Besvaret June 14, 2016 Skøre kugle, han skal da ikke drikke så han ikke kan passe sit job ;) Øh, nej! Men han har lidt svært ved at styre det. Jeg tror dog, det netop gik lidt op for ham i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Øh, nej! Men han har lidt svært ved at styre det. Jeg tror dog, det netop gik lidt op for ham i går. Dejligt det går op for ham :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Hahaha! Amerikanske børnesange på youtube gør mig glad :lol 'the singles on the bus says blink blink blink' :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 at Elliot bare er så stor, deljig, glad og selvhjulpen nu :biglove Han er simpelthen så skøn. Jeg håber virkelig han tager det godt at blive storebror :unsure :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 at Elliot bare er så stor, deljig, glad og selvhjulpen nu :biglove Han er simpelthen så skøn. Jeg håber virkelig han tager det godt at blive storebror :unsure :glad :biglove hvor gammel er det nu han er? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 :biglove hvor gammel er det nu han er? :chin: Han er 2 år og 7 mdr :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Hahaha! Amerikanske børnesange på youtube gør mig glad :lol 'the singles on the bus says blink blink blink' :lolHvor godt :DJeg har tilsyneladende glemt hvordan det er at være single :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Han er 2 år og 7 mdr :biglove :biglove :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 :yay udsalg på lækre heldragter til Nohr - aka drengen der vokser virkelig hurtigt! Sat ned fra 229 til 80kr :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 :yay udsalg på lækre heldragter til Nohr - aka drengen der vokser virkelig hurtigt! Sat ned fra 229 til 80kr :gladHvor??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Hvor??? Sejedrenge.dk på Magicrobes tøjet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Jeg er så pisse sej at jeg for 3. aften i træk har trænet, med motions cykel og gulvøvelser og det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Jeg er så pisse sej at jeg for 3. aften i træk har trænet, med motions cykel og gulvøvelser og det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Min lille bløde baby, der møffede og vågnede lidt og så ud til at blive helt glad for at opdage, at hun lå i sengen sammen med mig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Nichlas der kommer hjem og er helt pjattet og bare gerne vil snakke til vores datter i maven :wub Endnu bedre er at hver gang han sætter læberne mod min hud på maven og giver nogle høje smækkys kvitterer lillepigen med at presse sin arm (eller måske et ben :D) mod hans mund :kuller Tror i lige at Nichlas var stolt over at have en stund "alene" med hende? :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Jeg er så pisse sej at jeg for 3. aften i træk har trænet, med motions cykel og gulvøvelser og det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Nichlas der kommer hjem og er helt pjattet og bare gerne vil snakke til vores datter i maven :wub Endnu bedre er at hver gang han sætter læberne mod min hud på maven og giver nogle høje smækkys kvitterer lillepigen med at presse sin arm (eller måske et ben :D) mod hans mund :kuller Tror i lige at Nichlas var stolt over at have en stund "alene" med hende? :biglove Årh :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Overstået eksamen. Kun én tilbage! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Overstået eksamen. Kun én tilbage! :) Stort tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Overstået eksamen. Kun én tilbage! :) Kæmpe tillykke :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 At jeg skal sove lur lige om lidt :yay At jeg stadig tror på at kærligheden overvinder alt. Vi har brug for en timeout og en pause men jeg håber og tror at vores kærlighed er ægte og nok skal overvinde vores krise! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Overstået eksamen. Kun én tilbage! :):yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 At jeg skal sove lur lige om lidt :yay At jeg stadig tror på at kærligheden overvinder alt. Vi har brug for en timeout og en pause men jeg håber og tror at vores kærlighed er ægte og nok skal overvinde vores krise! :kram :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Tak Maj2014, SDB og Saga :) jeg er så lettet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 At sidde på en bænk med en cola og høre musik og bare trække vejret. Jeg elsker min familie, men engang imellem er der altså guld værd at være alene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites