Besvaret September 30, 2016 Min søde pige som heldigvis gør det hele lidt nemmere for mig i dag! På trods af manglende søvn er hun bare rigtig glad og dejlig og slet ikke så pylret som i går og i nat! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Lillefisen har taget fint på denne gang :yay Fedt :yay Good job til jer begge to :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Min søde pige som heldigvis gør det hele lidt nemmere for mig i dag! På trods af manglende søvn er hun bare rigtig glad og dejlig og slet ikke så pylret som i går og i nat! :loveshower Skønt, det var fortjent :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 At alle børnene kommer denne weekend og den står på fødselsdag, pokemon jagt. Brunch søndag. Skønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 At mine drenge for en gang sin skyld kan finde ud af at lege sammen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Hygge med Fru SP og endnu gang glæden over, at BK har givet mig én af mine absolut bedste veninder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 At jeg har fået nys om verdens bedste job, som ikke er slået op offentligt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 At jeg har fået nys om verdens bedste job, som ikke er slået op offentligt! :yay Uh spændende altså. Og synes du ikke det kræver en SMS ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Uh spændende altså. Og synes du ikke det kræver en SMS ;) Coming up :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 At se hvor meget Elliot betyder for dagplejemoderen.. Hun kunne ikke undgå at fælde en tåre da vi gik og jeg begyndte også da jeg kom ud i bilen.. Puha!Pædagogerne i Storms vuggestue var også tydeligt påvirkede da vi gik, og det selvom han kun lige skal ned af gangen.. Jeg var da bestemt heller ikke upåvirket selv. :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Lykken er at have to dejlige unger, som løber nøgne rundt og leger "Misty og Ash" med deres nye børnehave-tasker, der er fyldt op med selvvalgte madkasser og drikkedunke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 At jeg har fået nys om verdens bedste job, som ikke er slået op offentligt! :yay Ej hvor lyder det spændende! :glad jeg bliver også helt nysgerrig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Hygge med Fru SP og endnu gang glæden over, at BK har givet mig én af mine absolut bedste veninder :biglove Jeg har tænkt at skrive det samme herinde lige siden du tog afsted idag :yay Det var SÅ hyggeligt, as usual :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Ej hvor lyder det spændende! :glad jeg bliver også helt nysgerrig :P :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Ej hvor lyder det spændende! :glad jeg bliver også helt nysgerrig :P Os mig ✋ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 Hygge med Fru SP og endnu gang glæden over, at BK har givet mig én af mine absolut bedste veninder :biglove:biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2016 At jeg har forkælet mig selv med en lækker one-of-kind-pung, designet og syet af en bekendt i Frankrig. Glæder mig til den kommer med posten :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 At vi har haft en god tur i IKEA! og at vi i rodebunken fandt præcis den lampe vi ville købe til Nohrs nye værelse, sat ned med 40% fordi den havde været udstillet. Den fejler absolut intet :yay Og vi fik kigget på de reoler drengene skal have til værelserne, et bord til køkkenet og et skab til at dække fyr i bryggerset :) Det venter vi dog med at købe til lige inden vi flytter. Men bedst af det hele! Vi fik købt stablbare vasketøjskurve så vi kan sortere vasketøj nemmere :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 Ligger på sofaen mens Lilly leger med nogle bøger. Så laver hun en lille sang: Far elsker mig.... far og mig er bedste venner... også elsker mor... Ok, så gider jeg godt ha en til når de ka være så søde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 At vi har haft en god tur i IKEA! og at vi i rodebunken fandt præcis den lampe vi ville købe til Nohrs nye værelse, sat ned med 40% fordi den havde været udstillet. Den fejler absolut intet :yay Og vi fik kigget på de reoler drengene skal have til værelserne, et bord til køkkenet og et skab til at dække fyr i bryggerset :) Det venter vi dog med at købe til lige inden vi flytter. Men bedst af det hele! Vi fik købt stablbare vasketøjskurve så vi kan sortere vasketøj nemmere :super Fedt med gode fund :yay Elsker stabel vasketøjskurvene fra IKEA. De har gjort mit liv så meget lettere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 Fedt med gode fund :yay Elsker stabel vasketøjskurvene fra IKEA. De har gjort mit liv så meget lettere :) :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 Fedt med gode fund :yay Elsker stabel vasketøjskurvene fra IKEA. De har gjort mit liv så meget lettere :) Fedt! Det tænker jeg også at det bliver for mig :) Jeg skal bare lige have søster til at printe nogle wallstickers og smide på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 Fedt! Det tænker jeg også at det bliver for mig :) Jeg skal bare lige have søster til at printe nogle wallstickers og smide på :) Argh smart. Mit er papir med sprittusch sat på med gennemsigtig tape - så har manden nemlig ingen undskyldning længere - og vi har sluppet for ødelagt og misfarvet tøj :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 Hvad er det for nogle vasketøjskurve? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2016 At Nichlas er til polterabend :biglove Jeg er så glad for at han kommer ud og hygger sig med drengene og får oplevet noget fedt - det gavner os alle at han får ladet op. Og så kan jeg virkelig godt unde ham en fed dag uden at han skal spekulere på mig, Nova eller arbejde eller om der er nogle huslige ting der skal ordnes :) Life is good Del dette indlæg Link to post Share on other sites