SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Kloge ord, søde du :kiss

Tak :kiss

Og også for den anden :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogen, der har et godt bud på, hvordan man bliver glad? Jeg har sovet godt de sidste par nætter, vi har gået ture i det gode vejr, der er masser af blomster herhjemme, jeg havde børnefri Mette-tid i 4,5 time i lørdags, vi spiser ret godt for tiden, der er penge på kontoen, det er ikke ret længe siden at jeg har købt creme og nyt tøj, E og V er glade og søde, og B og jeg har endda haft sex for nylig.

Og alligevel har jeg bare været dementor siden jeg vågnede op søndag morgen. Jeg fatter det ikke. Bare sur og ked, og gider ikke noget. :( Kan man mon blive ramt af humør-virus?

Jeg tror, Stephi er inde på noget af det rigtige! Den der uvished om, hvad der skal ske efter barsel, kan fylde helt vildt. Og der er jo ikke så lang tid til efterhånden. Jeg kender det alt for godt!

Men når det så er sagt, er jeg selv sådan et menneske, som sommetider tager sådan nogle dyk, som minder lidt om depression. Jeg kan ikke "kæmpe" mig ud af dem, men jeg har lært at acceptere dem, fordi jeg ved, de går over igen.

Tusind :kram din vej! Det er ikke sjovt at være mut uden en åbenlys grund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet mega snottet og har det skidt. Så jeg måtte aflyse mødregruppe. Så jeg har mega meget mad i køleskabet. Så m åde næste dages aftensmad planlægges efter det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega ildelugtende medpassagerer i bussen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega ildelugtende medpassagerer i bussen

No!

Få nu taget det kørekort ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No!

Få nu taget det kørekort ;) :kiss

Ja! Det må jeg virkelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare er alt for destruktiv for mit eget arbejde. I stedet for at sætte mig ned og og læse og skrive, går jeg og bliver mærkeligt rastløs og frustreret i kroppen over alt det jeg skal nå og hvor presset det bliver og at jeg slet ikke synes det kører for mig :( selv hvis jeg sætter mig med det, er fokus bare ikke-eksisterende og jeg kan læse og læse uden at det går ind i mit hoved.

Hvordan pokker kommer man ud af sådan en tilstand? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i dag bliver jeg fuldstændig sindssyg af, at jeg intet kan få fra hånden, fordi min iøvrigt søde og dejlige baby uafladeligt er vågen og opmærksomhedssøgende :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle erkende at jeg er deprimeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle erkende at jeg er deprimeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle erkende at jeg er deprimeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den larmende flyver der bliver ved med at cirkulere i luftrummet over vores hus når man har baby ude i barnevognen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hr mand som brokker sig over at få overleveret babyalarmen til en baby, der sover uroligt. Ja bare ærgerligt at du ikke kunne ligge og slappe af uforstyrret med dit fiskeblad :rolleyes I går havde du jo også ansvaret for hende i hele 5 min! :prik

(Erica er på besøg ved farmor og farfar, så vi nyder roen herhjemme :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle erkende at jeg er deprimeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej jeg kom lige til at klemme Es fingre i en dør!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej jeg kom lige til at klemme Es fingre i en dør!!! :boo

Stort kram :kram håber de er ok og i bare er forskrækkede :kiss

Jeg kom til at sparke J's kravlebold i hovedet på ham i forgårs. Jeg var satme også lille der -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE skænderi med M :boo :boo

Har lyst til at skride fra det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram :kram håber de er ok og i bare er forskrækkede :kiss

Jeg kom til at sparke J's kravlebold i hovedet på ham i forgårs. Jeg var satme også lille der -_-

Tak :kram2 Hun kan i hvert fald bøje fingrene og bruger hånden, så der skete nok ikke nogen skade. Og hun tager sin (sædvanlige) powernap nu, så mon ikke, hun er ok. Men nøj hvor hun skreg og jeg vrælede med :( Puha!

Kæmpe kram til dig med bolden også :kram Det er forfærdeligt når man kommer til at gøre noget, der gør ondt på dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE skænderi med M :boo :boo

Har lyst til at skride fra det hele...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan set haft en virkelig dejlig dag. Jeg hentede min veninde kl 10 og vi tog til Samadhi Spa (kan varmt anbefales i øvrigt) og var i jacuzzi, fik massage, bobler og chokoladefondue. Spiste frokost og fik snakket en masse. Men....min veninde har nu kræft i lunger, lymfer og lever... jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Der var noget fint ved at vi sad der, med hver vores uperfekte krop. På hver sin måde. Og jeg er glad for at have fået dette gode minde. Hvor ville jeg dog bare ønske, at det hele var anderledes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan set haft en virkelig dejlig dag. Jeg hentede min veninde kl 10 og vi tog til Samadhi Spa (kan varmt anbefales i øvrigt) og var i jacuzzi, fik massage, bobler og chokoladefondue. Spiste frokost og fik snakket en masse. Men....min veninde har nu kræft i lunger, lymfer og lever... jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Der var noget fint ved at vi sad der, med hver vores uperfekte krop. På hver sin måde. Og jeg er glad for at have fået dette gode minde. Hvor ville jeg dog bare ønske, at det hele var anderledes...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE skænderi med M :boo :boo

Har lyst til at skride fra det hele...

Ånej! Stort kram! Måske I er pressede i den her nye situation med nyfødt baby etc? Synes i hvert fald at det nemmere

falder nogle uheldige beærkninger etc når vi er pressede, sover lidt osv. Synes selv det er en proces at falde til i rollerne som mor og far til 2 kontra 1 barn.

Kram og gode tanker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Tak for kram. Han er nu kørt på McDonalds med David, som selvfølgelig var dybt ulykkelig :boo

Han har ringet hjem og tilbudt alt muligt mærkeligt for at gøre det godt igen, men jeg er stadig så edderspændt rasende, at jeg faktisk endte med at smide røret på i hovedet på mig, da han tilbød at tage sushi med hjem :blink

Så jeg får nok ikke noget aftensmad i dag, da hele skænderiet startede med, at M formåede at brænde aftensmad OG stegepande af, mens han prøvede på at håndtere træt 3-årig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan set haft en virkelig dejlig dag. Jeg hentede min veninde kl 10 og vi tog til Samadhi Spa (kan varmt anbefales i øvrigt) og var i jacuzzi, fik massage, bobler og chokoladefondue. Spiste frokost og fik snakket en masse. Men....min veninde har nu kræft i lunger, lymfer og lever... jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Der var noget fint ved at vi sad der, med hver vores uperfekte krop. På hver sin måde. Og jeg er glad for at have fået dette gode minde. Hvor ville jeg dog bare ønske, at det hele var anderledes...

Fuck.... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan set haft en virkelig dejlig dag. Jeg hentede min veninde kl 10 og vi tog til Samadhi Spa (kan varmt anbefales i øvrigt) og var i jacuzzi, fik massage, bobler og chokoladefondue. Spiste frokost og fik snakket en masse. Men....min veninde har nu kræft i lunger, lymfer og lever... jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Der var noget fint ved at vi sad der, med hver vores uperfekte krop. På hver sin måde. Og jeg er glad for at have fået dette gode minde. Hvor ville jeg dog bare ønske, at det hele var anderledes...

:kram

L***ESYGDOM!!! :angry :angry :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.