Besvaret July 9, 2016 At det er lørdag hvilket betyder Rasmus og Ida kommer idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 At manden kommer hjem meget snart og holder 2 ugers ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 At det er lørdag hvilket betyder Rasmus og Ida kommer idag :) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 At det er lørdag hvilket betyder Rasmus og Ida kommer idag :):yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Jeg har købt et par sketchers idag. Hold op de er lækre at gå i :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Jeg har købt et par sketchers idag. Hold op de er lækre at gå i :glad De er mega lækre, jeg elsker mine :glad dem komm du til at blive glade for :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Har haft den hyggeligste dag sammen med Ida og Rasmus. :biglove :kuller :wub De er nu sendt videre i Tivoli til Idas store glæde. Så det hele ikke bare handler om "syge" lillebror mens de er herovre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Har haft den hyggeligste dag sammen med Ida og Rasmus. :biglove :kuller :wub De er nu sendt videre i Tivoli til Idas store glæde. Så det hele ikke bare handler om "syge" lillebror mens de er herovre. :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Har haft den hyggeligste dag sammen med Ida og Rasmus. :biglove :kuller :wub De er nu sendt videre i Tivoli til Idas store glæde. Så det hele ikke bare handler om "syge" lillebror mens de er herovre. :super :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 At jeg har haft en alene dag med min baby... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Mega vellykket første pasning af Tulle + pasning af Marmus = ca 7 timer alene med min mand :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Mega vellykket første pasning af Tulle + pasning af Marmus = ca 7 timer alene med min mand :loveshower:yayEdit: og tillykke med bryllupsdagen (tror jeg vist det var?) :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Mega vellykket første pasning af Tulle + pasning af Marmus = ca 7 timer alene med min mand :loveshower:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Søren har puttet Sofie og jeg har puttet Anna ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 :yay Edit: og tillykke med bryllupsdagen (tror jeg vist det var?) :hurra :loveshower Tak og ja, 5 års bryllupsdag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Tak og ja, 5 års bryllupsdag :biglove:loveshower og tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Mega vellykket første pasning af Tulle + pasning af Marmus = ca 7 timer alene med min mand :loveshower :loveshower tillykke med bryllupsdagen :biglove jeg håber I har haft en dejlig dag :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Tillykke med bryllupsdagen, BBM! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Dejligt første møde med min fars nye dame ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Tak piger. Vi har haft en rigtig dejlig dag ^_^ :biglove Dem ku vi godt bruge flere af :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Mega vellykket første pasning af Tulle + pasning af Marmus = ca 7 timer alene med min mand :loveshower :super :yay Og tillykke med bryllupsdagen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Dejligt første møde med min fars nye dame ;) Åh, det kommer også til at ske her engang, og det kan jeg ikke forholde mig til :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Søren har puttet Sofie og jeg har puttet Anna ^_^ :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 At Filippa kom trissende med dyne og pude 7.20 og 5 min senere kaldte Leonora = vi har alle sovet længe (længere end i månedsvis) og bagefter puttet alle 4 i vores seng :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites