Besvaret November 9, 2016 MIG tid ved frisøren...Nyt look me like Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 Inner pit billetter til Robbies koncert i Parken til sommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 Et 12-tal til modul 5 eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 14 minutes ago, TroldeMor said: Et 12-tal til modul 5 eksamen Hvor er det godt gået stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 7 minutes ago, Katrinemus said: Hvor er det godt gået stort tillykke Tusind tak søde du Det havde jeg virkelig ikke regnet med... men FED følelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 Er 'frikendt' fra sygehuset og mine stofskifte tal er normale nu Og så har jeg været til samtale i dag. En god og behagelig samtale. Så uanset udfaldet, har den været en 100% positiv oplevelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 41 minutes ago, TroldeMor said: Et 12-tal til modul 5 eksamen Flot! Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 41 minutes ago, TroldeMor said: Et 12-tal til modul 5 eksamen Hvor er du sej Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 2 minutes ago, Girl Next Door said: Er 'frikendt' fra sygehuset og mine stofskifte tal er normale nu Og så har jeg været til samtale i dag. En god og behagelig samtale. Så uanset udfaldet, har den været en 100% positiv oplevelse Hvor godt! Krydser fingre for du får job om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 57 minutes ago, TroldeMor said: Et 12-tal til modul 5 eksamen Sejt! Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 5 dages fri med min familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 4 hours ago, TroldeMor said: Et 12-tal til modul 5 eksamen Sejt! Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 4 hours ago, Saga74 said: Flot! Stort tillykke 4 hours ago, AnitaFH said: Hvor er du sej Tillykke 4 hours ago, Tumlepigen said: Sejt! Tillykke 20 minutes ago, Camils said: Sejt! Tillykke! Ih altså, tusind tak skal i have Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2016 26 minutes ago, LulleS said: At være hjemme til at kysse Skrubben godnat Perfekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 Jeg har været ude, uden Oliver, de sidste 3 aftener, og det har givet mig rigtig meget overskud Og nu er den lille trold søreme også begyndt at tage længere lure i barnevognen, så ofte, at jeg tør sige højt, at det vist er blevet en vane Nu kan jeg så ærgre mig over, at min barsel snart er slut og farmand overtager istedet, netop som knægten rent faktisk begynder at sove lidt (og så taler vi ikke om nattesøvnen ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 At det er vores bryllupsdag i dag Og at Jon, der havde været i Slagelse, lige kørte ind forbi med et kys og en pose med hjerteformede chips. Kærlighedschips sagde han Det er da mega sødt! 4 år! Vildt vildt VILDT altså! Tiden flyver i godt selskab Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 6 minutes ago, Stephi-moren said: At det er vores bryllupsdag i dag Og at Jon, der havde været i Slagelse, lige kørte ind forbi med et kys og en pose med hjerteformede chips. Kærlighedschips sagde han Det er da mega sødt! 4 år! Vildt vildt VILDT altså! Tiden flyver i godt selskab Tillykke igen Helt ærligt, så kan jeg godt være lidt (læs meget) jaloux på jeres forhold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 21 minutes ago, Stephi-moren said: At det er vores bryllupsdag i dag Og at Jon, der havde været i Slagelse, lige kørte ind forbi med et kys og en pose med hjerteformede chips. Kærlighedschips sagde han Det er da mega sødt! 4 år! Vildt vildt VILDT altså! Tiden flyver i godt selskab Aw Tillykke sikke meget I har nået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 4 hours ago, Fru.Mor said: Tillykke igen Helt ærligt, så kan jeg godt være lidt (læs meget) jaloux på jeres forhold Vi står bestemt ikke til Årets par prisen, det er der vidst way way way for lidt romantik til. Men vi er vidst temmelig tilfredse begge to og det er jo det vigtigste Det lyder nu heller ikke til at du er så ringe gift 3 hours ago, Saga74 said: Aw Tillykke sikke meget I har nået Haha ja vi ligger ikke på den lade side Tak søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 Årh de små smil er nogle gange de bedste! William har sådan et underliggende kommentarspor til alt hvad han gør og tænker (puh jeg bliver træt i hovedet til tider ): 'uuuuuh mig pølle... mig glæder mig' og det bedste var den total forventningsglæde han havde i sin stemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 22 minutes ago, Stephi-moren said: Vi står bestemt ikke til Årets par prisen, det er der vidst way way way for lidt romantik til. Men vi er vidst temmelig tilfredse begge to og det er jo det vigtigste Det lyder nu heller ikke til at du er så ringe gift Men det er lige netop det, jeg ser! Jeg læser ikke om de vilde romantiske getaways eller seksuelle krumspring, men sådan en grundlæggende tilfredshed med jeres forhold og familie, og det er jeg dybt misundelig på! Min mand er skøn på mange måder, men der er absolut plads til forbedring Edit: altså ikke med ham, men vores forhold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 Just now, Fru.Mor said: Men det er lige netop det, jeg ser! Jeg læser ikke om de vilde romantiske getaways eller seksuelle krumspring, men sådan en grundlæggende tilfredshed med jeres forhold og familie, og det er jeg dybt misundelig på! Min mand er skøn på mange måder, men der er absolut plads til forbedring Edit: altså ikke med ham, men vores forhold Haha Jon kunne sku godt bruge lidt forbedringer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 Just now, Stephi-moren said: Haha Jon kunne sku godt bruge lidt forbedringer Ja, og det kunne H også, men helt ærligt er der vist ingen, der kan sige sig fri fra det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 4 minutes ago, Fru.Mor said: Ja, og det kunne H også, men helt ærligt er der vist ingen, der kan sige sig fri fra det Ærlig talt så er jeg taknemmelig for hans fejl! For ellers havde han altså aldrig fundet sig i mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2016 5 hours ago, Stephi-moren said: At det er vores bryllupsdag i dag Og at Jon, der havde været i Slagelse, lige kørte ind forbi med et kys og en pose med hjerteformede chips. Kærlighedschips sagde han Det er da mega sødt! 4 år! Vildt vildt VILDT altså! Tiden flyver i godt selskab Åh! Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites