Besvaret March 22, 2016 At vi - endelig!! - er blevet overflyttet til Herlev Hospital! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mand der til aftensmaden i dag fortalte at han virkelig er glad for den måde jeg er mor på :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Dejlig dag med vores store pige, der virkelig fik fyldt op på mor/far kontoen. Og lillesøster har bare været en stjerne hjemme hos farmor og farfar :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mand der til aftensmaden i dag fortalte at han virkelig er glad for den måde jeg er mor på :bigloveÅrh gid min mand sagde sådan :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mand der til aftensmaden i dag fortalte at han virkelig er glad for den måde jeg er mor på :bigloveFantastisk besked at få!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mand der til aftensmaden i dag fortalte at han virkelig er glad for den måde jeg er mor på :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Årh gid min mand sagde sådan :biglove Jon smider godt nok heller ikke om sig med sådanne beskeder, men det er godt nok rart at få den anerkendelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Dejlig dag med vores store pige, der virkelig fik fyldt op på mor/far kontoen. Og lillesøster har bare været en stjerne hjemme hos farmor og farfar :yay :super :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Fantastisk besked at få!!! :loveshower Helt vildt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min datter. Vi har bare hygget os og i morgen slapper vi af hele dagen hjemme, og så skal vi hente storesøster - og en kat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mand der til aftensmaden i dag fortalte at han virkelig er glad for den måde jeg er mor på :bigloveÅrh :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mor der frivilligt har tilbudt at tage Noah et par timer søndag formiddag. Det er vist ikke sket før! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Sådan lidt 'alt og intet'. Føler mig vist bare generelt ret taknemmelig for mit liv og mine omstændigheder i dag. Når jeg lige glemmer mine first world problems, så har jeg det jo egentlig skide godt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Glemmer generelt at rose ham og værdsætte ham nok - men A har været skide sød her de seneste dage og virkelig bare tænkt sig om :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mand der til aftensmaden i dag fortalte at han virkelig er glad for den måde jeg er mor på :biglove :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Glemmer generelt at rose ham og værdsætte ham nok - men A har været skide sød her de seneste dage og virkelig bare tænkt sig om :wub Hvor er det dejligt at høre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Glemmer generelt at rose ham og værdsætte ham nok - men A har været skide sød her de seneste dage og virkelig bare tænkt sig om :wub Dét her gør mig glad! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Glemmer generelt at rose ham og værdsætte ham nok - men A har været skide sød her de seneste dage og virkelig bare tænkt sig om :wub Hvor er det dejligt at høre, søde :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 At se hvor glad Ida er for at Rasmus er hjemme idag. De to har bare noget helt særligt sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Har ryddet ud i sko og tøj i dag, så nu bliver Genbrugsbutikken i Vildbjerg beriget med en kæmpe sæk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Alenetid med lillesøster imens storesøster hygger ved farmor og farfar ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 PÅSKEFERIE lidt senere :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites