Besvaret August 26, 2016 At Cirkel bliver passet af sin mormor og bedstefar :loveshower Kasparr og jeg skal ud og spise alene sammen for første gang, siden Cirkel blev født :kuller NYD DET :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Min mødregruppe!!! Vi mødtes kl 09 og de sidste af os sagde først farvel kl 16 :biglove vi klikker bare så godt de fleste af os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Min mødregruppe!!! Vi mødtes kl 09 og de sidste af os sagde først farvel kl 16 :biglove vi klikker bare så godt de fleste af os Ej det er da virkelig fedt :-) Jeg er startet salme sang og føler faktisk allerede jeg hygger mig mere med dem end i min mg...som ellers også er fin nok ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Ej det er da virkelig fedt :-) Jeg er startet salme sang og føler faktisk allerede jeg hygger mig mere med dem end i min mg...som ellers også er fin nok ;-) Det er bare så skønt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Mine børn. Selvom jeg trænger til en børnefri dag, så er de fanme søde. Den store deler med den lille og den lille siger "Dak". Den lille læner sig ind mod mig og siger "heeeeej" og giver savlekys og den anden "læser" højt af Mustafas kiosk for mig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Har bare haft en (næsten) perfekt dag (og der venter slik, når Edith er puttet) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Drengene sover :yay :yay Så er det frem med den mest ensformige bland selv slik skål ever :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 :yay Så er det frem med den mest ensformige bland selv slik skål ever :p Hey, nok slikskålsmobning for een aften :lol Der var faktisk et par æg i bunden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Hey, nok slikskålsmobning for een aften :lol Der var faktisk et par æg i bunden :D Sorry - jeg har bare aldrig set sådan en skål før. Det er altså sjawt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Sorry - jeg har bare aldrig set sådan en skål før. Det er altså sjawt! :D:ditto Virkelig kedeligt!Edit: til gengæld er det nærmest slankemad; 90% luft :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 :ditto Virkelig kedeligt! Edit: til gengæld er det nærmest slankemad; 90% luft :D Riiiiight! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 At gense Blod og Ære med min søster i den kvindelige hovedrolle. Det er bare så godt! Men hold op, hvor den trækker tårer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 NYD DET :kram2Det var fantastisk.... Vi er lidt fulde.(læs: meget....) Hvilket en fuld middelalderene mand også bemærkede med et kæmpe grin på stationen: ''der er nok nogen der har haft en god aften!'' Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 At komme i tanke om at Nichlas faktisk har gjort alt hvad jeg har bedt ham om siden vi fik snakket. At han så ikke er tankelæser og gør tingene af sig selv er måske også for meget for langt. Men han prøver virkelig og det gør mig glad :biglove jeg tror at vi er ved at finde os til rette i det her familiehalløj :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Et tæt på færdigt badeværelse og havefest for min mand i aften :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Et tæt på færdigt badeværelse og havefest for min mand i aften :D Hej dig :kiss Fedt det badeværelse er ved at nå til ende! :yay Og skønt med havefest i det her vejr ☀️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Et tæt på færdigt badeværelse og havefest for min mand i aften :D Hurra!!! Dejligt at det endelig lakker med enden med det badeværelse :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Har haft den mest skønne og vidunderlig dag længe! Havehygge, 7 børn der bare leger og hygger sig. Grill, lækker kage, kaffe, frugt og snolder. OG vandkamp! Alt sammen med min fantastiske MG (+påhæng) ever! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Hej dig :kiss Fedt det badeværelse er ved at nå til ende! :yay Og skønt med havefest i det her vejr ☀️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Har haft den mest skønne og vidunderlig dag længe! Havehygge, 7 børn der bare leger og hygger sig. Grill, lækker kage, kaffe, frugt og snolder. OG vandkamp! Alt sammen med min fantastiske MG (+påhæng) ever! Fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Kærestedag med biftur, pokemon jagt, antipasti og sex (fanme!). Føler jeg har vundet i lotto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Kærestedag med biftur, pokemon jagt, antipasti og sex (fanme!). Føler jeg har vundet i lotto :D :toot :toot :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Kærestedag med biftur, pokemon jagt, antipasti og sex (fanme!). Føler jeg har vundet i lotto :D Fantastisk! Hvor er det dejligt for jer :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites