SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

OG nu har vi lige købt snold og sodavand og hentet glade trætte børn som har mega hygget sig :loveshower Svigermor FTW! :loveshower

Del dette indlæg

Nohr faldt i søvn under amningen :yay hvor heldig har jeg lige lov at være! Nu ligger vi helt tæt og jeg har bare lyst til ligge her og kigge på ham :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG nu har vi lige købt snold og sodavand og hentet glade trætte børn som har mega hygget sig :loveshower Svigermor FTW! :loveshower

:loveshower

Svimse må sove godt i nat :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower

Svimse må sove godt i nat :D

Dét tror jeg :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kærestedag med biftur, pokemon jagt, antipasti og sex (fanme!). Føler jeg har vundet i lotto :D

:yay :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Begge børn sover og manden er til fødselsdag = der er ro, og jeg har det helt for mig selv :p :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligger i min seng efter en fantastisk sommerdag med min mand og drenge. Samt min bror, min bedste veninde og hendes fyr.

Først en tur i Skærup Zoo bagefter hjem og grille og så til slut voksen hygge med spil og snak ;-) elsker sådanne dage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej dig :kiss

Fedt det badeværelse er ved at nå til ende! :yay

Og skønt med havefest i det her vejr ☀️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sovet uden bh i nat :yay :D det er altså virkelig rart efter næsten 11 måneder hvor den stort set kun har været af når jeg var i bad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde :kiss det har været en skøn fest, og badeværelset bliver bare skide godt! Og vi er så tæt på målet (næsten et år efter sagen startede <_< )

Og tak FruSP og SDB for hurra og :kiss ! I er søde :kram2

Jeg blir glad ❤️ Tillykke med alt muligt! Det badeværelse har bare at gøre dig lidt lykkelig hver eneste morgen fremover.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sovet uden bh i nat :yay :D det er altså virkelig rart efter næsten 11 måneder hvor den stort set kun har været af når jeg var i bad

Åh det nyder jeg også nu ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, det må være skønt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

En meget virkelig drøm om at vi havde fået den skønneste lille pige :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blir glad ❤️ Tillykke med alt muligt! Det badeværelse har bare at gøre dig lidt lykkelig hver eneste morgen fremover.

Tak søde du :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At stå op til et telt der næsten er helt ryddet for fest og at være helt færdig med oprydning inden kl. 10! Så er der jo en hel søndag tilbage :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At stå op til et telt der næsten er helt ryddet for fest og at være helt færdig med oprydning inden kl. 10! Så er der jo en hel søndag tilbage :yay

Det er dejligt :glad fedt badeværelset er færdigt :yay og at I havde en god fest i haven :toot

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, ikke så meget at være glad for i dag. Manden sover efter nattevagt.  Børnene driller hinanden og slås, råber og skriger. Nu har vi tændt for ramasjang, håber det hjælper lidt. Og jeg skal i aftenvagt. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig kæresteaften og fantastisk koncert i går :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig kæresteaften og fantastisk koncert i går :7himmel

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min baby sover i vikle. Hold kæft, han er sød. Det er bare den største kærlighedserklæring der findes, når det lille hoved bare falder tungt mod mit bryst og de små øjne bare glider i :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min baby sover i vikle. Hold kæft, han er sød. Det er bare den største kærlighedserklæring der findes, når det lille hoved bare falder tungt mod mit bryst og de små øjne bare glider i :biglove

Nåhhhhh :wub :wub ja misundelse er en grim ting ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåhhhhh :wub :wub ja misundelse er en grim ting ;)

i

Jeg håber at du får lov at sidde med sådan en lille bøvs meget snart :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

i

Jeg håber at du får lov at sidde med sådan en lille bøvs meget snart :kiss

Også mig :wub tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare så glad for beslutningen om søndag er helligdag og derfor en dag hvor vi er hjemme. Marius tuller bare rundt og hygger sig er i fuld gang med at lege med sit LEGO og har stadig bare undertøj på. Alt vasketøj er vasket og snart er der boller til Marius madpakker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare så glad for beslutningen om søndag er helligdag og derfor en dag hvor vi er hjemme. Marius tuller bare rundt og hygger sig er i fuld gang med at lege med sit LEGO og har stadig bare undertøj på. Alt vasketøj er vasket og snart er der boller til Marius madpakker :)

:super dejlig beslutning :loveshower

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER