Besvaret November 21, 2016 At have set 2 blinkende hjerter til trygheds scanningen idag ❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 13 minutes ago, Putten said: At have set 2 blinkende hjerter til trygheds scanningen idag ❤️❤️ 2 kæmpe tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 24 minutes ago, Putten said: At have set 2 blinkende hjerter til trygheds scanningen idag ❤️❤️ Wau tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 2 hours ago, Putten said: At have set 2 blinkende hjerter til trygheds scanningen idag ❤️❤️ To!!! Tillykke! Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 3 hours ago, SDB said: 2 kæmpe tillykke 2 hours ago, Saga74 said: Wau tillykke! 1 hour ago, Tumlepigen said: To!!! Tillykke! Tillykke! Tak det er så vildt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 5 hours ago, Putten said: At have set 2 blinkende hjerter til trygheds scanningen idag ❤️❤️ Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 6 hours ago, Putten said: At have set 2 blinkende hjerter til trygheds scanningen idag ❤️❤️ Åh kæmpe stort tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 at jeg testede positivt idag kun 3+0 håber den hænger i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 57 minutes ago, Lille_My said: at jeg testede positivt idag kun 3+0 håber den hænger i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 48 minutes ago, MorAnja said: En smuk morgen! Wauw! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 At have forældre der har tid, mulighed og lyst til dels at passe Leonora mens hun kommer sig helt, dels hente Filippa tidligt - og give dem begge en fridag i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 11 minutes ago, Tumlepigen said: At have forældre der har tid, mulighed og lyst til dels at passe Leonora mens hun kommer sig helt, dels hente Filippa tidligt - og give dem begge en fridag i morgen Hvor er det dejligt, hurra for forældre/bedsteforældre der har tid håbet snart hun er frisk igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 3 minutes ago, Katrinemus said: Hvor er det dejligt, hurra for forældre/bedsteforældre der har tid håbet snart hun er frisk igen Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 On 21/11/2016 at 1:23 PM, Putten said: At have set 2 blinkende hjerter til trygheds scanningen idag ❤️❤️ Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 7 hours ago, MorAnja said: En smuk morgen! Wauw! Det var virkelig en smuk morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 16 hours ago, Barbamama said: tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 3 hours ago, Fru.Mor said: God parterapi Hvor er det skønt at læse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 4 hours ago, Fru.Mor said: God parterapi Hvor er det dejligt at høre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 At det går så fint med Marius i børnehaven. Vi hører kun godt pt At det tyder på jeg får min kontrakt forlænget. Venter spændt på det bliver mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2016 2 minutes ago, AnitaFH said: At det går så fint med Marius i børnehaven. Vi hører kun godt pt At det tyder på jeg får min kontrakt forlænget. Venter spændt på det bliver mandag Dobbelt jeg krydser fingre for mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2016 Positiv tilkendegivelse på muligheden for oprettelse af hold i den lokale gymnastikforening. Det kunne være et rigtig godt skridt i vejen mod drømmen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2016 3 minutes ago, Fru.Mor said: Positiv tilkendegivelse på muligheden for oprettelse af hold i den lokale gymnastikforening. Det kunne være et rigtig godt skridt i vejen mod drømmen Spændende! Hvad for noget hold? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2016 1 minute ago, Aja said: Spændende! Hvad for noget hold? Gravid-hold og babyrytmik Del dette indlæg Link to post Share on other sites