Besvaret September 18, 2016 At se Sigrid boble fuldstændig over af glæde over at få storebror hjem fra overnatning hos bedsterne, hun kravlede som en sindssyg for at holde trit med han rundt i huset og ikke tabe ham af syne - og at se samme storebror synge godnatsange (to) for hende, pavestolt over at hun lyttede med store øjne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 At se Sigrid boble fuldstændig over af glæde over at få storebror hjem fra overnatning hos bedsterne, hun kravlede som en sindssyg for at holde trit med han rundt i huset og ikke tabe ham af syne - og at se samme storebror synge godnatsange (to) for hende, pavestolt over at hun lyttede med store øjne :biglove :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 At se Sigrid boble fuldstændig over af glæde over at få storebror hjem fra overnatning hos bedsterne, hun kravlede som en sindssyg for at holde trit med han rundt i huset og ikke tabe ham af syne - og at se samme storebror synge godnatsange (to) for hende, pavestolt over at hun lyttede med store øjne :biglove :biglove :wub :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 Hold op det er flot :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 Nøj hvor ser det hyggeligt ud :wub Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 Tur til åbent landbrug med min mor og Tobias...det var bare et hit at se grise og traktorer ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 At jeg endelig har fået redt Lines seng og resultatet er tilfredsstillende :biglove (Hun sov i tremmesengen for første gang i går, men der var det manden, der puttede hende og han havde f.eks. vendt sengeranden på hovedet :rolleyes) Ser hyggeligt ud! Du må gerne redde min seng ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 At se Sigrid boble fuldstændig over af glæde over at få storebror hjem fra overnatning hos bedsterne, hun kravlede som en sindssyg for at holde trit med han rundt i huset og ikke tabe ham af syne - og at se samme storebror synge godnatsange (to) for hende, pavestolt over at hun lyttede med store øjne :biglove:biglove Sofie bliver også helt glad, når Anna står op/kommer ind i samme rum som hende. Og hun kravler ind i hendes favn til en krammer, hvis det er muligt. Jeg elsker, at søskendekærligheden bliver tydeligere for hver dag :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 En vellykket "dobbeltputning" :yay (Putning af David med historie og sang, mens Oliver er i viklen = når David er klar til at jeg forlader værelset, så sover Oliver og skal "bare" listes fra viklen og i seng :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 At se Sigrid boble fuldstændig over af glæde over at få storebror hjem fra overnatning hos bedsterne, hun kravlede som en sindssyg for at holde trit med han rundt i huset og ikke tabe ham af syne - og at se samme storebror synge godnatsange (to) for hende, pavestolt over at hun lyttede med store øjne :biglove Ork hvor kært :wub adskillelse er måske fint men genforening er bare det bedste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 En god lille snak om alt og intet med Brian inden sengetid :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2016 Ser hyggeligt ud! Du må gerne redde min seng ;) :D og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 At vi kan hente en kugledyne allerede imorgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Ferie! Og at vi brugte de ekstra penge, så vi fik et værelse med svim-up pool. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Dejlig snak med manden i morges efter en lang gåtur alene med vovse, Arthur der sov 2,5 timer (:O), vi har fået plantet to nye æbletræer, vi har haft uforstyrret sex :rolleyes, vi har gået dejlig tur til stranden alle sammen og vi skal ha frækkedeller til aftensmad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Marius der kigger på vores bryllupsbilleder og spørger, hvorfor er du en prinsesse, mor? :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Marius der kigger på vores bryllupsbilleder og spørger, hvorfor er du en prinsesse, mor? :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Min far og mand har virkelig fået ordnet rigtig meget i vores have idag. Så skønt ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Marius der kigger på vores bryllupsbilleder og spørger, hvorfor er du en prinsesse, mor? :biglove Hvor er han søøøøøød :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Min far og mand har virkelig fået ordnet rigtig meget i vores have idag. Så skønt ! Den far har du vist været ret heldig med hva :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Marius der kigger på vores bryllupsbilleder og spørger, hvorfor er du en prinsesse, mor? :biglove :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Den far har du vist været ret heldig med hva :glad Ja han er den bedste hvad praktiske ting ved vores hus og have angår ;-) Er ham evigt taknemmelig for al hans hjælp ! Og skal ikke engang spørge ham...Han dukker bare op når det passer ham ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Er blevet indkaldt til mødregruppe.. Hurra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2016 Misdannelsesskanningen af vores lille prinsesse var fuldstændig som den skulle være :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2016 At det 7-9-13 går overraskende nemt med at give E sutten istedet for brystet om natten :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites