt hårdt for mig når han starter arbejde i nat :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 At vi endelig er kommet i gang med nogle af de store haveprojekter vi vil have lavet. Vi er altid så dårlige til at tage os sammen, men jeg elsker at der nu sker noget :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Mega mange lækre forbedringer i haven :yay At jeg har fået ordnet en del indedøre også! Og lige nu: strikketid og jordbærcrumble :7himmel til lyden af William der bygger LEGO :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites