Besvaret August 28, 2016 Mig: Lilly du må ikke røre Mathildes skumfiduser Lilly: Mig kigger bare Mig: Lilly man kigger ikke med fingrene! Du må ikke røre skumfiduserne! Lilly Se mor (holder hånden op) Min fingre har ik øjne! Man KAN IK se med fingre :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Mega god morgenmadsbuffet :mam At Lily sov 2 timer, så vi kunne nyde det fantastiske vejr i liggestolene og bade med Theo :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Mig: Lilly du må ikke røre Mathildes skumfiduser Lilly: Mig kigger bare Mig: Lilly man kigger ikke med fingrene! Du må ikke røre skumfiduserne! Lilly Se mor (holder hånden op) Min fingre har ik øjne! Man KAN IK se med fingre :lol Hvor er hun sjov :biglove :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Har lige købt billet til barselsbreak på torsdag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Synet af Karla, der trasker afsted i gummistøvler og prinsessekjole for at handle med far. :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Synet af Karla, der trasker afsted i gummistøvler og prinsessekjole for at handle med far. :wub ❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Synet af Karla, der trasker afsted i gummistøvler og prinsessekjole for at handle med far. :wub:biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 At jeg tog styringen her til aften og besluttede at putte David mens M havde træt og tvær Oliver, som så måtte vente. David ligger i sin seng pt, men uden gråd og råben, og jeg tror faktisk at han snart falder i søvn på egen hånd. Oliver sover i mine arme :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Dejlig fejring af N's 3-års fødselsdag. Og mine lagkager blev ret gode hvis jeg selv skal sige det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Dejlig fejring af N's 3-års fødselsdag. Og mine lagkager blev ret gode hvis jeg selv skal sige det ;) Tillykke med ham :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Dejlig fejring af N's 3-års fødselsdag. Og mine lagkager blev ret gode hvis jeg selv skal sige det ;) Tillykkr med ham! Og dejligt med gode lagkager :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Dejlig fejring af N's 3-års fødselsdag. Og mine lagkager blev ret gode hvis jeg selv skal sige det ;) Skønt! Stort tillykke med din "lille" dreng :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Første dag på arbejde efter barsel og det gik så SUPER godt :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Hvor er hun sjov :biglove :wub Elsker bare børnelogik og den måde hun nogen gange ser på mig som om jeg absolut intet fatter :D Og elsker lidt hendes nyeste talefejl: babedi (=fordi) som blir brugt mange gange om dagen for det er jo et vigtigt ord :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Elsker bare børnelogik og den måde hun nogen gange ser på mig som om jeg absolut intet fatter :D Og elsker lidt hendes nyeste talefejl: babedi (=fordi) som blir brugt mange gange om dagen for det er jo et vigtigt ord :D Ja jeg læste den godt et andet sted, mega kært :wub det er meget vigtigt :p børnelogik når det er allerbedst :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 At min mand er pissesød og tålmodig og huslig efter en god kærestedag igår :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 At jeg tog styringen her til aften og besluttede at putte David mens M havde træt og tvær Oliver, som så måtte vente. David ligger i sin seng pt, men uden gråd og råben, og jeg tror faktisk at han snart falder i søvn på egen hånd. Oliver sover i mine arme :yay...og der er stadig ingen af dem som sover... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Tal for tillykkerne, men selve dagen er nu først på tirsdag. Tror nu ikke vi fejrer ham så meget der, det bliver vist bare boller i vuggestue. Minsvigerfar sendte en SMS til aften med svar på noget vi havde spurgt dem om. Han startede med at rose lagkagerne inden han svarede på spørgsmålet :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Har lige købt billet til barselsbreak på torsdag :yayGlæder mig til at høre om det. Astrid og jeg skal den 6. trods jeg ikke har barsel mere ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 At tage afsted på en fantastisk weekend med A, så H kunne læse til eksamen, for så at komme hjem til et rengjort køkken og en masse tøj, der er blevet vasket. Dét havde jeg ikke regnet med :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 At tage afsted på en fantastisk weekend med A, så H kunne læse til eksamen, for så at komme hjem til et rengjort køkken og en masse tøj, der er blevet vasket. Dét havde jeg ikke regnet med :yay Sådan H :yay Og dejligt men skøn weekend :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Sådan H :yay Og dejligt men skøn weekend :kiss Ja, det er bare så skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Anders og Mie der holder far/datter hygge dag. Får så mange skønne billeder :wub kæft den mand er en god far (ærgerligt han ikke selv ser det) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Anders og Mie der holder far/datter hygge dag. Får så mange skønne billeder :wub kæft den mand er en god far (ærgerligt han ikke selv ser det) Det er så dejligt, når man får billeder :loveshower Det er H desværre ikke så god til :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites