Besvaret December 1, 2016 Just now, SDB said: Jamen selvfølgelig da Du er sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 Just now, Mrs-Rina said: Du er sød Tak i lige måde Nu kan banditterne nok også lege noget mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 8 minutes ago, SDB said: Tak i lige måde Nu kan banditterne nok også lege noget mere Ja helt sikkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 2 hours ago, Mrs-Rina said: Snyd hvornår fik hun taget billeder? Tænker at vores da også snart må være på vej Det er 3 uger siden i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 3 hours ago, SDB said: Mie musen er endelig feberfri så vi kan holde fødselsdag imorgen og mor her har fået ny frisure Vi vil se Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 4 hours ago, Mrs-Rina said: Haha det lyder som en god plan! Og bare fordi du er så sød! Jamen selvfølgelig da Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 2 hours ago, Tumlepigen said: Vi vil se Tjek selfies Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 4 hours ago, SDB said: Jamen selvfølgelig da Jeg vil også meeeed Ej, jeg vil ikke trænge mig på, men det var virkelig hyggeligt sidst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 29 minutes ago, Camils said: Jeg vil også meeeed Ej, jeg vil ikke trænge mig på, men det var virkelig hyggeligt sidst Må jeg også være med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 2 hours ago, Camils said: Jeg vil også meeeed Ej, jeg vil ikke trænge mig på, men det var virkelig hyggeligt sidst 1 hour ago, Katrinemus said: Må jeg også være med Jaaaa, reunion det kunne være super hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 5 hours ago, Girl Next Door said: Det er 3 uger siden i morgen B fik taget for en måned siden, og vi har stadig intet hørt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 58 minutes ago, Mrs-Rina said: B fik taget for en måned siden, og vi har stadig intet hørt Kan du ikke ringe til dem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2016 1 hour ago, Mrs-Rina said: Jaaaa, reunion det kunne være super hyggeligt Selvfølgelig piger jeg lægger gerne hus til igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 8 hours ago, Girl Next Door said: Kan du ikke ringe til dem? Jeg prøver lige at høre DP-mor om hvornår hun plejer at få dem, men ellers ringer jeg da til fotografen - tak! Edit: for 2 dage siden hun fik at vide fra fotografen, at de var ved at pakke billederne, så det tyder på de snart kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 7 hours ago, SDB said: Selvfølgelig piger jeg lægger gerne hus til igen Ellers kan vi være hos mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 Har sovet helt til kl 6 ! juhu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 1 hour ago, Mrs-Rina said: Jeg prøver lige at høre DP-mor om hvornår hun plejer at få dem, men ellers ringer jeg da til fotografen - tak! Edit: for 2 dage siden hun fik at vide fra fotografen, at de var ved at pakke billederne, så det tyder på de snart kommer Yay! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 1 hour ago, Mrs-Rina said: Ellers kan vi være hos mig Perfekt. Du har garanterer mere plads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 55 minutes ago, SDB said: Perfekt. Du har garanterer mere plads Vi kan også sagtens være hos mig! Jeg har masser af plads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 At jeg har sagt op!!! Jeg skal være mor igen nu!! <- den tuder af lettelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 11 minutes ago, Fru.Mor said: At jeg har sagt op!!! Jeg skal være mor igen nu!! <- den tuder af lettelse Ej hvor godt at du har truffet det valg nu. Så skal det hele nok blive bedre for en stund hos jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 13 minutes ago, Fru.Mor said: At jeg har sagt op!!! Jeg skal være mor igen nu!! <- den tuder af lettelse for at følge dit hjerte! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 6 minutes ago, girly1988 said: Ej hvor godt at du har truffet det valg nu. Så skal det hele nok blive bedre for en stund hos jer. Det skal det helt sikkert nok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 6 minutes ago, MorAnja said: for at følge dit hjerte! Tak for det, det betyder meget! Det har været så hamrende svær en beslutning, men det føles SÅ rigtigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2016 Just now, Fru.Mor said: Tak for det, det betyder meget! Det har været så hamrende svær en beslutning, men det føles SÅ rigtigt! Og når det føles rigtigt, ER det rigtigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites