Besvaret September 16, 2016 Jeg skriver ikke så ofte herinde mere, fordi der bliver kigget med, men jeg kan næsten ikke rumme min glæde. Vores lille dreng der er begyndt at sove så godt efter kst, han er så glad og hans smil og grin, giver en ufattelig lykke herhjemme. Det er vidunderligt, at min mand(for vi er jo blevet gift også!) nogle gange kommr lidt for sent på job, fordi han bare ikke kan lade være med at sidde og snakke med W. Vi har fået bopælen på den store, efter over et års kamp, og selvom det ser ud til at vi skal kæmpe mere, så er vi slet ikke i tvivl om, at hun bare trives hos os og i børnehave, og vi får også ros den vej. Den mellemste er så glad for sin lillebror, hun er en hidsig banan, men så kærlig og sjov. ALT i alt... Lykke. Kærlighed. Sammenhørighed som familie.:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Vi har lige bestilt ferie :yay Så nu kommer vi til at tilbringe min 30-års fødselsdag i Egypten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 At jeg igen har fået tid og overskud til bk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Og det her Hvis folk ikke lige forstår. Så det at Eigil står op. Godt lægerne sagde vi ikke skulle regne med før han var 20-24 måneder. Så han er 8 måneder foran det de sagde vi skulle regne med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Og det her Hvis folk ikke lige forstår. Så det at Eigil står op. Godt lægerne sagde vi ikke skulle regne med før han var 20-24 måneder. Så han er 8 måneder foran det de sagde vi skulle regne med. Lækre små stænger :biglove og hvor er han bare mega sej :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Ja det er blevet nogle rigtig lækre stænger. Og han har bare super sej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg var ude og gå en tur på ca en halv time i dag sammen med Ema og Ester. Ester i ringslyngen... Hun brokkede sig kun moderat (spændte op i kroppen), og indenfor hvad jeg vil acceptere af hende. Og dygtige, empatiske læger her på sygehuset! Man skal slet ikke kimse af vigtigheden af et godt samarbejde med læger når man lever i 'den verden'! Dejligt at høre, at der også kan være lys i mørket ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Og det her Hvis folk ikke lige forstår. Så det at Eigil står op. Godt lægerne sagde vi ikke skulle regne med før han var 20-24 måneder. Så han er 8 måneder foran det de sagde vi skulle regne med. Hold nu kæft, hvor er han sej! Det ser da godt nok lovende ud for hans gangfunktion Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg var ude og gå en tur på ca en halv time i dag sammen med Ema og Ester. Ester i ringslyngen... Hun brokkede sig kun moderat (spændte op i kroppen), og indenfor hvad jeg vil acceptere af hende. Og dygtige, empatiske læger her på sygehuset! Man skal slet ikke kimse af vigtigheden af et godt samarbejde med læger når man lever i 'den verden'! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg var ude og gå en tur på ca en halv time i dag sammen med Ema og Ester. Ester i ringslyngen... Hun brokkede sig kun moderat (spændte op i kroppen), og indenfor hvad jeg vil acceptere af hende. Og dygtige, empatiske læger her på sygehuset! Man skal slet ikke kimse af vigtigheden af et godt samarbejde med læger når man lever i 'den verden'! Dejligt med lidt at glæde sig over! :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Og det her Hvis folk ikke lige forstår. Så det at Eigil står op. Godt lægerne sagde vi ikke skulle regne med før han var 20-24 måneder. Så han er 8 måneder foran det de sagde vi skulle regne med. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 At finde en sut i A's ble. Altså, det er sguda sjovt, at den er krøbet derind, mens han har sovet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg var ude og gå en tur på ca en halv time i dag sammen med Ema og Ester. Ester i ringslyngen... Hun brokkede sig kun moderat (spændte op i kroppen), og indenfor hvad jeg vil acceptere af hende. Og dygtige, empatiske læger her på sygehuset! Man skal slet ikke kimse af vigtigheden af et godt samarbejde med læger når man lever i 'den verden'! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 LUKSUS!!! Er vågnet af mig selv - udhvilet :o Og resten af familien sover stadig :yay Så jeg er stået op til en stille og rolig morgen, hvor jeg får lov at være mig selv lidt. Det kan jeg virkelig ikke huske hvornår sidst er sket! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg var ude og gå en tur på ca en halv time i dag sammen med Ema og Ester. Ester i ringslyngen... Hun brokkede sig kun moderat (spændte op i kroppen), og indenfor hvad jeg vil acceptere af hende. Og dygtige, empatiske læger her på sygehuset! Man skal slet ikke kimse af vigtigheden af et godt samarbejde med læger når man lever i 'den verden'! Det er jeg så glad for at læse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 At Jon hapsede Nohr med ind i stuen og jeg nu er vågnet op til lyden af fjol og fis fra alle mine 3 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 At fange krabber på Egholm med V idag :biglove Hygge, natur og oplevelser for hele familien til den nette sum af 28 kr :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 Gemal, søn og vaps sendt på overnatning hos farmor og farfar. Junior er lykkelig og drukner i luksushygge, og mor og baby skal bare flade ud i ro og fred hjemme i et døgn - win! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 Den helt store oprydning af vores rodeværelse (+ alm oprydning og rengøring) mens C hygger hos mormor og morfar. Skøøønt at få det gjort! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 Det er bare såååå godt til os med friweekend! Og så får jeg altså kuller over det hus vi har set på! Og tanken om at vi skal flytte til noget større om 2-2,5 måned gør mig glaaaad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 God stemning her hjemme efter seneste lille kurre, og R der nusser maven og snakker med femmer, som svarer med puf ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2016 Nå ja, jeg havde nært glemt hvad jeg også er glad for. Vi cyklede tilfældigvis forbi et loppemarked og har købt en fin brugt Winter 3hjulet cykel til Nohr :glad William nåede aldrig at få en og jeg har derfor drømt om at købe en til Nohr. Så der var lige en julegave eller fødselsdagsgave, til nærmest ingen penge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites