SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Skøre kugle, han skal da ikke drikke så han ikke kan passe sit job ;)

Øh, nej! Men han har lidt svært ved at styre det. Jeg tror dog, det netop gik lidt op for ham i går.

Del dette indlæg

Øh, nej! Men han har lidt svært ved at styre det. Jeg tror dog, det netop gik lidt op for ham i går.

Dejligt det går op for ham :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha! Amerikanske børnesange på youtube gør mig glad :lol 'the singles on the bus says blink blink blink' :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

at Elliot bare er så stor, deljig, glad og selvhjulpen nu :biglove Han er simpelthen så skøn. Jeg håber virkelig han tager det godt at blive storebror :unsure :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

at Elliot bare er så stor, deljig, glad og selvhjulpen nu :biglove Han er simpelthen så skøn. Jeg håber virkelig han tager det godt at blive storebror :unsure :glad

:biglove hvor gammel er det nu han er? :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove hvor gammel er det nu han er? :chin:

Han er 2 år og 7 mdr :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha! Amerikanske børnesange på youtube gør mig glad :lol 'the singles on the bus says blink blink blink' :lol

Hvor godt :D

Jeg har tilsyneladende glemt hvordan det er at være single :rolleyes :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er 2 år og 7 mdr :biglove

:biglove :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay udsalg på lækre heldragter til Nohr - aka drengen der vokser virkelig hurtigt! Sat ned fra 229 til 80kr :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay udsalg på lækre heldragter til Nohr - aka drengen der vokser virkelig hurtigt! Sat ned fra 229 til 80kr :glad

Hvor???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor???

Sejedrenge.dk på Magicrobes tøjet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så pisse sej at jeg for 3. aften i træk har trænet, med motions cykel og gulvøvelser og det hele

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så pisse sej at jeg for 3. aften i træk har trænet, med motions cykel og gulvøvelser og det hele

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille bløde baby, der møffede og vågnede lidt og så ud til at blive helt glad for at opdage, at hun lå i sengen sammen med mig :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nichlas der kommer hjem og er helt pjattet og bare gerne vil snakke til vores datter i maven :wub

Endnu bedre er at hver gang han sætter læberne mod min hud på maven og giver nogle høje smækkys kvitterer lillepigen med at presse sin arm (eller måske et ben :D) mod hans mund :kuller

Tror i lige at Nichlas var stolt over at have en stund "alene" med hende? :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nichlas der kommer hjem og er helt pjattet og bare gerne vil snakke til vores datter i maven :wub

Endnu bedre er at hver gang han sætter læberne mod min hud på maven og giver nogle høje smækkys kvitterer lillepigen med at presse sin arm (eller måske et ben :D) mod hans mund :kuller

Tror i lige at Nichlas var stolt over at have en stund "alene" med hende? :biglove

Årh :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overstået eksamen. Kun én tilbage! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe tillykke :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg skal sove lur lige om lidt :yay

At jeg stadig tror på at kærligheden overvinder alt. Vi har brug for en timeout og en pause men jeg håber og tror at vores kærlighed er ægte og nok skal overvinde vores krise!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg skal sove lur lige om lidt :yay

At jeg stadig tror på at kærligheden overvinder alt. Vi har brug for en timeout og en pause men jeg håber og tror at vores kærlighed er ægte og nok skal overvinde vores krise!

:kram :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Maj2014, SDB og Saga :) jeg er så lettet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At sidde på en bænk med en cola og høre musik og bare trække vejret. Jeg elsker min familie, men engang imellem er der altså guld værd at være alene :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER