Besvaret July 19, 2016 3545 gram og 49 cm... :loveshower Tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 3545 gram og 49 cm... :loveshower :wub Stort tillykke med ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 Min lille baby <3 Stort tillykke :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 Tænk at man i min situation kan blive helt skruk igen :blush lækre babyer der er kommet idag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 3545 gram og 49 cm... :loveshower Tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 Min lille baby <3 Tillykke :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 3545 gram og 49 cm... :loveshower Tillykke! Dejlig lille basse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 At vågne op i min egen seng ved siden af Eigil, Rasmus og Ida :kuller :biglove Hurra for stor seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 At vågne op i min egen seng ved siden af Eigil, Rasmus og Ida :kuller :biglove Hurra for stor seng Det kan jeg godt forstå. Håber hjemturen gik godt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Det kan jeg godt forstå. Håber hjemturen gik godt :kram2 Den gik fantastisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 1000 1000 1000 tak for alle tillykkerne!!! Over bare så søde... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 3545 gram og 49 cm... :loveshower :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 At min mor har hentet Noah i børnehaven i dag. Elsker når hun selv tager initiativ til at bruge tid med ham :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Min familie. Min mand især, der sørger for at jeg får sovet og slappet af, han går tur med barnevognen og pigerne og generelt set er han bare på. Selvom han spiller Pokèmon Go. Det er sjovt. Han er skøn. Jeg elsker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 Min familie. Min mand især, der sørger for at jeg får sovet og slappet af, han går tur med barnevognen og pigerne og generelt set er han bare på. Selvom han spiller Pokèmon Go. Det er sjovt. Han er skøn. Jeg elsker. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 At jeg nu skal giftes 1. juli :loveshower Den dato jeg helst ville have :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 At jeg nu skal giftes 1. juli :loveshower Den dato jeg helst ville have :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 At jeg nu skal giftes 1. juli :loveshower Den dato jeg helst ville have :biglove :yay :yaySelvom det ødelægger mine planer om at komme til globryllup ;) min bedste veninde skal også giftes dér! Men hvor skønt at kunne gå og planlægge! Det er så hyggeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 :yay :yay Selvom det ødelægger mine planer om at komme til globryllup ;) min bedste veninde skal også giftes dér! Men hvor skønt at kunne gå og planlægge! Det er så hyggeligt! Arh hvor ærgerligt ellers ^_^ :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 Min familie. Min mand især, der sørger for at jeg får sovet og slappet af, han går tur med barnevognen og pigerne og generelt set er han bare på. Selvom han spiller Pokèmon Go. Det er sjovt. Han er skøn. Jeg elsker.Skønt - du fortjener medvind! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 En safe the date invitation til bryllup næste sommer hos en gammel veninde og hendes (pige) kæreste! Jeg er virkelig glad på deres vegne :biglove Og en af mine bedste venner skal også giftes næste sommer - det bliver fantastisk :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 At hente (låne-)legetøj til dagplejen. Er meget tilfreds med mit "stash" :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 Sofie :wub Og at min mor er kommet og tager Anna med hjem på 'ferie' i morgen, alene for første gang :o Kun en enkelt overnatning og så kommer vi, men man skal jo starte et sted ;) Mine piger - tænk, at man kan elske så højt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 En rigtig hyggelig dag med nogle dejlige BK piger. Det var i den grad tiltrængt med noget hygge tid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites