Besvaret August 17, 2016 Min baby har skreget ganske lidt i går og har sovet godt:yay :kram :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 At min lille mand kravler :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 At opleve at læse faglitteratur, som jeg faktisk finder spændende :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Jeg er så glad for at jeg nu har en lille pige som går :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Nova har sovet fra kl 23-02, fra 0230-0630 og fra 0645-1130 :blink jeg har også sovet i den tid så jeg er helt træt af at have sovet så meget :D men det var dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Liff og hendes fagter til sange! :wub hvorfor tage de nemme, når man kan tage dem med lidt udfordring i? :D Pt. Bliver der øvet "jeg er en lille undulat" og "hjulene på bussen" Hun er så sød :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Jeg har sovet fra cirka 20.30 til 6.30 med en opvågning kl 3 i nat og kl 5 i morges ! Det var skønt og tiltrængt ;-) Så kan weekendens planer bare komme an Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 At jeg ikke har ammet i nat og faktisk har sovet 23.30-06.45 :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Smuk baby pige, perfekt MD og hjertescanning :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Smuk baby pige, perfekt MD og hjertescanning :7himmel :loveshower :loveshower :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Smuk baby pige, perfekt MD og hjertescanning :7himmelFantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Smuk baby pige, perfekt MD og hjertescanning :7himmel Jaaaah! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Smuk baby pige, perfekt MD og hjertescanning :7himmel:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Ros fra en kollega! Og at hun mener det så meget at hun også har råbt det ud til verden på Facebook... Så tror jeg lidt på fremtiden igen. Lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Ros fra en kollega! Og at hun mener det så meget at hun også har råbt det ud til verden på Facebook... Så tror jeg lidt på fremtiden igen. Lidt ;) Hvor skønt, og slet ikke overraskende :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Ros fra en kollega! Og at hun mener det så meget at hun også har råbt det ud til verden på Facebook... Så tror jeg lidt på fremtiden igen. Lidt ;) Dejligt, søde :kram2 jeg tror også du er en super lærer :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Hvor skønt, og slet ikke overraskende :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Dejligt, søde :kram2 jeg tror også du er en super lærer :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Jubii vi har fået plads i Vg fra 01-10 Spændende. Det blir så første gang at C nogensinde skal overlades til andre. Puha. Hmmm måske den høre til i brokketråden ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Ros fra en kollega! Og at hun mener det så meget at hun også har råbt det ud til verden på Facebook... Så tror jeg lidt på fremtiden igen. Lidt ;) Ej, hvor dejligt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Ej, hvor dejligt! :yay Virkelig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 At E bare er blevet en rigtig lille tumling og endnu mere nuttet efter at hun (stort set) er holdt op med at kravle og kun går :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 At E bare er blevet en rigtig lille tumling og endnu mere nuttet efter at hun (stort set) er holdt op med at kravle og kun går :wub Det er så hyggeligt når de små tuller rundt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Det er så hyggeligt når de små tuller rundt :wub Mega! De der små fusser, der siger dup-dup dup-dup alle vejne :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Mega! De der små fusser, der siger dup-dup dup-dup alle vejne :wub Jaaa :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites