Besvaret June 15, 2016 Studenterfesten er droppet og aflyst, not gonna happen! :yay (Melissas egen beslutning da hun havde set hvor mange afbud der ville være på den mulige dato) Til gengæld har jeg haft en super hyggelig shoppe dag og frokost med Melissa, vi har købt en flot kjole og lidt accessories og fundet en rigtig hyggelig lille italiensk restaurant i midtbyen med en god buffet og hyggelig gårdhave, hvor vi skal spise frokost med familien på mandag når hun har fået hue på. Jeg glæder mig helt vildt! :glad :super yay! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Studenterfesten er droppet og aflyst, not gonna happen! :yay (Melissas egen beslutning da hun havde set hvor mange afbud der ville være på den mulige dato) Til gengæld har jeg haft en super hyggelig shoppe dag og frokost med Melissa, vi har købt en flot kjole og lidt accessories og fundet en rigtig hyggelig lille italiensk restaurant i midtbyen med en god buffet og hyggelig gårdhave, hvor vi skal spise frokost med familien på mandag når hun har fået hue på. Jeg glæder mig helt vildt! :glad :super :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Det kunne jeg tænke mig :) Luna har fået en svaghed for Disney Prinsesser og Klokkeblomst, så tænker at Vi skal ha disket op med noget prinsessehejs til hendes fødselsdag :D Prinsesser skal der til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Endelig noget positivt Hvad det så end er, så fortjener du det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Studenterfesten er droppet og aflyst, not gonna happen! :yay (Melissas egen beslutning da hun havde set hvor mange afbud der ville være på den mulige dato) Til gengæld har jeg haft en super hyggelig shoppe dag og frokost med Melissa, vi har købt en flot kjole og lidt accessories og fundet en rigtig hyggelig lille italiensk restaurant i midtbyen med en god buffet og hyggelig gårdhave, hvor vi skal spise frokost med familien på mandag når hun har fået hue på. Jeg glæder mig helt vildt! :glad :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 I dag har jeg været i bad. Mission completed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Studenterfesten er droppet og aflyst, not gonna happen! :yay (Melissas egen beslutning da hun havde set hvor mange afbud der ville være på den mulige dato) Til gengæld har jeg haft en super hyggelig shoppe dag og frokost med Melissa, vi har købt en flot kjole og lidt accessories og fundet en rigtig hyggelig lille italiensk restaurant i midtbyen med en god buffet og hyggelig gårdhave, hvor vi skal spise frokost med familien på mandag når hun har fået hue på. Jeg glæder mig helt vildt! :glad Hvor skønt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 I dag har jeg været i bad. Mission completed. :D well done! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Endelig noget positivt:yay :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 1000 tak for at dele min begejstring piger :lovebk jeg er simpelthen så lettet over at vi ikke skal ha nogen fest lige nu men et arrangement jeg 100% kan glæde mig til i stedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 varm kakao med flødeskum :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Prinsesser skal der til :D Ja hun slider alt sit tøj "med noget på" for tiden :D alt andet dur ikke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Ja hun slider alt sit tøj "med noget på" for tiden :D alt andet dur ikke! Haha sådan er V også bare med Angry Birds istedet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 Haha sådan er V også bare med Angry Birds istedet :D Hehe, tror slet ikke Luna ved hvad Angry Birds er :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 At min store datter bliver 3 år idag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 At min store datter bliver 3 år idag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 At jeg fik lov at sove til 7:30 Dog med 2 små opvågninger. Men bedre end til kl 06:00 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 Jeg synes faktisk, at jeg, bortset fra min ekstreme træthed, har det rigtig godt for tiden :) Det kører i forholdet, A er dejlig det meste af tiden, vi har ferie i næste uge, der er fede arrangementer i kalenderen og fremtiden ser dejlig ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 Jeg synes faktisk, at jeg, bortset fra min ekstreme træthed, har det rigtig godt for tiden :) Det kører i forholdet, A er dejlig det meste af tiden, vi har ferie i næste uge, der er fede arrangementer i kalenderen og fremtiden ser dejlig ud :yay Hvor er det dejligt :yay Har du fået nogen forklaring på trætheden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 Amilia sover stadig, hun er mit lille B menneske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 Hvor er det dejligt :yay Har du fået nogen forklaring på trætheden? Nix. Se evt mit svar til Katrine i min egen tråd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 Tak saga74 og Lollerberg... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 At manden har købt 2 flasker bollinger champagne <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2016 Banan is med chokoladestykker :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites