Besvaret September 5, 2016 Jeg er alt for træt oven på en virkelig ondsvag nat og jeg er alene med rødderne hele dagen. Men lige nu, lige her i solen på legepladsen, hvor begge drenge leger, er det hele faktisk helt perfekt alligevel :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Jeg er alt for træt oven på en virkelig ondsvag nat og jeg er alene med rødderne hele dagen. Men lige nu, lige her i solen på legepladsen, hvor begge drenge leger, er det hele faktisk helt perfekt alligevel :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Jeg er alt for træt oven på en virkelig ondsvag nat og jeg er alene med rødderne hele dagen. Men lige nu, lige her i solen på legepladsen, hvor begge drenge leger, er det hele faktisk helt perfekt alligevel :7himmel Sol er lidt ligesom chokolade - det er ikke altid, st det hjælper men det gør meget sjældent ting værre :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Mine foreløbige arbejdstider :yay :glad Det gør det lige lidt lettere at skulle starte på arbejde om kun 2 uger :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Jeg er alt for træt oven på en virkelig ondsvag nat og jeg er alene med rødderne hele dagen. Men lige nu, lige her i solen på legepladsen, hvor begge drenge leger, er det hele faktisk helt perfekt alligevel :7himmel Dejligt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Mine foreløbige arbejdstider :yay :glad Det gør det lige lidt lettere at skulle starte på arbejde om kun 2 uger :blink Åååh.. Tiden flyver... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Min mand er smadder sød og begyndt at overtage husarbejde helt af sig selv og krammer lidt ekstra fordi jeg er preggy, besværet og ynkelig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Åååh.. Tiden flyver... Ja :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 2 fantastisk gode timer i mødregruppe med en glad dreng trods tigerspring ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 At jeg ender med at få en løn, som rent faktisk giver en indtægtsstigning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 At jeg gerne vil have en lille pige, om Ca 2 år, der skal hedde kristabella :-D Hvid altså generne siger ja til det hihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 At jeg ender med at få en løn, som rent faktisk giver en indtægtsstigning :) Hvad skal du lave? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Hvad skal du lave? :) Jeg skal være receptionist :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Jeg skal være receptionist :DHvor? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Hvor? :D I en statslig styrelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 I en statslig styrelse ;)Spændende :) Jeg er receptionist og søger nyt arbejde efter barsel, så jeg er bare nysgerrig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Spændende :) Jeg er receptionist og søger nyt arbejde efter barsel, så jeg er bare nysgerrig :D Du er velkommen til at spørge i pm, hvis det er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Spontant besøg hos svigermekanikken idag hvor vi nød det dejlige vejr og drengene hyggede i deres have... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 At se den sidste time af 'Find Nemo' som vi manglede med Anna, helt tæt i sofaen og bagefter putte hende og sidde hos hende til hun sov :biglove Der er også fordele ved at have stoppet amningen og det synes Anna helt sikkert også ;) :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2016 At se den sidste time af 'Find Nemo' som vi manglede med Anna, helt tæt i sofaen og bagefter putte hende og sidde hos hende til hun sov :biglove Der er også fordele ved at have stoppet amningen og det synes Anna helt sikkert også ;) :wub Åhh hvor lyder det hyggeligt. Hvor gammel er hun ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2016 Vi har på arbejde fået den 6. guldstjerne til samlingen og er blevet kåret til kommunen med der bedste erhvervsklima. Så idag skal vi have morgenmadsbuffet og en lokal småkagevirksomhed har leveret småkager i lange baner :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2016 Åhh hvor lyder det hyggeligt. Hvor gammel er hun ? Hun bliver 5 til december :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2016 Vi har på arbejde fået den 6. guldstjerne til samlingen og er blevet kåret til kommunen med der bedste erhvervsklima. Så idag skal vi have morgenmadsbuffet og en lokal småkagevirksomhed har leveret småkager i lange baner :D Fedt - håber også DU er gladere der end hvor du var tidligere :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2016 Min mama kommer i dag og vi har aftalt at køre en tur på stranden når vi har hentet Lilly :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites